Keskustelua Pokerista
Toukokuu 25, 2013, 13:06:59 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 2 [3] 4 5   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: WSOP liiga  (Luettu 2537 kertaa)
Creepa
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #30 : Kesäkuu 08, 2012, 04:06:29 »

Hyvin se Mascali haisteli, http://www.wsop.com/news/2012/Jun/3827/HERES-THE-HEADS-UP-BRIAN-HASTINGS-IS-A-GOLD-BRACELET-WINNER.html

Eli hastings voitti rannekkeen ja 371k.

Pakko sanoo et ihmettelin vähä tota valintaa ku mun tietääkseni Hastings ei pelaa pahemmin turnauksia ja on käteispro mut näköjään olin väärässä Cheesy gz
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 08, 2012, 04:10:30 kirjoittanut Creepa » tallennettu

"oon tässä viiokn sisällä tullu siihen päätökseen että koko homman idea on rakennetut potit ja vasta range..semilimpattujen pottien analysoijat pitävät itseään parhaina mutta totuus on se että rakennetuissa poteissa ne stäkit lähtee tai tulee"
Hale
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #31 : Kesäkuu 09, 2012, 23:46:28 »

Ite ollu muuton myötä täysin yössä viikon verran, kun en oo nettiin päässy. Onko Laak, Esfandiari ja Chan ees pelannu vielä mitään? Ja ne otin vaan siks, että kelasin niiden vetävän isolla profiililla...
tallennettu

If looks could kill...
Creepa
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #32 : Kesäkuu 09, 2012, 23:53:35 »

Esfandiari on kyl pelannu ja näkyny kärjessä aika monessaki turnauksessa.Ottanu vissii yhen ftnki jos en väärin muista.

Tsekkaa wsopn sivuilta,näkee kaikkien rahastukset
tallennettu

"oon tässä viiokn sisällä tullu siihen päätökseen että koko homman idea on rakennetut potit ja vasta range..semilimpattujen pottien analysoijat pitävät itseään parhaina mutta totuus on se että rakennetuissa poteissa ne stäkit lähtee tai tulee"
Hale
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #33 : Kesäkuu 10, 2012, 23:14:02 »

Hmh siel on 10k PLH:ssa top-13 jossa Esfandiari, Deeb ja Ivey.
tallennettu

If looks could kill...
Creepa
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #34 : Kesäkuu 11, 2012, 22:32:07 »

Mascali taitanee olla johossa reilulla 400k profiteilla ja sit JayJay ja hero kolmantena.Eli käytännös mikäli haluan voittaa niin Dan kellyn tai Eugene Katchalovin pitäis nabsuttaa isosti.Mercierin,Iveyn tai Moormanin nabsutukset pitäis JayJayn ja Mascalin viel johdossa.Ens kerralla vois sopia että ei oteta samoja heppoja ni pysyy vähä mielenkiintosempana eikä käy niin et viikon jälkeen käytännös enää pari heppaa on "elossa"

Tosiaan tuolt näkee noi cashaykset hyvin :http://www.wsop.com/players/index.asp
tallennettu

Mascali
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #35 : Kesäkuu 15, 2012, 12:15:28 »

Ivey on kyl ollu liekeissä. Creepa sai siit hyvän hepan. Hastings oli mun mielestä tosi helppo valinta, kun sano et nettiä ei oo hirveesti viime aikoina pelata ja keskittyy kaikkiin yli 5K eventteihin täysillä wsopissa, eikä se nyt ihan pihvi oo kuten vaikka Scotty the Babe.
tallennettu
Creepa
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #36 : Kesäkuu 19, 2012, 09:53:58 »

Joo on kyl,nyt yöllä oli mielenkiintonen HORSE ft ku mukana oli Dan Kelly,Ivey ja Helmuth.Dan tais olla 8th Ivey 5th ja Helmuth 4th tjt.

Laskin tos samalla omien heppojen total rahastukset ja jos oikein laskin niin pääsin 684,870$ josta obv Ivey ottanu suurimman osan.Jason Mercier ei tähän mennessä oo ottanu ku muutamat mincashit,Katchalov ollu lähellä muutamaan kertaan mut paras sijotus 9th ja Dan kellyllä deeprun 5k Hilossa ja tos HORSEssa.Moorman ei P5 mukaan aio pelata ku 6max eventtejä.Muut näyttää grindaavan ihan hyvää tahtia noita turnauksia.

Noi 10k championship eventit vast alko nyt joten nyt vasta alkaa noi ison prizepoolin turnaukset mitkä tulee tod.näk ratkasee tän liigan,ellei jonku heppa nyt pääse november9
tallennettu

Mie
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Elämä on +EV peliä

Profiili
« Vastaus #37 : Kesäkuu 19, 2012, 18:26:54 »

ellei jonku heppa nyt pääse november9

Ei ole mahdollista enää nykyään.
tallennettu
3silmänhempukka
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #38 : Kesäkuu 19, 2012, 19:20:15 »

ellei jonku heppa nyt pääse november9

Ei ole mahdollista enää nykyään.
Pilkun viilaus.
tallennettu

En usko tonttuihin.
Doofus
2011 Foorumilainen
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #39 : Kesäkuu 19, 2012, 19:40:02 »

Niin ja onhan se aina kohteliasta selventää kuinka asia sitten nykyisellään menee jos on tietoa.
tallennettu
Creepa
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #40 : Kesäkuu 19, 2012, 20:42:28 »

Eli siis Mainin FT pelataan normaalisti samantien ilman taukoa?
tallennettu

Doofus
2011 Foorumilainen
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #41 : Kesäkuu 19, 2012, 20:50:14 »

Eli siis Mainin FT pelataan normaalisti samantien ilman taukoa?

Syyskuun 28. päivä pelataan finaali.

E: Ja 30. päivä HU.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 19, 2012, 20:52:29 kirjoittanut Doofus » tallennettu
JayJei
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #42 : Kesäkuu 26, 2012, 16:39:14 »

haeskelin omat heposet läpi, yht ~830k. Edelliselt sivult löytyy tarkempaa
tallennettu

Excelsior!
Creepa
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #43 : Kesäkuu 28, 2012, 20:16:19 »

Joo ja Mizrachi on CL ku 8 jäljellä 50k championshipissä.Jos se tost rahastaa isosti ni mun osalta tää näyttäs jo todella huonolta.
tallennettu

Mie
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Elämä on +EV peliä

Profiili
« Vastaus #44 : Kesäkuu 28, 2012, 21:06:09 »

Joo ja Mizrachi on CL ku 8 jäljellä 50k championshipissä.Jos se tost rahastaa isosti ni mun osalta tää näyttäs jo todella huonolta.

Mercier kun voittaa OneDropin niin kyllä sie saatat tän viiä.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!