Keskustelua Pokerista
Toukokuu 19, 2013, 04:16:23 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suomiturnaukset Tallinnassa  (Luettu 7135 kertaa)
LooseGoose
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #150 : Heinäkuu 09, 2012, 20:20:56 »

Mä oon kyl niin kade.. kuulostas, että tulevan viikonloppu olis kyllä niin nutz jo viihdearvoltaankin että huh huh. GG have fun. v---u!
tallennettu
Doofus
2011 Foorumilainen
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #151 : Heinäkuu 09, 2012, 20:28:00 »

Mä oon kyl niin kade.. kuulostas, että tulevan viikonloppu olis kyllä niin nutz jo viihdearvoltaankin että huh huh. GG have fun. v---u!

Mökillä hyttysten syötävänä ja kolmatta viikkoa kyrsää ruokalistalla vai missä oot kiinni? Ei muuta kuin iloiseen retkueeseen vaan mukaan!
tallennettu
IPlayAny4cards
2011 Tulokas
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #152 : Heinäkuu 09, 2012, 21:01:07 »

Mökillä hyttysten syötävänä ja kolmatta viikkoa kyrsää ruokalistalla vai missä oot kiinni? Ei muuta kuin iloiseen retkueeseen vaan mukaan!

No niinPÄ! Ja missähän se Uruggikin lymyilee? Tarjoon kossuvissyä jos tuut  Grin
tallennettu

KYYLÄÄMINEN ON RAUKKAMAISTA!!!
MrSoftspot
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #153 : Heinäkuu 09, 2012, 21:31:27 »

Nimenomaan!!! Urug ja LG mukaan, hophop!!! Grin
Mites muuten Korppu?
tallennettu

"Alkoholiongelma ei ole minulla ollut sen pahempi kuin muillakaan."
"Mitaleita ei hankita ryyppäämällä. Jos niin olisi, olisin ajat sitten perustanut panimon."
Matti Nykänen
LooseGoose
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #154 : Heinäkuu 09, 2012, 21:43:32 »

No niinPÄ! Ja missähän se Uruggikin lymyilee? Tarjoon kossuvissyä jos tuut  Grin

Grin . Oon  kyl loppuviikosta etelän suunnassa, mutta nyt kyl pahasti näyttää siltä, että sokka irtoaa jo aiemmin ja matka ei edisty satamaan asti. Notta sanotaanko notta bauttiarallaa 3 promillen mahkut. Jos löydän itteni länsiterminaalista la aamuna niin niin.. olen ylittänyt itseni.  Grin Grin
tallennettu
Urug
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #155 : Heinäkuu 09, 2012, 23:27:50 »

Joo, oon itseasiassa siellä mestoilla lauantaina, kun kavereiden kanssa perinteinen kesäristeily. Pitää harkita jättääkö sen puoleentiehen ja jää korttihommiin. Sanoisin että riippuu säistä aika paljon, mutta tsänssit on et jään kanssa sinne kylille. Mitä paskempi keli, sitä todennäkösempää Smiley
tallennettu

You can't win always, but you can lose everytime
KaRhu
Jr. Member
**
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #156 : Heinäkuu 10, 2012, 12:32:35 »

Mukana ollaan ja mikä parasta sain kaverin messiin eli hotlan kanssa tottakai, ei enempää eikä vähempää kun radisson blue tallinn ****+ eli jatkot sitten siellä  Wink Tullaan lindalla lauantaina botski satamassa 11.30 siitä jotain ruokapaikkaa varmaan pippurisäkki vanhassa kaupungissa ei ole koskaan pettänyt. Siitä sitten johonkin terassille jonka jälkeen cassulle. Mukaan saa ja pitää liittyä jos ja kun ei ole parempaa tekemistä.  Cool
tallennettu
JokeriPokeri
Full Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #157 : Heinäkuu 10, 2012, 12:45:15 »

Mukana ollaan ja mikä parasta sain kaverin messiin eli hotlan kanssa tottakai, ei enempää eikä vähempää kun radisson blue tallinn ****+ eli jatkot sitten siellä  Wink Tullaan lindalla lauantaina botski satamassa 11.30 siitä jotain ruokapaikkaa varmaan pippurisäkki vanhassa kaupungissa ei ole koskaan pettänyt. Siitä sitten johonkin terassille jonka jälkeen cassulle. Mukaan saa ja pitää liittyä jos ja kun ei ole parempaa tekemistä.  Cool
KaRhu ei sit unohda et on vieläki pystyssä kaks Bombay Saphire GT:tä, lunastan ne molemmat heti Suomiturnauksen alkuun jos sopii? Nähdään lauantaina!  Grin
tallennettu
IPlayAny4cards
2011 Tulokas
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #158 : Heinäkuu 10, 2012, 13:53:53 »

Mites muuten Korppu?

Korppu tais olla jossain pappatunturoimassa mammansa kanssa.
tallennettu

Painija_
Administrator
Poissa Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #159 : Heinäkuu 10, 2012, 19:38:46 »

Bääd biit, ei ollut saunallisia huoneita vapaina Sad

Noh normidubbelihuone, joten kai sielläkin voi ottaa kuumia suihkuja Wink
tallennettu

It's not how good you are, it's how good you want to be.
Painija_
Administrator
Poissa Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #160 : Heinäkuu 10, 2012, 19:39:15 »

MEINAAN VETÄÄ TIUKKAA!!!

BRAKING NEWS!!!

Tietomurto pokerista.net:ssä. Tuntematon taho kirjoittelee sekavia Painijan nimissä.  Grin

Busted Cheesy
tallennettu

It's not how good you are, it's how good you want to be.
MrSoftspot
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #161 : Heinäkuu 10, 2012, 21:03:54 »

Moro.

Laitoin Mr Suovaaralle s-postia, koska tosissaan saavun lauantaina mestoille vasta seiskan aikaan. Turneehan alkoi viideltä.
Sovittiin, että late reggaan itteni silloin sisään, koska kuulemma late reg. on klo 19 asti.
Onko jollain lastlonkerovastustajalla tätä järjestelyä vastaan? Hale, Painija tai IPA? Mulle tää ihan EV+, koska tunnetusti töhöilen ekoilla tasoilla ihan simona...
Jos jollekulle teille tämä ei käy, niin hihkaiskaa, niin perutaan lonkero.
tallennettu

"Alkoholiongelma ei ole minulla ollut sen pahempi kuin muillakaan."
"Mitaleita ei hankita ryyppäämällä. Jos niin olisi, olisin ajat sitten perustanut panimon."
Matti Nykänen
korppuleipa
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #162 : Heinäkuu 10, 2012, 22:17:55 »

Mites muuten Korppu?

Tultiin tänään. Yhdet pikatiketit sain Viron poliisilta ku painoin 90 maantiellä 115. Onneks tuli vastapalloon nii niin mittarivähennys oli +-8 nii ei jääny ku 17 ylinopeutta ^^. En varmaan pääse osallistuu kun painan huomenna leikkauspöydälle ja pari päivää saikkua. Katotaan miten paranee vkonloppuun mennes.

tallennettu
IPlayAny4cards
2011 Tulokas
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #163 : Heinäkuu 11, 2012, 07:47:21 »

Mites muuten Korppu?
Katotaan miten paranee vkonloppuun mennes.

Pikaista toipumista. Tallinnassa tavataan Wink
tallennettu

Hale
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #164 : Heinäkuu 12, 2012, 16:15:34 »

Otin ite ton 13:30 lähtö Starilla mutta paluuksi otin 13:00 Baltic Princessin, tulisko joku mun kaverina tuolla pois? Oli kaikista halvin paluulähtö vaikka kestääkin 1h 30min pidempään. Yhteishintaa tälle setille tuli 56€(58€ ilman silveriä).
tallennettu

If looks could kill...
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!