|
LooseGoose
|
 |
« Vastaus #150 : Heinäkuu 09, 2012, 20:20:56 » |
|
Mä oon kyl niin kade.. kuulostas, että tulevan viikonloppu olis kyllä niin nutz jo viihdearvoltaankin että huh huh. GG have fun. v---u!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Doofus
|
 |
« Vastaus #151 : Heinäkuu 09, 2012, 20:28:00 » |
|
Mä oon kyl niin kade.. kuulostas, että tulevan viikonloppu olis kyllä niin nutz jo viihdearvoltaankin että huh huh. GG have fun. v---u!
Mökillä hyttysten syötävänä ja kolmatta viikkoa kyrsää ruokalistalla vai missä oot kiinni? Ei muuta kuin iloiseen retkueeseen vaan mukaan!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
IPlayAny4cards
|
 |
« Vastaus #152 : Heinäkuu 09, 2012, 21:01:07 » |
|
Mökillä hyttysten syötävänä ja kolmatta viikkoa kyrsää ruokalistalla vai missä oot kiinni? Ei muuta kuin iloiseen retkueeseen vaan mukaan! No niinPÄ! Ja missähän se Uruggikin lymyilee? Tarjoon kossuvissyä jos tuut 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
KYYLÄÄMINEN ON RAUKKAMAISTA!!!
|
|
|
|
MrSoftspot
|
 |
« Vastaus #153 : Heinäkuu 09, 2012, 21:31:27 » |
|
Nimenomaan!!! Urug ja LG mukaan, hophop!!!  Mites muuten Korppu?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Alkoholiongelma ei ole minulla ollut sen pahempi kuin muillakaan." "Mitaleita ei hankita ryyppäämällä. Jos niin olisi, olisin ajat sitten perustanut panimon." Matti Nykänen
|
|
|
|
LooseGoose
|
 |
« Vastaus #154 : Heinäkuu 09, 2012, 21:43:32 » |
|
Mökillä hyttysten syötävänä ja kolmatta viikkoa kyrsää ruokalistalla vai missä oot kiinni? Ei muuta kuin iloiseen retkueeseen vaan mukaan! No niinPÄ! Ja missähän se Uruggikin lymyilee? Tarjoon kossuvissyä jos tuut   . Oon kyl loppuviikosta etelän suunnassa, mutta nyt kyl pahasti näyttää siltä, että sokka irtoaa jo aiemmin ja matka ei edisty satamaan asti. Notta sanotaanko notta bauttiarallaa 3 promillen mahkut. Jos löydän itteni länsiterminaalista la aamuna niin niin.. olen ylittänyt itseni. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Urug
|
 |
« Vastaus #155 : Heinäkuu 09, 2012, 23:27:50 » |
|
Joo, oon itseasiassa siellä mestoilla lauantaina, kun kavereiden kanssa perinteinen kesäristeily. Pitää harkita jättääkö sen puoleentiehen ja jää korttihommiin. Sanoisin että riippuu säistä aika paljon, mutta tsänssit on et jään kanssa sinne kylille. Mitä paskempi keli, sitä todennäkösempää 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You can't win always, but you can lose everytime
|
|
|
|
KaRhu
|
 |
« Vastaus #156 : Heinäkuu 10, 2012, 12:32:35 » |
|
Mukana ollaan ja mikä parasta sain kaverin messiin eli hotlan kanssa tottakai, ei enempää eikä vähempää kun radisson blue tallinn ****+ eli jatkot sitten siellä  Tullaan lindalla lauantaina botski satamassa 11.30 siitä jotain ruokapaikkaa varmaan pippurisäkki vanhassa kaupungissa ei ole koskaan pettänyt. Siitä sitten johonkin terassille jonka jälkeen cassulle. Mukaan saa ja pitää liittyä jos ja kun ei ole parempaa tekemistä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
JokeriPokeri
|
 |
« Vastaus #157 : Heinäkuu 10, 2012, 12:45:15 » |
|
Mukana ollaan ja mikä parasta sain kaverin messiin eli hotlan kanssa tottakai, ei enempää eikä vähempää kun radisson blue tallinn ****+ eli jatkot sitten siellä  Tullaan lindalla lauantaina botski satamassa 11.30 siitä jotain ruokapaikkaa varmaan pippurisäkki vanhassa kaupungissa ei ole koskaan pettänyt. Siitä sitten johonkin terassille jonka jälkeen cassulle. Mukaan saa ja pitää liittyä jos ja kun ei ole parempaa tekemistä. KaRhu ei sit unohda et on vieläki pystyssä kaks Bombay Saphire GT:tä, lunastan ne molemmat heti Suomiturnauksen alkuun jos sopii? Nähdään lauantaina! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
IPlayAny4cards
|
 |
« Vastaus #158 : Heinäkuu 10, 2012, 13:53:53 » |
|
Mites muuten Korppu?
Korppu tais olla jossain pappatunturoimassa mammansa kanssa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Painija_
|
 |
« Vastaus #159 : Heinäkuu 10, 2012, 19:38:46 » |
|
Bääd biit, ei ollut saunallisia huoneita vapaina Noh normidubbelihuone, joten kai sielläkin voi ottaa kuumia suihkuja 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
It's not how good you are, it's how good you want to be.
|
|
|
|
Painija_
|
 |
« Vastaus #160 : Heinäkuu 10, 2012, 19:39:15 » |
|
MEINAAN VETÄÄ TIUKKAA!!!
BRAKING NEWS!!! Tietomurto pokerista.net:ssä. Tuntematon taho kirjoittelee sekavia Painijan nimissä.  Busted 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
It's not how good you are, it's how good you want to be.
|
|
|
|
MrSoftspot
|
 |
« Vastaus #161 : Heinäkuu 10, 2012, 21:03:54 » |
|
Moro.
Laitoin Mr Suovaaralle s-postia, koska tosissaan saavun lauantaina mestoille vasta seiskan aikaan. Turneehan alkoi viideltä. Sovittiin, että late reggaan itteni silloin sisään, koska kuulemma late reg. on klo 19 asti. Onko jollain lastlonkerovastustajalla tätä järjestelyä vastaan? Hale, Painija tai IPA? Mulle tää ihan EV+, koska tunnetusti töhöilen ekoilla tasoilla ihan simona... Jos jollekulle teille tämä ei käy, niin hihkaiskaa, niin perutaan lonkero.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Alkoholiongelma ei ole minulla ollut sen pahempi kuin muillakaan." "Mitaleita ei hankita ryyppäämällä. Jos niin olisi, olisin ajat sitten perustanut panimon." Matti Nykänen
|
|
|
|
korppuleipa
|
 |
« Vastaus #162 : Heinäkuu 10, 2012, 22:17:55 » |
|
Mites muuten Korppu?
Korppu tais olla jossain pappatunturoimassa mammansa kanssa. Tultiin tänään. Yhdet pikatiketit sain Viron poliisilta ku painoin 90 maantiellä 115. Onneks tuli vastapalloon nii niin mittarivähennys oli +-8 nii ei jääny ku 17 ylinopeutta ^^. En varmaan pääse osallistuu kun painan huomenna leikkauspöydälle ja pari päivää saikkua. Katotaan miten paranee vkonloppuun mennes.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
IPlayAny4cards
|
 |
« Vastaus #163 : Heinäkuu 11, 2012, 07:47:21 » |
|
Mites muuten Korppu?
Korppu tais olla jossain pappatunturoimassa mammansa kanssa. Katotaan miten paranee vkonloppuun mennes. Pikaista toipumista. Tallinnassa tavataan 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Hale
|
 |
« Vastaus #164 : Heinäkuu 12, 2012, 16:15:34 » |
|
Otin ite ton 13:30 lähtö Starilla mutta paluuksi otin 13:00 Baltic Princessin, tulisko joku mun kaverina tuolla pois? Oli kaikista halvin paluulähtö vaikka kestääkin 1h 30min pidempään. Yhteishintaa tälle setille tuli 56€(58€ ilman silveriä).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
If looks could kill...
|
|
|
|