Viikko sitten maanantaina mind sanoi illalla että sai äidiltään lainaa 50e ja mutsinsa lähettää mulle tiistaina ennen töihinlähtöä 50e tai viimeistään sen jälkeen...torstaina sanoin, että ei näy hilloja. Mind vastaa että op-->nordea ni ei oo tullut viel koska vasta 10 illalla senditty...jankataan hetki siitä ja sanon että noi tulee pankkipäivässä mind vastaa että 1-4 päivää...no sanon että katon viel pe tilin...ei ollut silloinkaan

tivaan että miks pelaat aikaa kun siit ei oo mitää hyötyä, pyydän screenshottia, mut mutsi kelais kuulemma pahalla sellasia

...lauantaina puhutaan taas ja tivaan et ti iltana senditty massi on mun tilillä viimeistään pe...mind sanoo että oota vielä maanantai...no vastentahtosesti odotin tähän päivään ja edelleen ei siirtoa näy... kirjoitin ircissä just äsken et nyt postaan jutun tänne ja vihdoin tuli rehellistä tekstiä "jep, tee se ja pistä se velkakirja toimistoo eteenpäin, pelasin aikaa ja en silti oo kykenevä hoitamaa, sori siitä".
Oon jutellun muutaman muunkin kanssa kenelle mind on velkaa ja yhdelle tyypille ollaan oltu jo jostain viime syksystä saakka, toiselle uudestavuodesta, joten tässä ketjussakin esiintyneet selittelyt siitä, että oli omat osuudet varaa kustantaa tästä steikki-turnaussarjasta..."oli yli kilon omat rollit mut sitte pimeni" oli täyttä paskapuhetta. Ei tarvi ees olla kauhean suuri ajattelija, että steikkirahat on otettu ja ajateltu "nyt otetaan sellaset nousut että pystytään kuittaamaan vanhat velat ja pelaamaan turnaussarja tai sitten katkotaan koko paska, mutta kun oon kussut jo useat velanmaksut joten maine on jo menemässä niin ei oo enää väliä onko velkojia 5 tai 20 joku sen vuotaa kuitenkin jonnekin ja jos voitan en menetä kasvojani"
Meidän keissistä tuli päätös käräjäoikeudesta ja homma menee nyt ulosottoon. Tossa alkaa kohtuullinen korko juosta, niin ajattelin kysyä, onko sulla tai jollain noista muista tyypeistä tän Mindin mutsin tai muun läheisen puhelinnumeroa tai muuta yhteystietoa? Voisitte laittaa mulle.
Kelailin tossa että parempi tässä olis varmaan yrittää tavoittaa jotain lähiomaisia ja kertoa mikä homman nimi, jos ne ei ole tietoisia pojan tilanteesta. Saisivat ehkä johonkin hoitoon ennenkun on niin syvällä veloissa ettei ikinä pääse kuiville.