Keskustelua Pokerista
Kesäkuu 20, 2013, 11:42:36 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Siirretty: TCOOP miNd -siivuketju  (Luettu 2386 kertaa)
Highway25
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #60 : Toukokuu 15, 2012, 15:56:27 »

En minäkään pahoinpitely syytteitä halua,mutta tollasia voi koulia aika huolella "anonyymisti"kun vähän aikaa stalkkailee niin rauhallinen paikka löytyy salettiin.

wait wat... toi alkaa olla kohta kipeetä.
tallennettu
thepelaaja
2011 Blogaaja
Poissa Poissa

Gambling is for fools.

Profiili WWW
« Vastaus #61 : Toukokuu 15, 2012, 19:52:32 »

Piti jo päivällä kirjoitella tähän vastinetta, mutta ei ollut tarpeeksi aikaa.

Huomautan tähän väliin, että ihmiset ei näköjään tunnu tajuavan ettei netti ole anonyymi. Oli tapahtunut mitä hyvänsä, toisia ei voi uhkailla fyysisellä väkivallalla.

Tuo täyttää jo (en ole lakiasiantuntija, joten en tiedä tarkkoja termejä) laittoman uhkauksen tuntomerkit ja siitä voidaan tuomita sakkoja ja todennäköisesti pahimmassa tapauksessa ehdonalaista. Joten ylläpidonkin tulisi tähän jo puuttua ja porukka voisi hieman alkaa miettimään mitä suustaan päästelee.
tallennettu

thepelaaja since '07 - Lue blogia: thepelaaja on poikki
3silmänhempukka
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #62 : Toukokuu 15, 2012, 20:38:27 »

Ketään en ole uhkaillut.Mainitsin vain miten itse asian hoitaisin.Tämä kyseinen asia ei minulle kuulu.
Ja eiköhän noista lisätiketeistäkin selvitä jos sellasia taas rapsahtaa.
tallennettu

En usko tonttuihin.
Urug
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #63 : Toukokuu 24, 2012, 16:56:47 »

Viikko sitten maanantaina mind sanoi illalla että sai äidiltään lainaa 50e ja mutsinsa lähettää mulle tiistaina ennen töihinlähtöä 50e tai viimeistään sen jälkeen...torstaina sanoin, että ei näy hilloja. Mind vastaa että op-->nordea ni ei oo tullut viel koska vasta 10 illalla senditty...jankataan hetki siitä ja sanon että noi tulee pankkipäivässä mind vastaa että 1-4 päivää...no sanon että katon viel pe tilin...ei ollut silloinkaan Cheesy tivaan että miks pelaat aikaa kun siit ei oo mitää hyötyä, pyydän screenshottia, mut mutsi kelais kuulemma pahalla sellasia Cheesy...lauantaina puhutaan taas ja tivaan et ti iltana senditty massi on mun tilillä viimeistään pe...mind sanoo että oota vielä maanantai...no vastentahtosesti odotin tähän päivään ja edelleen ei siirtoa näy... kirjoitin ircissä just äsken et nyt postaan jutun tänne ja vihdoin tuli rehellistä tekstiä "jep, tee se ja pistä se velkakirja toimistoo eteenpäin, pelasin aikaa ja en silti oo kykenevä hoitamaa, sori siitä".
Oon jutellun muutaman muunkin kanssa kenelle mind on velkaa ja yhdelle tyypille ollaan oltu jo jostain viime syksystä saakka, toiselle uudestavuodesta, joten tässä ketjussakin esiintyneet selittelyt siitä, että oli omat osuudet varaa kustantaa tästä steikki-turnaussarjasta..."oli yli kilon omat rollit mut sitte pimeni" oli täyttä paskapuhetta. Ei tarvi ees olla kauhean suuri ajattelija, että steikkirahat on otettu ja ajateltu "nyt otetaan sellaset nousut että pystytään kuittaamaan vanhat velat ja pelaamaan turnaussarja tai sitten katkotaan koko paska, mutta kun oon kussut jo useat velanmaksut joten maine on jo menemässä niin ei oo enää väliä onko velkojia 5 tai 20 joku sen vuotaa kuitenkin jonnekin ja jos voitan en menetä kasvojani"

Meidän keissistä tuli päätös käräjäoikeudesta ja homma menee nyt ulosottoon. Tossa alkaa kohtuullinen korko juosta, niin ajattelin kysyä, onko sulla tai jollain noista muista tyypeistä tän Mindin mutsin tai muun läheisen puhelinnumeroa tai muuta yhteystietoa? Voisitte laittaa mulle.

Kelailin tossa että parempi tässä olis varmaan yrittää tavoittaa jotain lähiomaisia ja kertoa mikä homman nimi, jos ne ei ole tietoisia pojan tilanteesta. Saisivat ehkä johonkin hoitoon ennenkun on niin syvällä veloissa ettei ikinä pääse kuiville.
tallennettu

You can't win always, but you can lose everytime
mätää
Newbie
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #64 : Toukokuu 27, 2012, 01:55:44 »

Viikko sitten maanantaina mind sanoi illalla että sai äidiltään lainaa 50e ja mutsinsa lähettää mulle tiistaina ennen töihinlähtöä 50e tai viimeistään sen jälkeen...torstaina sanoin, että ei näy hilloja. Mind vastaa että op-->nordea ni ei oo tullut viel koska vasta 10 illalla senditty...jankataan hetki siitä ja sanon että noi tulee pankkipäivässä mind vastaa että 1-4 päivää...no sanon että katon viel pe tilin...ei ollut silloinkaan Cheesy tivaan että miks pelaat aikaa kun siit ei oo mitää hyötyä, pyydän screenshottia, mut mutsi kelais kuulemma pahalla sellasia Cheesy...lauantaina puhutaan taas ja tivaan et ti iltana senditty massi on mun tilillä viimeistään pe...mind sanoo että oota vielä maanantai...no vastentahtosesti odotin tähän päivään ja edelleen ei siirtoa näy... kirjoitin ircissä just äsken et nyt postaan jutun tänne ja vihdoin tuli rehellistä tekstiä "jep, tee se ja pistä se velkakirja toimistoo eteenpäin, pelasin aikaa ja en silti oo kykenevä hoitamaa, sori siitä".
Oon jutellun muutaman muunkin kanssa kenelle mind on velkaa ja yhdelle tyypille ollaan oltu jo jostain viime syksystä saakka, toiselle uudestavuodesta, joten tässä ketjussakin esiintyneet selittelyt siitä, että oli omat osuudet varaa kustantaa tästä steikki-turnaussarjasta..."oli yli kilon omat rollit mut sitte pimeni" oli täyttä paskapuhetta. Ei tarvi ees olla kauhean suuri ajattelija, että steikkirahat on otettu ja ajateltu "nyt otetaan sellaset nousut että pystytään kuittaamaan vanhat velat ja pelaamaan turnaussarja tai sitten katkotaan koko paska, mutta kun oon kussut jo useat velanmaksut joten maine on jo menemässä niin ei oo enää väliä onko velkojia 5 tai 20 joku sen vuotaa kuitenkin jonnekin ja jos voitan en menetä kasvojani"

Meidän keissistä tuli päätös käräjäoikeudesta ja homma menee nyt ulosottoon. Tossa alkaa kohtuullinen korko juosta, niin ajattelin kysyä, onko sulla tai jollain noista muista tyypeistä tän Mindin mutsin tai muun läheisen puhelinnumeroa tai muuta yhteystietoa? Voisitte laittaa mulle.

Kelailin tossa että parempi tässä olis varmaan yrittää tavoittaa jotain lähiomaisia ja kertoa mikä homman nimi, jos ne ei ole tietoisia pojan tilanteesta. Saisivat ehkä johonkin hoitoon ennenkun on niin syvällä veloissa ettei ikinä pääse kuiville.
Oon suht varma, että mindin mutsilla ei ole tietoo tästä casesta. Ymmärtääkseni mind asuu vielä mutsinsa luona ja tälläisen asian pimittäminen on varmasti aika raskasta ja stressaavaa, varsinkin kun alkaa noita uo-kirjeitä napsahtelee postiluukusta...Sanoisin, että olis hyväksi jos äiti sais koko jutun selville. Tää olis mindillekin varmasti hyväksi vaikka luulen, että ajatus siitä hävettää, eikä haluu huolia mutsille jne... mutta oon sitä mieltä että jos joku saa sen numeron kaivettua jostain niin ehdottomasti kannattais soittaa ja selvittää tää homma. Luulen, että kun mindin ei tarttis enää salata tätä läheisiltään niin alkais tapahtumaan positiivisia asioita, hommattais joku "paskaduuni" jolla kuitattais hetkessä nää velat. Tää olis KAIKKIEN kannalta loistava ratkaisu. Jos mind puhui mulle totta niin velkaa on about kilon verran niin ton kuittaisi 1kk!!! työnteolla ja toi on ihan helvetin vähän jos miettii paljon se parantaisi mindin elämänlaatua. Mun on vaikea käsittää miksei mind tee asialle mitään vaan jatkaa päivästä toiseen tollasta elämää ja antaa elämän vaipua epätoivoon ja velkahelvettiin sen takia ettei viitti tehd' asialle mitään.
Kummastuttaa ja vihastuttaa, mutta tiedän että mindikin tietää sen et asioiden hoitamatta jättäminen on yksinkertaisesti typerää. Sen takia kannatan ehdottomasti tota mutsille kertomista, oon 99% että jätkä ottais itteään sen jälkeen niskasta kiinni ja kaikki velat kuittaantuis nopeasti.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!