|
Painija_
|
 |
« Vastaus #165 : Elokuu 04, 2012, 15:10:01 » |
|
Tänään Grand Slamin satelliittia bainamaan ja jatkot baarissa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
It's not how good you are, it's how good you want to be.
|
|
|
|
Hale
|
 |
« Vastaus #166 : Elokuu 04, 2012, 15:11:25 » |
|
Tänään Grand Slamin satelliittia bainamaan ja jatkot baarissa  GL!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
If looks could kill...
|
|
|
|
Painija_
|
 |
« Vastaus #167 : Elokuu 05, 2012, 04:31:43 » |
|
En tahtois itkeä, mutta itken kuitenkin... eli turneessa jäljellä 6 pelaaja mä chipeissä 2. voittajalle toi 5,15k lippu ja tokalle 4350€ cäshiä niin kukas muu kuin SP eli Parkkisen Seppo nöyryyttää Painijaa.
Alkuun Seppo painaa cut-offista 2,4k (taso 500/1k) jättäen taakse n. 10k mä painan buttonista (mulla n. 25k stäkki) AK:lla. Seppo maksaa all-init QJ:llä ja floppiin heti JJx.
Seuraavaksi Seppo painaa 2,4k buttonista ja painan all-in sb:stä n. 10k A6s ja Seppo koppaa A3o.. tietty se nätti kolmonen jo floppiin ja meikä out.
Vituttaa kohtuullisesti myös Sepon puheet tyyliin "kyllähän sä tiedät että sä häviät kun jätkä tulee" ja "kolmonen, kolmonen, tulee kolmonnen!!!!" ja sit perään pyyteli anteeksi kun lähdin pöydästä.. ei lämmittänyt enää siinä vaiheessa juurikaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
3silmänhempukka
|
 |
« Vastaus #168 : Elokuu 05, 2012, 05:22:40 » |
|
..
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Elokuu 05, 2012, 11:14:33 kirjoittanut 3silmänhempukka »
|
tallennettu
|
En usko tonttuihin.
|
|
|
|
|
|
LooseGoose
|
 |
« Vastaus #170 : Elokuu 05, 2012, 11:47:43 » |
|
jeps tyypillisä SP runia, vähän tuli dejavu olo. Olin pelaa MNS Raymondin: Seppo avaa 2xBB UTG:stä ja mulla kympit. Heitän napin keskelle (12 BB) ja Seppo maksaa A6s ja osuu 3 outtiseen ja LG katsomoon. Enhän mie valita mutta kyllähän se kyrsi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Painija_
|
 |
« Vastaus #171 : Elokuu 05, 2012, 14:10:07 » |
|
jeps tyypillisä SP runia, vähän tuli dejavu olo. Olin pelaa MNS Raymondin: Seppo avaa 2xBB UTG:stä ja mulla kympit. Heitän napin keskelle (12 BB) ja Seppo maksaa A6s ja osuu 3 outtiseen ja LG katsomoon. Enhän mie valita mutta kyllähän se kyrsi.
Niinpä. Todettakoon vielä että siis tykkään Seposta todella paljon ja sen jutuista normaalisti, koska sehän on sellaista hyväntuulista huulenheittoa.. mutta tossa viaheessa jotenkin ei oikein huumori riittänyt. Seppohan lopulta sen ykkössijankin näköjään oli vienyt, on se kone 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
MrSoftspot
|
 |
« Vastaus #172 : Elokuu 05, 2012, 17:58:08 » |
|
Muistuttaisin että Seppo runas helvetin huonosti tän vuoden Freezeoutissa, muistaakseni bubbletti mainin lisäksi pari muutakin sen viikon turneeta... Ei Sepolla siis aina osu... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Alkoholiongelma ei ole minulla ollut sen pahempi kuin muillakaan." "Mitaleita ei hankita ryyppäämällä. Jos niin olisi, olisin ajat sitten perustanut panimon." Matti Nykänen
|
|
|
|
Hale
|
 |
« Vastaus #173 : Elokuu 06, 2012, 05:25:24 » |
|
Muistuttaisin että Seppo runas helvetin huonosti tän vuoden Freezeoutissa, muistaakseni bubbletti mainin lisäksi pari muutakin sen viikon turneeta... Ei Sepolla siis aina osu...  Oisit nähny sen terminaattorirunin, shortista ylivoimaseen chipleadiin FT:n alkuun, voittaen ainakin pienemmällä parilla isomman ja jokasen flipin (5 tai 6).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
If looks could kill...
|
|
|
|
Painija_
|
 |
« Vastaus #174 : Elokuu 13, 2012, 15:25:34 » |
|
Tänään bainamaan 200+11€ Texu NL Freezeouttia, mukana myös maahan palannut Loco/AlterEgo ja ilmeisesti myös Mascali messissä. Seuraksi vaan sitten!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Mascali
|
 |
« Vastaus #175 : Elokuu 13, 2012, 15:27:51 » |
|
Tänään bainamaan 200+11€ Texu NL Freezeouttia, mukana myös maahan palannut Loco/AlterEgo ja ilmeisesti myös Mascali messissä. Seuraksi vaan sitten!
Joo, oon mukana. Tuun seiskan aikaan turnaukseen ja annan Paisteille tasotusta!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
irettep
|
 |
« Vastaus #176 : Elokuu 13, 2012, 18:08:55 » |
|
Plääh. Muuten snap-call tähän mutta joku ihme kestolentsu päällä eikä kehdannut tulla kassulle räkimään.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Painija_
|
 |
« Vastaus #177 : Elokuu 14, 2012, 08:48:22 » |
|
Plääh. Muuten snap-call tähän mutta joku ihme kestolentsu päällä eikä kehdannut tulla kassulle räkimään. Dang.. mulla jää nyt maanantaiturneet taas tauolle kun ensi viikosta eteenpäin on aina maanantai-iltaisin pari tuntia treenien pitoa. Pitänee sitten välillä torstaina eksyä paikalle ja cäsheihin muuten pelaamaan. Eilen AlterEgo jatkoi huikeaa live-turneeruniaan nappaamalla luonnollisesti rahastuksen (minicash) ja viemällä multa last-longerin. Mascali missas turneen kun olikin loppuunmyyty.. mä päädyin rouhimaan 5/5 Triplaompussa kivasti 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
irettep
|
 |
« Vastaus #178 : Elokuu 14, 2012, 08:51:36 » |
|
Eilen AlterEgo jatkoi huikeaa live-turneeruniaan nappaamalla luonnollisesti rahastuksen (minicash) ja viemällä multa last-longerin. Mascali missas turneen kun olikin loppuunmyyty.. mä päädyin rouhimaan 5/5 Triplaompussa kivasti  Jopas jopas, mikäs boomi nyt on... yleensä kai ollut ~40 noissa maanantaiturnauksissa. Olisi varmaan mullekin käynyt mascalit, sillä olin suunnitellut ostavani prahasta jääneillä käkyillä lipun.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Mascali
|
 |
« Vastaus #179 : Elokuu 14, 2012, 09:18:59 » |
|
Eilen AlterEgo jatkoi huikeaa live-turneeruniaan nappaamalla luonnollisesti rahastuksen (minicash) ja viemällä multa last-longerin. Mascali missas turneen kun olikin loppuunmyyty.. mä päädyin rouhimaan 5/5 Triplaompussa kivasti  Jopas jopas, mikäs boomi nyt on... yleensä kai ollut ~40 noissa maanantaiturnauksissa. Olisi varmaan mullekin käynyt mascalit, sillä olin suunnitellut ostavani prahasta jääneillä käkyillä lipun. Homomanageri oli taaaaas ajantasalla ja laittoi lippuluukun kiinni vartin yli kuusi kun lippuja oli myyty 40. Pöydällinen porukkaa jäi tämän takia ulkopuolella 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|