Tervehdys pokeristalaiset!
Olen 19-vuotias jannu satakunnasta, joka on pokeria netissä pelaillu 15-vuotiaasta saakka. Lähinnä 1-20e turnauksia pelaillut, mutta käteispöytä grindejäkin kokeiltu välillä, on kuitenkin tullut todettua että ne ei vaan oo mun juttu, en mikään tappiollinen pelaaja niissä ole, ei vain jaksa päivästä päivään grindata sitä samaa tasoa.
Nykyään siis 90% ajasta käytän turnauksiin ja silloin tällöin saatan muutamaan käteispöytäänki eksyä. Tässä fulltiltin aukeamista odotellessa pelipaikkana toimii RAY, kun siellä nyt pyörii noi SM turnauksetkin. Lisäksi RAY näköjään teki suurimmasta osasta turnauksia rebuy muotoiset joten kasvaa noi palkintopotitkin välillä jo ihan kohtuulliseks aiempaan verrattuna.
SM lämppäreissä menestys on ollut kaksjakoista, texas rebuy, fixed ja 7studi meni ilman rahasijotuksia mut omaha rebuysta napsu 2. sija 155e ja lippu siihen pääturnaukseen. Muutenkin tuppaa RAY:lla olevan hieman huonompi taso noissa omaha turnauksissa kuin holdemissa. Ainakin ite paljon useammin pärjään paremmin omahassa kuin holdemissa.
Ei mulla mitään tarkkaa suunnitelmaa tai tavotteita ole tän blogin suhteen, katellaa sitte mitä tänne tulee kirjotettua.
RAY:n kassa on tällä hetkellä rapiat 200e, sen kehittymisestä vois tänne kirjotella ja pyttyjen kuvia tulee tietenkin harva se päivä.