Keskustelua Pokerista
Kesäkuu 20, 2013, 11:21:58 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: TurnausBaisteilua  (Luettu 522 kertaa)
Baisti
Newbie
*
Poissa Poissa

Profiili
« : Lokakuu 25, 2012, 18:24:00 »

Tervehdys pokeristalaiset!

Olen 19-vuotias jannu satakunnasta, joka on pokeria netissä pelaillu 15-vuotiaasta saakka. Lähinnä 1-20e turnauksia pelaillut, mutta käteispöytä grindejäkin kokeiltu välillä, on kuitenkin tullut todettua että ne ei vaan oo mun juttu, en mikään tappiollinen pelaaja niissä ole, ei vain jaksa päivästä päivään grindata sitä samaa tasoa.

Nykyään siis 90% ajasta käytän turnauksiin ja silloin tällöin saatan muutamaan käteispöytäänki eksyä. Tässä fulltiltin aukeamista odotellessa pelipaikkana toimii RAY, kun siellä nyt pyörii noi SM turnauksetkin. Lisäksi RAY näköjään teki suurimmasta osasta turnauksia rebuy muotoiset joten kasvaa noi palkintopotitkin välillä jo ihan kohtuulliseks aiempaan verrattuna.
SM lämppäreissä menestys on ollut kaksjakoista, texas rebuy, fixed ja 7studi meni ilman rahasijotuksia mut omaha rebuysta napsu 2. sija 155e ja lippu siihen pääturnaukseen. Muutenkin tuppaa RAY:lla olevan hieman huonompi taso noissa omaha turnauksissa kuin holdemissa. Ainakin ite paljon useammin pärjään paremmin omahassa kuin holdemissa.

Ei mulla mitään tarkkaa suunnitelmaa tai tavotteita ole tän blogin suhteen, katellaa sitte mitä tänne tulee kirjotettua.
RAY:n kassa on tällä hetkellä rapiat 200e, sen kehittymisestä vois tänne kirjotella ja pyttyjen kuvia tulee tietenkin harva se päivä.    Grin
tallennettu
Slasher-
2011 Mikrogrindaaja
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : Lokakuu 25, 2012, 20:26:34 »

Tervetuloa joukkoon iloiseen  Wink
tallennettu

I've always been crazy but it's kept me from going insane. -Waylon Jennings
Baisti
Newbie
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : Lokakuu 26, 2012, 00:42:24 »

Kyseessä 2e hi/lo omaha rebuy. Oli kyllä mielenkiintonen turnaus, pelaajia oli viel 7 jäljellä ku päästii 2 isointa stäkkii vähä kolistelee, mulla 33k, vihulla 26k
mentiin all-in kun flop oli 10 Spade 9 Spade 4 Club

mulla: A Spade 3 Spade Q Heart K Club
vihu: Q SpadeSpade A Heart 7 Club

turn K Diamond ja river 3 Diamond ja lähes puolet pelissä olevista merkeistä vihulle.

Pääsin vielä lopussa juuri tätä samaa vihua vastaan heads-uppiin tilanteesta 20k-100k mut kääntypä se kuitenki mulle  Grin

Muuten tän illan turnaukset menikin aika huonosti. Yhden 5e turneen bubletus ja  SM lämppäri terminatorissa tuli noutaja sijalla 36, kun pääsen aika shorttina puskemaan QK:lla ja JK koppaa ja floppi JJ3 ei paljoa enää mahdollisuuksia jättänyt.

tallennettu
IPlayAny4cards
2011 Tulokas
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : Lokakuu 26, 2012, 06:53:41 »

Nätti startti. Tere tulemast Smiley
tallennettu

KYYLÄÄMINEN ON RAUKKAMAISTA!!!
Baisti
Newbie
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : Lokakuu 26, 2012, 18:52:57 »

Jos sitä tänään käyttäisi vähän suuremman summan noihin turnauksiin, eli tän illan setti:

20.00 SM lämmittey texas 10.5e (3000e)
20.30 Turbo texas 5.3e (Helppibounty) (200e)
20.45 Extreme texas 3.25e (Helppibounty) (100e)
21.00 Texas Freezeout 10.5e (200e)
21.15 Illan 6-max omaha rebuy10.5e  (500e)
21.30 Omaha deepstack 31.5e (500e)

mukaan vielä mahdollisesti sen hetken fiiliksistä riippuen:

22.00 Kympin rebuy 10.5e (1000e)
22:30 Turbo Texas 10.5e (200e)
22:45 Omaha hilo 10.5e rebuy (300e)

Täst voi tulla kallis ilta, tuottoisa yö tai jotain siltä väliltä, toivotaan parasta  Grin
tallennettu
Baisti
Newbie
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : Lokakuu 26, 2012, 22:45:37 »

Jos sitä tänään käyttäisi vähän suuremman summan noihin turnauksiin, eli tän illan setti:

20.00 SM lämmittey texas 10.5e (3000e)
lähes heti alussa ulos, kun turnilla pääsen all-in JQK5 pöytään, kun kädessä 910, vihu kääntää JJ ja river perus 5

20.30 Turbo texas 5.3e (Helppibounty) (200e) peruskuraa

20.45 Extreme texas 3.25e (Helppibounty) (100e) peruskuraa

21.00 Texas Freezeout 10.5e (200e)
täysin korttikuollut ja pääasiassa venailin vaan että muut tiputtaa toisensa, tällä kertaa taktiikka toimi ja pääsin heads-uppiin, tosin mulla oli 8k ja vihulla n. 60k ja kun heads-upin toisessa kädessä pusken kaikki QK:lla, hän maksaa A4:lla, flop ihana K83 mutta turnin 2 ja riverin 5 saattelemana 103.5 euroa kilahtaa tilille

21.15 Illan 6-max omaha rebuy10.5e  (500e) peruskuraa

21.30 Omaha deepstack 31.5e (500e)
Ratkasu kädessä tuli vähän hölmöiltyä mutta 3. sija kuitenkin ja 120e

mukaan vielä mahdollisesti sen hetken fiiliksistä riippuen:

22.00 Kympin rebuy 10.5e (1000e)
22:30 Turbo Texas 10.5e (200e)
22:45 Omaha hilo 10.5e rebuy (300e)

Noista pelasin vain hilon ja siinäkään ei menestystä, ei huvittanut tuhlata edes rebuyta tällä kertaa

Täst voi tulla kallis ilta, tuottoisa yö tai jotain siltä väliltä, toivotaan parasta  Grin

Eli päässälaskutaitojeni mukaan 82.25e meni sisäänostoihin ja 223.5e tuli takaisin, joten ihan hyvät fiilikset tästä päivästä jäi, huomenna jatkuu!
tallennettu
Baisti
Newbie
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : Lokakuu 27, 2012, 11:04:48 »

Pienen 2e turbon vetäsin tossa aamukahvin lomassa, eihän toi mikään iso summa ole mutta pytty on aina pytty!
tallennettu
Baisti
Newbie
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : Lokakuu 27, 2012, 23:20:53 »

Tänäänkin tullut vedettyä aimo kasa turnauksia. SMomppulämmittely päättyi lähes heti ekan tauon jälkeen, mutta 5euron turbosta irtosi 2. sija ja 50e
Muutama pienempi rahastus ja päivä on n. 50e plussalla + 15e keskiyön kuningas vielä käynnissä.

Täytyy kyllä antaa pisteet RAY:n asiakaspalvelusta ja hyvityksistä. Tällä viikolla smfixed lämppärissä kävi 2 kertaa niin että vaikka maksu nappia painoi, ei maksu onnistunut ja lopulta käsi luopui. Mulle kävi näin 2 kertaa ja toinen kerta oli ratkaiseva koko turnauksen kannalta. Otin tietenkin yhteyden asiakaspalveluun ja sieltä palautettiin suht nopeasti turnauksen sisäänosto takaisin. Eihän tässä mitään, kyllähän peliyhtiön pitää antaa hyvitys jos heidän softansa viasta johtuen asiakkaan turnaus menee pilalle. Mutta tänään sitten pelasin 5e omahahilon, jostain syystä se oli FL, vaikka aina ennen on ollut normi PL. Siinäkin ilmeisesti joillekin pelaajille aiheutui tuota ongelmaa ettei maksu nappi toiminut, mulla täl kertaa kaikki toimi normaalisti ja moitteetta. Nyt kuitenkin siitäkin turnauksesta palautettiin sisäänosto tilille vaikken ollut missään yhteydessä asiakaspalveluun, että kiitos RAY.
tallennettu
Baisti
Newbie
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : Lokakuu 28, 2012, 19:37:50 »

Tosta 15min eteenpäin ja ratkes myös 5e holdemin voitto ja siitä 44e.

Pari pienempääki rahastusta tänään tullut ja hyvä fiilis kaikinpuolin.
Ei kyllä huvittais yhtään istukella tässä koneella enään mut vielä on SMomaha hilo lämppäri pelattava ja siihen kylkeen vielä 5e turbo teksu ja 5e hilo freezeout, eiköhän niiten jälkeen päivä oo pulkassa, toivotaan että tulis tulosta kanssa.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 28, 2012, 19:41:19 kirjoittanut Baisti » tallennettu
Slasher-
2011 Mikrogrindaaja
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : Lokakuu 28, 2012, 19:50:23 »

Hullu harja, miten kukaa voi vetää turnauksist voittoi tol tahdil? Hulluu Extraterrestial shittii!  Shocked

tallennettu

I've always been crazy but it's kept me from going insane. -Waylon Jennings
Anquish89
Sr. Member
Poissa Poissa

Ottakaa huomioon että oon vasta heränny

Profiili
« Vastaus #10 : Lokakuu 28, 2012, 19:52:43 »

Olipa hyvä ku satuin lukemaa blogis ku olis muuten jääny hillo vetämättä Cheesy Highrollerin alkua tässä ootellu enkä yhtää oo huomioinu että tuo hilloki on tänää.
tallennettu
Baisti
Newbie
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : Lokakuu 29, 2012, 09:26:15 »

Kyllähän noit voittoja on suhteellisen helppo naputella näin pienistä fieldeistä. On kyllä just sopivia nää ray:n turnaukset mulle, ei tarvi yleensä pelata ku se max 2h ja vastustajien taso ei päätä huimaa. Mulla on usko jo menny ainakin starsin turnauksiin, se on aina se 5h peliä jonka jälkeen out just ennen isompia rahoja ja vaivan palkaks se 3x buy-in. Ei vaan jaksa.

Eilisen loppuillan pelit meni huonosti, 0 rahasijaa. 5e turbotexussa out riverin 2 outtisella kun 7 oli jäljellä ja 5 rahoille, turnauksessa oli kiva 70e overlay et olisha ollu iha siistii pärjätä tossa. 5e Hilo freezeout out sija 6 kun 3 rahoille.
Kaveri sit viel ehdotti illal et vedetään molemmat 15e keskiyön kuningas ja mahdolliset voitot 50/50, mä sit suostuin vaiks se on ihan alottelija mut näköjään joskus kannattaa tarttuu vähän huonompiiki tarjoukiin, ite olin 6. ku 3 rahoille mut kaverin alkeellisen ihmeellinen pelityyli näköjää sekotti  vastustajien pelin. En oo ikinä nähny kenelläkään käyvän tommonen tuuri ja kaveri lopulta voitti turnauksen ja sieltä 75e mulle. Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!