Keskustelua Pokerista
Toukokuu 23, 2013, 04:44:55 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 56   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hempukan vuosi 2013.  (Luettu 25452 kertaa)
Bukkake Randelin
Jr. Member
**
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #555 : Syyskuu 18, 2012, 10:59:10 »

passi ja kuvallinen henkilökortti. 

tai sitten menet diplomaatti auton kyydissä tai rekan lokarissa Cheesy
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 18, 2012, 11:04:04 kirjoittanut Bukkake Randelin » tallennettu
riversuckout
Full Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #556 : Syyskuu 18, 2012, 11:02:48 »

Mikä on voimassa oleva henkilöllisyystodistus?Ajokorttihan mulla on,mutta ei muuta.

Kuvallinen henkilökortti, tän saa kanssa poliisiasemalta. En tosin tiedä mikä näissä henkilökorteissa on toimitusaika, varmaan pidempi kuin pikapassissa.

Olen myös ymmärtänyt, että jos ilman passia matkustaa Viroon ja jää siitä kiinni, niin viron päässä voi tulla rapsut, luokkaa 400€. oikaiskaa jos olen väärässä, tää on huhupuheiden mukaan, eli ei ole fakta tietoa!

Itse olin juuri pari viikkoa takaperin käymässä tallinnassa, eikä kukaan kyllä kysellyt passeja. Niinkuin bukkake randelin jo tuossa aiemmin sanoi, että ei kannata mennä lippuja lunastamaan itse jos ei omaa passia, vaan antaa muiden samasta ryhmästä tehdä sen. Riittää että virkailijalle näyttää yhden passin.  Smiley
tallennettu
Bukkake Randelin
Jr. Member
**
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #557 : Syyskuu 18, 2012, 11:10:39 »

Lainaus
Olen myös ymmärtänyt, että jos ilman passia matkustaa Viroon ja jää siitä kiinni, niin viron päässä voi tulla rapsut, luokkaa 400€. oikaiskaa jos olen väärässä, tää on huhupuheiden mukaan, eli ei ole fakta tietoa!

en ainakaan itse saanut sakkoa, ainoastaan nuhtelut, sormen heristelyt ja käskyn painua takas soomen maahan hankkimaan passi! oli kyl passi mukana mut pari vuotta vanha Smiley
tallennettu
riversuckout
Full Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #558 : Syyskuu 18, 2012, 11:14:07 »

Lainaus

en ainakaan itse saanut sakkoa, ainoastaan nuhtelut, sormen heristelyt ja käskyn painua takas soomen maahan hankkimaan passi! oli kyl passi mukana mut pari vuotta vanha Smiley

Ok, Tuo mun sanominen ei ollut tosiaan faktatietoa.. Hyvä jos pääsee noin helpolla.. Smiley
tallennettu
Bukkake Randelin
Jr. Member
**
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #559 : Syyskuu 18, 2012, 11:30:51 »

Lainaus

Ok, Tuo mun sanominen ei ollut tosiaan faktatietoa.. Hyvä jos pääsee noin helpolla.. Smiley

voihan se olla ihan tapauskohtasesti. minkälainen päivä sikaniskoilla on. piti minun vähä huuleen kukkoo ottaa et selvisin.. vitsi vitsi Smiley
tallennettu
patse
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #560 : Syyskuu 18, 2012, 11:34:31 »

Mikä on voimassa oleva henkilöllisyystodistus?Ajokorttihan mulla on,mutta ei muuta.

ajokortti ei vaan paikallisen sheriffin myöntämä kuvallinen henkilökortti joka täyttää seuraavan vaatimuksen... - "HUOM! Suomen kansalaisen matkustusasiakirjoina hyväksytään passi tai 1.3.1999 jälkeen myönnetty henkilökortti tai 1.12.1999 jälkeen myönnetty sähköinen henkilökortti. Matkustusasiakirjana ei hyväksytä väliaikaista henkilökorttia eikä ulkomaalaiselle myönnettyä henkilökorttia." ja on siis voimassa ilman virallista hyväksyttyä matkustusasiakirjaa matkattaessa ja kiinni jäädessä rapsahtaa tosiaan n. 400€:n pikavoitto.
tallennettu

Dharma - Toukokuu 22, 2012, 11:55:24
Lainaus
Lopetan tänne(kin) kirjoittamisen ihan vain vittuillakseni kaltaisillesi ihmisille.
Mascali - Elokuu 9, 2012, 10:05:47
Lainaus
..., tulee entistä varmempi olo, ettei minulta tulee enää ainuttakaan yli kahden lauseen tekstiä tälle sivustolle.
3silmänhempukka
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #561 : Syyskuu 18, 2012, 18:33:17 »

Ajokorttikin olis vanhempi kuin tuo -99...Kiitos faktoista ja huhuista.Kai se passi on hommattava.
tallennettu

En usko tonttuihin.
MrSoftspot
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #562 : Syyskuu 18, 2012, 18:58:33 »

ja on siis voimassa ilman virallista hyväksyttyä matkustusasiakirjaa matkattaessa ja kiinni jäädessä rapsahtaa tosiaan n. 400€:n pikavoitto.

No mullahan kävi sitten heinäkuussa hyvät! Grin
tallennettu

"Alkoholiongelma ei ole minulla ollut sen pahempi kuin muillakaan."
"Mitaleita ei hankita ryyppäämällä. Jos niin olisi, olisin ajat sitten perustanut panimon."
Matti Nykänen
3silmänhempukka
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #563 : Syyskuu 19, 2012, 10:28:20 »

^^Ton 400e voi siis tavallaan nostaa sun pelikassaan..se meni vieläkin huikeemmin se reissu  Cheesy
tallennettu

En usko tonttuihin.
3silmänhempukka
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #564 : Syyskuu 20, 2012, 20:11:13 »

Kysymys heräsi:Jos sattuis päästä noissa Starssin stepeissä tuonne että voittaja saa esim. pelimatkan LAPT:hen niin voiko nekin vaihtaa Tdollareiks?Kun ainakin toi step4 lipun saa 215$ Tdollareina jos vaikka reggautuu millionssiin ja sitten pois siitä..Mutta miten on siis liven laita?Jos vaikka joku pikasestikin vastais ettei tarvii väkisin lähtee Peruun.(siis siihen maahan  Wink )
tallennettu

En usko tonttuihin.
3silmänhempukka
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #565 : Syyskuu 20, 2012, 22:15:20 »

Taas yks step3 alkaa ja pöydässä joku paistikin AAbenjaminAA...
tallennettu

En usko tonttuihin.
3silmänhempukka
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #566 : Syyskuu 20, 2012, 23:02:22 »

Taas yks step3 alkaa ja pöydässä joku paistikin AAbenjaminAA...
Ei ollu kyllä kenestäkään mitään vastusta.Benjaminkin söi kädestä  Wink Nyt olis 215$ lippu taskussa eli step4..on se kohtuu hyvin kun lähdin siitä 10fpp 100hengen hyperistä.Taidan kuitenkin lähteä yrittämään Peruun.

Loppu stäkit oli mun 13K ja Benjamin 2K ja sittenhän se loppuu.
tallennettu

En usko tonttuihin.
3silmänhempukka
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #567 : Syyskuu 21, 2012, 11:56:49 »

Eli kun taaskaan en saanut minkäänlaisia vastauksia kymykseeni niin näin jälkeenpäin laitoin supportille postia ja vastaus oli että:step lippuja ei voi enää ollenkaan vaihtaa Tdollareiksi..koska kuulemma niin moni koki että siinä oli hyväksikäytön meininkiä jo osalta pelaajilta.Eli sen tiketin mihin asti on pelannu niin pitää nykyään pelata sen kokoisena tai liveen lähdettävä.

Tuo nyt ei meikäläisen suunnitelmia muuttanut kun muutenkin olisin isomman setin heittänyt tässä joku päivä.Siinä nyt kuitenkin muille steppejä pelaaville tietoutta ettei tule yllätyksenä esim.sinne Peruun lähtö  Cheesy
tallennettu

En usko tonttuihin.
3silmänhempukka
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #568 : Syyskuu 21, 2012, 20:04:01 »

En kyllä löytäny tota BOTF-liveseurantaa tuolta pokeritaidon sivuilta.En ole ennen moisilla sivuilla käynyt joten vaikea löytää kun toi uutisen linkki vei oletettavalle etusivulle.APUA.
tallennettu

En usko tonttuihin.
patse
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #569 : Syyskuu 21, 2012, 20:14:42 »

En kyllä löytäny tota BOTF-liveseurantaa tuolta pokeritaidon sivuilta.En ole ennen moisilla sivuilla käynyt joten vaikea löytää kun toi uutisen linkki vei oletettavalle etusivulle.APUA.

se on vasta huomenna lauantaina ei tänään perjantaina.
tallennettu

Dharma - Toukokuu 22, 2012, 11:55:24
Lainaus
Lopetan tänne(kin) kirjoittamisen ihan vain vittuillakseni kaltaisillesi ihmisille.
Mascali - Elokuu 9, 2012, 10:05:47
Lainaus
..., tulee entistä varmempi olo, ettei minulta tulee enää ainuttakaan yli kahden lauseen tekstiä tälle sivustolle.
Sivuja: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 56   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!