Eilenkin tuli hetken railailtua starssilla isildurin peliä omppu huppi scoopis sis.2100$ pojat siinä sitten meni rahapuple pelissä ekassa kädessä oolin ja jälleen kerran isildur voitti..taisi saada quadsit riveriltä niin kävi vaan mielessä että kun peli menee kuumasti niin siinä voi viikossa netti mtt pelaajakin saada miltsin kasaan erinäisistä turnauksista ja jäädä eläkkeelle

Minulla on vain kerran ollut tuollainen kuumahetki jota ei voi noihin edellisiin verrata mutta silloin vain kaikki onnistui.
No jospa tuo isildur saa käkkykuopan noilla paikattua niin on taas vähän parempi mieli.Kysymys sille joka nyt jostain syystä lukisi niin monesko se imppu oli omppu hupis ja paljonko sai?
Olen alkanut pitkästä aikaa lukemaan vanhoja pokerilehtiä ja muutamaa pokerikirjaakin siinä paskalla istuessani niin on se vaan uskomattoman paljon muuttunut tuo pokeri ihan vaikka viimesen vuoden aikana..en sen enempää jauha tuosta kun muutkin sen on varmaan todennut.
Se kuitenkin mikä paisteli sieltä lehdistä läpi oli että suomeen ei ole vieläkään tullut uutta supersankaria Antoniuksen ja Sahamiehen jälkeen..missäs moisen vika on?Onko buumi jotenkin hiipumassa kuitenkin vaikka statsit näyttää muuta...tai sitten vaan suomalaisilta puuttuu bolssit nousta tonne isojen seuraan..no sama se tällaiselle harrastelijalle,mutta noista super tarinoista olis kiva lukea sielä paskalla istuessa kun ehkä vähän unelmoi siitä yhdestä suuresta onnenkantamoisesta omalle kohdalle.
Hiljaista on peli ja kirjoitusrintamalla edelleen pitkään kun emännyys siirtyi kanssa työelämään äippälomalta ja minun päivä menee siis suurinpiirtein näin: herätys lapsia hoivaamaan n.7.00-14.00 siitä töihin kun emännyys tulee kotiin..töissä tuonne n.21.30-22.00...riippuen vähän..ja sitten alkaakin etsimään tyynyn paikkaa emännän ja pienimmäisen keskeltä herätäkseen jälleen aamulla.
En valita.On riitoja vähemmän ja rahan häviäminenkin on vähäisempää

Kaljalle ei vaan tahdo keretä perkele.
Tiiviisti seuraan teitä muita...pelionnea kovasti kaikille ja taukolaisille(hale,softis,doofus ymym.)koittakaa irtautua pelistä..niin minäkin ja palaan taas intoa uhkuen takaisin.Stefalle en toivota edes hyviä lomia kun keksis vittuilua varmaan siitäkin joten..palaillaan taas!
ps.Stefalle hyvää lomaa.