|
12putkeen
|
 |
« Vastaus #330 : Toukokuu 24, 2012, 09:46:14 » |
|
""Pokeri-lehti on NTS Communicationsin Virossa kustantama ja painama. Lehti jatkaa ilmestymistä tilaus- ja digiversiona.""
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
3silmänhempukka
|
 |
« Vastaus #331 : Toukokuu 24, 2012, 20:36:53 » |
|
""Pokeri-lehti on NTS Communicationsin Virossa kustantama ja painama. Lehti jatkaa ilmestymistä tilaus- ja digiversiona.""
Eli sen voi tilata edelleenkin jostain suomenkielisenä,mutta onko muita?Oon vähän huono ja lisäks laiska ettimään noita..mistähän kautta noita vois kattella mitä voi tilata?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En usko tonttuihin.
|
|
|
|
Slasher-
|
 |
« Vastaus #332 : Toukokuu 24, 2012, 20:38:42 » |
|
www.pokerilehti.fiTuol on ainaki jotain. Hempukka the "Google Mastablasta"
|
|
|
|
|
tallennettu
|
I've always been crazy but it's kept me from going insane. -Waylon Jennings
|
|
|
|
3silmänhempukka
|
 |
« Vastaus #333 : Toukokuu 24, 2012, 20:41:10 » |
|
Joo olen mestari..kumarrus sinulle EDIT: ja fiksumpi kun minä olis varmaan kattonu viimesen lehden sivuilta miten voi tilata.huoh. 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 24, 2012, 20:54:44 kirjoittanut 3silmänhempukka »
|
tallennettu
|
En usko tonttuihin.
|
|
|
|
3silmänhempukka
|
 |
« Vastaus #334 : Toukokuu 25, 2012, 13:01:36 » |
|
Olipas pokerilehden tilaus. Soitin tohon numeroon kun en jaksanut kirjootella ja se on muutenkin enemmän entisaikaa että tilauksia ei todella tarvinnu tehdä sähköpostilla ym...no soitin ja sieltä joku ei niin asiakaspalvelu taitoinen nainen vastasi ja kerroin asiani niin se alkoi nauramaan että miten hämilleen meni soittotilauksesta joten antoi vaan ton linkin osoittaman sposti osoitteen..että tee kuule sieltä se tilaus niin hänen ei tarvi kirjootella. Kyllä jää lehti tilaamatta ihan vaan periaatteen vuoksi..ihme maailma tää nykynen tietoyhteiskunta.
Minä haluan palvelua silloin kun sitä haluan enkä minkään pissiksen nauruja.Jotain käytöstapoja kiitos.
Vitun tikit!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En usko tonttuihin.
|
|
|
|
IPlayAny4cards
|
 |
« Vastaus #335 : Toukokuu 25, 2012, 14:06:23 » |
|
Olipas pokerilehden tilaus.
Kyllä jää lehti tilaamatta ihan vaan periaatteen vuoksi..ihme maailma tää nykynen tietoyhteiskunta.
Minä haluan palvelua silloin kun sitä haluan enkä minkään pissiksen nauruja.Jotain käytöstapoja kiitos.

|
|
|
|
|
tallennettu
|
KYYLÄÄMINEN ON RAUKKAMAISTA!!!
|
|
|
|
Hooliday
|
 |
« Vastaus #336 : Toukokuu 25, 2012, 14:51:13 » |
|
Hei,
Kannattaa oikeasti ottaa yhteyttä siihen osoitteeseen jonka numeroon soitit, oli se sitten Pokerilehden konttori, välikäsi tai mikä tahansa. Minä toimisin ihan samalla periaatteella kuten sinä, mutta ajattelematta asiaa läpi teet itseasiassa oman periaatteesi takiasi källit kaikille, ja annat tämän naisen jatkaa huonoa työtäänsä. Pokerilehti varmasti haluaa tilauksesi, ja sinä haluat tilata lehden, ainoa ongelma on huonosti käyttäytyvä välikäsi jonka pitäisi saada palkkaa sinun palvelemisestasi.
Ilmoita asiasta, pidä huolta että tämä tieto menee perille sinne yläportaaseen ja ilmoita ihan reilusti että jätät tilaamatta tämän takia. Hyvällä tuurilla huono työntekijä saa kurinpidon, tai potkut mikäli ei paranna tapojaan ja sinä voit tilata lehtesi kuukauden päästä hyvällä omatunnolla tehden hyvän asian kaikkien kannalta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
3silmänhempukka
|
 |
« Vastaus #337 : Toukokuu 25, 2012, 19:37:37 » |
|
Olen samaamieltä sekä ipan videon että hoolidayn kanssa..laitan asiakaspalautteen menemään..en päivällä saanut aikaseks kun niin vitutti tuollainen käytös.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En usko tonttuihin.
|
|
|
|
3silmänhempukka
|
 |
« Vastaus #338 : Toukokuu 25, 2012, 20:25:49 » |
|
Olen samaamieltä sekä ipan videon että hoolidayn kanssa..laitan asiakaspalautteen menemään..en päivällä saanut aikaseks kun niin vitutti tuollainen käytös.
Ja nyt laitoin SÄHKÖISESTI asiasta palautetta ja vaadin yhteydenottoa asiantiimoilta.. Ei mua muu tuossa niin vituta,mutta minulla oli tilauksesta ja sen sisällöstä kysyttävää ja sähköisesti sellaista saraketta ei ollut..ja nyt kun katsoin niin kyseinen numero mihin soitin olikin se mihin just pitikin soittaa.Nuo on varmasti lehtimoguleille pieniä hilkkusia,mutta maksava asiakas mielestäni tuo kyseisen puhelin neidin palkkaan oleellisen osan.No se siitä. Tänään meinasin jopa pelata niin vedetään nyt ainakin tuo big 11$..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En usko tonttuihin.
|
|
|
|
3silmänhempukka
|
 |
« Vastaus #339 : Toukokuu 25, 2012, 20:55:35 » |
|
Myöhäisrek n.35min kohdalla ja silti ekalle paussille siis bigissä 8K stäkillä..average 4,4K..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En usko tonttuihin.
|
|
|
|
3silmänhempukka
|
 |
« Vastaus #340 : Toukokuu 25, 2012, 22:01:54 » |
|
Myöhäisrek n.35min kohdalla ja silti ekalle paussille siis bigissä 8K stäkillä..average 4,4K..
Pre missklick 260---->2600 ja yritin sitten hienosti loppuun semi osumalla..myöhemmin ulos flipillä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En usko tonttuihin.
|
|
|
|
3silmänhempukka
|
 |
« Vastaus #341 : Toukokuu 25, 2012, 22:28:38 » |
|
hu hyyppereitä 7-15$ 5/6...kohta jatkuu...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En usko tonttuihin.
|
|
|
|
3silmänhempukka
|
 |
« Vastaus #342 : Toukokuu 27, 2012, 16:21:43 » |
|
Eilen melkeen jo pärjäsin jossain mikki hiiri turtsis 2,20$ ripari jossa käytin vain ädärin..37/1793...pyhpah.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En usko tonttuihin.
|
|
|
|
3silmänhempukka
|
 |
« Vastaus #343 : Toukokuu 29, 2012, 10:51:07 » |
|
Se olis viikon kesisloma parin viikon päästä ja päivä stokiksessa reissu jo varattuna..jos siihen kylkeen sitten korkeasaarta ja särkänniemeä...pääsee lapset ainakin tuskistaan.. Tänään olis vapaa ja huomenna vasta ilta..muutama olut,raflaan syömään ettei tarvii kokata ja sitten isompi muksu uimakouluun..illalla vois vaikka pelata vaikka en edes muista jäikö kassaan sentin latia..no voin ottaa vaikka hepan roolin joltain jos on ylimäärästä Starssilla  ilmottelee vaan minkä pelaan ja paljon saan siitä rossia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En usko tonttuihin.
|
|
|
|
3silmänhempukka
|
 |
« Vastaus #344 : Toukokuu 29, 2012, 16:24:18 » |
|
Sieltä pokerilehdeltä joku Jussi vaan vastas sellasella valmiiks kopsatulla pohjalla että ovat pahoillaan tapahtuneesta ja toivottavasti viihdyn lehden parissa. Kyllä se mulle vuodeks menee paskapaperista.Sitten loppuu tilaaminen.Eli luultavasti noi valitukset menee mappi ööhön ja työntekijät saa jatkaa kusemista maksavien asiakkaiden muroihin.Eipä tuo nyt sen isompi asia ollut,mutta ajattelin kertoa miten tarina päättyi kun alotinkin 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En usko tonttuihin.
|
|
|
|