Bossilla on ainakin plo30 pehmeet pelit ja mergellä kivat kun jaksaa adjustaa maniacceja vastaan mutta kannattaa valita paikka kunnolla, jos haluut saada massit sieltä joskus ulos. Nuts softa kanssa. Ipokalla niitä nyt pyörii jatkuvasti ja taso heittelee todella paljon. Mulla on vaan joku lifetilt sitä mestaa kohtaan.
Niin ja tossa kädessä niin en pääsis ikinä irti mutta mä olenkin nl paisti tossa pelissä. Motherfucking fullhouse. Pieni otos mutta voihan vihun perse revetä jollain 8765 A654ds kädellä. Luulis, että olis nostanut AAxx pre napista. Musta on aina kiva keksiä vihulle paskemmat jotta pääse ite survoon rahat perästä keskelle. Just tän takia tykkään enemmän nl peleistä kun voi rauhassa ajella sisälle eikä tartte pelätä mustanaamiota kulman takana.
Jees kiitti noist saittivinkeist pitää perehtyä tarkemmin bossiin ja mergeen. Bossilla oon joskus pelannut PokerHeavenilla (onks sekään enää siellä?), mergestä ei mitään hajua. Tais tulla ihan uutena markkinoille aikanaan? iPokkaa kohtaan tiltti päällä täälläkin, sain aikanaan sinne toisiks parhaan diilin mitä ikinä tarjottu luotettavalle saitille (betfairin oman verkon jälkeen), Mut ne pelit... NL20 siellä oli saman tasonen ku NL100 ongamella. PLO50 ipokalla kovempi ku PLO100 ongamella... FullTilt käsittääkseni tulos ETAilee joten vois sinne vihdoin tilin tehä. Vaik eipä toi nyt näillä tuloilla ennenkään sitä ois estänyt, kun pikkutili mitä tullut tehtyä aika harvoin suomessa näkynyt kiitos nettilompakon kortin.
Toi toka käsi oli tarkotuksella muotoiltu vähän bad beat itkuks. Eli kippasin. Hämäs kun vihu tuli alle potin kylkeen. Ilman riidejä en mitään floatti-pillei rangeen laita. A5-komboja vihulla on pf rangessa, mutta ei ihan hirveesti. Rainbow-naulat tommonen vihu ainakin flattaa aina. Jotenkin tuntu paskalta kipiltä ja siks ton käden postasinkin. Kai siellä A5 on yhtä usein kuin 55/AA. Tai vähän useamminkin flopilla, mutta meidät biittaavat se pelaa just noin flopilta eteenpäin ~aina. Kun taas A5 väittäisin vetävän näin deeppinä melkeen 50/50 turnin maksun ja reissun välillä. 75 en usko ton turnilla usein reissaavan.
Kyllä ompussa ihan samalla tavalla pääsee aggroilemaan kun texussa. Itseasiassa useemmin jopa pääsee ampumaan kolmannen barrellin ja olemaan lähes varma että vihu saadaan pakkaan

Oon vaan huomannut, että sit kun vihut alkaa vastapalloon lyömään niin pitää usein hälyytyskellojen soida. Check/raise bluffaaminen ois varmasti näis pienehköissä ompuissa tosi tuottoisa peli. Jotenkin on vaan balanssi niissä tosi hakusessa eikä tunnu mukavuusalueelta yhtään. Ehdottomasti yks osa-alue, mitä on opiskeltava.