"Varoitus: tähän aiheeseen ei ole kirjoitettu ainakaan 120 päivään.
Jos et välttämättä halua vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista."
Joo, harkitsin... Mut ehkä kuitenkin jatkan tänne.
Elikkä taukoa pokerista kertyi likimain 4 kuukautta ja nyt on tullu pari päivää pelailtua pikkasen microa eli NL10 jollain bonusrahoilla (£10) mitä lädille sain. Kaikki menikin ihan mukavasti paitti tänään sitten lauantaipelaajat oli ilmeisesti mulle hieman liikaa ja graafi otti vähän sukellusta.
Sit löysin muutaman vähän pisteitä käytettäväks pkr.comin kaupasta joilla sit $20 tiketti johonkin deepstack-turneeseen. Ei menny ihan putkeen sekään mut rahoille kuitenkin. 3/19 oli parhaimmillaan sijoitus bubblessa ja sijalta 13 pihalle kun ei tullut flippivoittoja JJ vs QTo, AKs vs 33. Hilut sit viel sisään KToffarilla mut 44 oli liian kova käsi tällä kertaa.
Tätä kättä vähän mietin että oliko ny kuitenkin turhan weakisti pelattu? Vihu(chipleaderi, mä kolmas) on kova turnausharja ja bubble oli päällä. Noh, lopun alkua tää käsi oli kuitenkin.
Blinds are now 750 / 1,500
Button is at seat 7
Seat 1: ForFoxSake - 70,089
Seat 2: Petokoira - 46,200
Seat 4: leesylots - 9,187
Seat 5: Raf1999 - 28,614
Seat 6: Benedick - 17,516
Seat 7: JennyDoom - 17,227
Shuffling Deck
Moving Button to seat 1
ForFoxSake posts ante of 175
Petokoira posts ante of 175
leesylots posts ante of 175
Raf1999 posts ante of 175
Benedick posts ante of 175
JennyDoom posts ante of 175
Pot sizes: 1,050
Petokoira posts small blind (750)
leesylots posts big blind (1,500)
Dealing Cards
Dealing [Q h][A s] to Petokoira
Raf1999 did not respond in time and is folded
Raf1999 folds
Benedick folds
JennyDoom folds
ForFoxSake raises to 3,000
Petokoira raises to 7,500
leesylots folds
ForFoxSake raises to 15,000
Petokoira has requested more time
Petokoira is using the time bank
Petokoira has 85 seconds remaining in the time bank
Petokoira folds
Pot sizes: 17,550
ForFoxSake doesn't show
ForFoxSake wins 17,550
Jatkosta en tiiä muuta ku että vois alkaa pelailee vaikka turtseja jatkossa. Depoa en varmaan jaksa tehdä joten jotain microja ($2-$5 freezeoutteja) varmaan joutuu aluks vedellä, jollei sitten löydy halukkaita stakettajia

hinthint rekordit on ainakin freezeouteissa mulla todennäköisesti ihan kohdillaan