Tallinnan reissu takana ja tän vuoden yksi tavoite (pelata livepokeria) täyttynyt. Mulle reissu oli enemmänkin Tallinna reissu emännänän kanssa jossa välissä käyn pelaamassa ton turneen. Eli en juurikaan tutustumaan ehtinyt muihin pelaajiin.
Turnaus meni ihan hyvin. Taisin olla 20. Olin suht skarppina koko turneen ajan ja pelaaminen oli yllättävän helpon oloista. Kaks merkittävää kättä meni suraavasti:
1. Olikoha blindit 200 - 400 ja Herolla jotaa 14k. Suht earlystä tulee minreissu, kaikki kippaa ja päätän maksaa BB:sta 64s. Floppi tulee 6 4 A ja liidaan reilun tonnin ja maksan shoven (noin 6kiloo muistaakseni). Vihu näyttää A6 ja river NELONEN!!!

stisting! Nousin johonkin ~20 kiloon.
2. Uusi pöytä ja joku 10-15 kättä mennyt siinä... Blindit oli jotaa 400-800 ja ante 50. UTG+2(12kiloo) reissaa ja sb tais maksaa ja ite oon BB AQs (14-15kilol). Pusken kaikki ja maksu tulee Kurkoilta ja en pääse ohi. Tän vähän ylipelasin imo. Mulle jäi jotain 3kiloo ja seuravassa jaossa lyön kaikki pikkublindistä Q5-offarilla BB:tä päin ja huomaan vasta lyönniin jälkeen että earlystä olikin tullut avaus. No 89s vastassa ja voitan arvonnan.
Tän jälkee käytän nippua suht aktiivisesti keskellä ja sinnittelen elossa. Nousen vielä johkii 20kiloon kun shoveen 22 ja A9s suited maksaa, voitan flipin. Sit siirtyneen ruokatauon jälkeen 44 vs. AK pihalle.
jotenkin näin se meni... Pöydät oli aika aktaavisia ja stiilauspaikkoja oli harvassa. Aika kuollutta pakkaa myös kun paras käsi oli 99, nii ja sit toi AQ minkä ois voinu kyl vaa maksaa...... Muutamassa handussa postflop ois pitänyt ottaa potti himaan kun kukaan ei sitä halunnut mutta eipä tullu painettuu...