Keskustelua Pokerista
Toukokuu 23, 2013, 11:50:48 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lets crack some nuts  (Luettu 6818 kertaa)
Anquish89
Sr. Member
Poissa Poissa

Ottakaa huomioon että oon vasta heränny

Profiili
« Vastaus #165 : Lokakuu 24, 2012, 10:08:15 »

Pari päivää hiljais eloa ni päivitellääs kuulumisia välillä. SM- kisat oli ja meni ja yhtäkää rahastusta ei napsunu. Säälittävää... Rayn puolella alko lämmittely turnaukset marraskuun sm-kisoihin ja ne vedetään taas läpi huonolla itse tunnolla pikku rahastuksien ja ilmasien sm-lippujen toivossa. Eilen oli jo mukava runi tulossa riberi ompussa mutta sijalle 31 oli tyytyminen ku ensin menin painaan flopilla kalkut keskelle fd+oe:llä ja ei napsunu ja  sen jälkee sain työntää loput alle 10bbtä sisään preflop QJ44 tupla suitilla vihun T973 kättä vastaan, Pöytä K9327 ja out. Starsilla edelleen n. joka viidennessä turneessa minkä vetäny jotain mini rahastuksia aina kolahtaa mutta ei mitään mainittavampaa oo sattunu sitte tuon 180 hengen sittari pytyn jälkeen. Niin kauan tässä on kuitenki tarkoitus turnauksiin keskittyä, että nuo rayn sm-kisat on ohi marraskuun puolessa välissä. Sen jälkee EHKÄ pieni hengähdystauko ja mietitään seuraavaa projektia käyntiin. Tällä hetkellä ainaki tuntuu että palaan takasi sorvin ääreen ja käteis peleihin. On sen verta raastavaa tää turnaus grindaaminen sillo ku ei runnata odotetulla tavalla...
tallennettu
Anquish89
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #166 : Lokakuu 24, 2012, 12:54:17 »

Tästä oli tulla hyvä aamu mut tyytyminen oliki sit ok aamuun. 4 sittaria painoin aamu palaksi ja kolmessa rahoille. 4/27, 5/27 ja 4/45. Tuossa viimeisessä 45 hengen sittarissa ku olisin viimeseksi jääneen käden voittanu ni ois voinu melko varmuudella sanoa että sitte olis tullu hyvä aamu Smiley Sen verta hyvästä liidistä oisin päässy pelin körmyttään loppuun. Vaa ei...

http://www.pokerihanska.com/?h=307462238
tallennettu
Anquish89
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #167 : Lokakuu 24, 2012, 23:47:05 »

Ei se fixed nyt nii paska peli ookkaa  :Smiley 6/92 olin rayn sm lämmittely turneessa ja siitä 27,60€ + lippu ite sm-turnaukseen.
tallennettu
elnainou
Jr. Member
**
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #168 : Lokakuu 25, 2012, 00:40:09 »

ite toinen siinä saa nähä tekeekö ne mitään niille jäätymisille mul ei ainakaan vielä ollu tullu lippua...
tallennettu
Anquish89
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #169 : Lokakuu 25, 2012, 08:58:34 »

Joo oli siinä kyllä huolestuttavia bugeja rayn softassa. Ilmeisesti kuitenki tollasia jotka ilmenee vaan fixed peleissä että tuskin muita peli muotoja haittaa. Mutta totta kai tuollaiset virheet on saatava kuntoon eihän tuo reilua oo jos jollain menee turnaus vituralleen sen takia että maksu nappi ei toimi Cheesy Itse olen sitä mieltä että jos peruvat turneen tai jotain niin palauttaisivat osallistumis maksut mutta liput voisivat jättää. Sais edes jotain hyvitystä kuitenki tuosta lähes neljän tunnin peli rupeamasta.
tallennettu
Baisti
Newbie
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #170 : Lokakuu 25, 2012, 09:10:47 »

Joo oli siinä kyllä huolestuttavia bugeja rayn softassa. Ilmeisesti kuitenki tollasia jotka ilmenee vaan fixed peleissä että tuskin muita peli muotoja haittaa. Mutta totta kai tuollaiset virheet on saatava kuntoon eihän tuo reilua oo jos jollain menee turnaus vituralleen sen takia että maksu nappi ei toimi Cheesy Itse olen sitä mieltä että jos peruvat turneen tai jotain niin palauttaisivat osallistumis maksut mutta liput voisivat jättää. Sais edes jotain hyvitystä kuitenki tuosta lähes neljän tunnin peli rupeamasta.

Vaikka olinkin ihan Baisti tossa fixedissä, niin oli se kyllä kiva ku viimisillä 3000 merkillä yrittää korotella, ja sit turnilla ku viiminen maksu pitäs tehä niin eipä maksu onnistu ja vihulle lahjana 6000 potti ja mulle jää se 133 merkkiä Cheesy
tallennettu
Anquish89
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #171 : Lokakuu 25, 2012, 09:17:06 »

Tiiä vaikka just meneillään oleva ohjelmisto päivitys liittys asiaan Smiley Pistitkö kuitenki palautetta menemään rayn suuntaan? Itse näin just vastaavia tilanteita olevan turnauksen varrella ainaki sen 3 kappaletta. Se ei joka kerta jäätyny noissa spoteissa esim minun se anto laittaa loput merkit keskelle alle betin kokoisena maksuna mutta ei se ihan satunnaisestikaan sais tuota tehdä tietenkää Smiley
tallennettu
Baisti
Newbie
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #172 : Lokakuu 25, 2012, 10:04:46 »

Joo laitoin ja sain vastaukseksi: "Laitamme kohtaamasi ongelman tutkittavaksi ja olemme sinuun sähköpostitse yhteydessä mahdollisimman pian".
Palauttaisivat edes sisäänoston niin olisin tyytyväinen, ku jos toi olis toiminut normaalisti, niin olisin mitä luultavammin tippunut turnauksesta just tolla ongelma kädellä.

EDIT. Hyvittivät tuon sisäänoston takaisin.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 25, 2012, 15:28:54 kirjoittanut Baisti » tallennettu
Anquish89
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #173 : Lokakuu 25, 2012, 18:56:48 »

No nii se on hyvä että saa edes omansa takasi Smiley Minäki sain sen lipun ja antovat jopa pitää raha palkinnonki. Eipähä menny hukkaa sekää grindi.

Starsilla ei mikään vahvin alku illalle Cheesy Back to back kädet...

http://www.pokerihanska.com/?h=169325447

http://www.pokerihanska.com/?h=659449403

Vielä 22d big pyörimässä ja kohta alkaa terminaattori lämmittely turnee. Ehkä myös yks deep stack turnee illan päälle partyn verkossa.
tallennettu
Anquish89
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #174 : Lokakuu 25, 2012, 22:41:24 »

Voi perse aivan loistavaa peliä vedin 3,5 tuntia partyn 6d 2K Gtd:ssä ja sitte meen täysin turhaan riskeeraan koko turnauksen seuraavassa kädessä:

http://www.pokerihanska.com/?h=301717402

Vihu sai mut maksamaan shovensa miettimällä pitkään ennen all-iniä ni ajattelin sille mahdolliseksi kädeksi heikompaa ässää tai ehkä jopa värin vetoa ja että se yritti mua saada kippaamaan just käden joka mulla oli. Mut mut... Selvä kippi what so ever Sad Pienemmällä sätkillähän tuo olis automaattinen pusku mut noin syvänä melko turhaa ottaa riski.
tallennettu
Anquish89
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #175 : Lokakuu 28, 2012, 00:54:59 »

8/513 partyn 6d 2K Gtd:ssä ja 63,48d. Erittäin tyytyväinen omaan peliini läpi turneen ja virheitä ei juuri tullut tehtyä. Viimeiseksi jäänyt hanska oli kyllä taas aika sairas Cheesy Standard pusku eikö?

http://www.pokerihanska.com/?h=807623495

Potti meni loppujen lopuksi oikeaan osoitteeseen ei siinä mut hiukan alko riverin jälkeen nyppimään ku flopilla ehdin jo heittää riemakkaat fist pumpit Smiley
tallennettu
Anquish89
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #176 : Lokakuu 29, 2012, 17:56:56 »

What to dooooo?

http://www.pokerihanska.com/?h=787454289
tallennettu
Anquish89
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #177 : Lokakuu 29, 2012, 23:35:41 »

Illan päätteksi pari rahastusta. 22d 12K Gtd:ssä 22/795 josta 73,14d ja 5,50d 5K Gtd:ssä 109/1409 josta 11,27d. 22 dollarin turnaus olis voinu päätyä mukavasti pitemmälle jos mun AQ olis kestäny maaliin asti JTtä vastaan preflop all-inin. Olisin noussut siitä top5:seen chipeissä mut ei pitäny tälläKÄÄN kertaa ja sen potin jälkeen en pystyny enää tekemää nousuja 15bb:stä. Turnaus päätty ku shovesin loput keskelle A7lla BBstä COn betsiin ja vihu snappas AJlla. Isoa napsua edelleen odotellessa... Smiley
tallennettu
Anquish89
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #178 : Lokakuu 31, 2012, 00:04:28 »

Voe voe voe voe ei vieläkään ihan perille asti... MUTTA mtt finaalipöytä apina saatu pois selästä Smiley 7/312 6d deepstack NLHE 500d GTDssä ja tästä 68,64d (palkintopotti nousi up to 1,7K). Täytyy olla tyytyväinen. Viimeiseksi jäänyt jako taas sellanen perus että turnilla iloitaan ja riverillä itketään... Omasta mielestä flopilla ainut oikea pelilinja check raise shove. Fold equityä löytyy tuohon boardiin ja jos vihulta käsi löytyyki ni no problem koska melkee aina ollaan flipissä.

http://www.pokerihanska.com/?h=698857537
tallennettu
Anquish89
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #179 : Marraskuu 01, 2012, 20:26:33 »

SM-turboa odotellessa tuli pelailtua 22d 5K Gtd partyn verkossa ja ensimmäiset kaks tuntia meni turnaus aivan loistavasti ja koko ajan olin min tupla avg stäkissä. Sitte kaks kättä ja game over. Tää ensimmäinen jäi mietityttää että pelilinja multa lyödä vähän flopilla on jo itsessään tyhmä liike mutta entä sitten maksu? Onko tuo mun betin jälkee ihan no brainer maksaa? Sen verran pitää vetää hellmuthia että loppu peleissä vihun check raise shove tuoho spottiin on kyllä kaikista päättömin ratkaisu Cheesy Kommentteja kiitos

http://www.pokerihanska.com/?h=529926965

Sitte ei menny ku yks blindi kierros ku nappaan COhon kallet käteen ja pääsin työntää merkit 3-bettinä keskelle vain nähdäkseni vihun naulat  Tongue

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 01, 2012, 20:28:33 kirjoittanut Anquish89 » tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!