|
Anquish89
|
 |
« Vastaus #150 : Lokakuu 12, 2012, 15:24:05 » |
|
Kaks turneeta tälle päivää pelattu ja molemmissa rahoille. 2,2d hotista mini rahat 218/4000 sijoituksella ja 3.3d 2K Gtdssä mukavan deeppi runi 12/892. Viimeiseksi jääneessä kädessä kävi imo vaan suht huono tsäkä ku bb heräski käden kanssa. http://www.pokerihanska.com/?h=401937128Illan päälle vielä mahdollisesti pari mtt sittaria mut norm turneet riittää tältä päivää ku ei jaksa enää istua 5h ruudun ääressä jos sattuu runnaan 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Anquish89
|
 |
« Vastaus #151 : Lokakuu 12, 2012, 18:52:32 » |
|
Mrrrrrrr http://www.pokerihanska.com/?h=700479280Ja pian tuon käden jälkeen lensin pihalle sijalla 130/1364. Jämä rahat 6,75d kuitenki taas kotia. Lisäksi onnistuin vielä nappaamaan 4. sijan 3,5d 45 hengen sittarista ja siitä 17,94d. Kaiken kaikkiaan siis hyvä turnaus päivä oli tänää. Kallet ku vaa ois pitäny pintansa tuossa yllä olevassa kädessä ni vois hymyilyttää vielä vähä enemmän... Sitte yks hanska johon voisin ottaa mielipiteitä http://www.pokerihanska.com/?h=230686684
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Anquish89
|
 |
« Vastaus #152 : Lokakuu 13, 2012, 12:57:46 » |
|
Tänää jatkettiin eilisillä linjoilla ja parista turneesta napsu mini rahat. 4,50d 180 hengen sittarissa 15/180 ja 2,20d PLO turneessa 26/315. Loppu päivän ohjelma tulee sisältämään live cashia kavereiden kanssa joten netti pelit tältä päivää pulkassa. Huomenna sit starttaa sm-kisat ja pienempien turneiden vääntö starsilla jatkuu. Ajattelin nyt väliin laittaa turnaus tuloksia ajalta 8.-13.10 mitä oon tässä tarkempaa kirjan pitoa pitäny. Seuraava vastaavanlaisen ajattelin sit laittaa sm-kisojen jälkee ens sunnuntaina/maanantaina. Vois ottaa tällaseen viikottaiseen sykliin tarkemmat turnaus tulokset.
Aika 8.-13-10.2012
Turnauksia 36 kpl Binit 106,25d Voitot 161,31d Profit 55,06d Avg buy-in 3,04d
Sitten voisin kysästä että ilmoitetaanko avg profit jakamalla nuo kokonais voitot 36:lla vai pelkästään tuo sisäänmaksujen jälkee voitto osuudeksi jäänyt raha summa 36:lla? Eli 161,31d/36 = 4,61d VAI 55,06d/36 = 1,57???
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Hoovie
|
 |
« Vastaus #153 : Lokakuu 13, 2012, 13:34:19 » |
|
Sitten voisin kysästä että ilmoitetaanko avg profit jakamalla nuo kokonais voitot 36:lla vai pelkästään tuo sisäänmaksujen jälkee voitto osuudeksi jäänyt raha summa 36:lla? Eli 161,31d/36 = 4,61d VAI 55,06d/36 = 1,57???
Se on toi jälkimmäinen, eli voitoista vähennetään binit ensin ja siten saadaan avg profit. Tai ainakin noi online trackerit Sharkscope, PokerProlabs yms laskee noi avg profitit.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Take it, leave it, fuck it, own it, win it, lose it, but whatever you do...understand that there is no great success without great sacrifice. Sage Francis
|
|
|
|
Anquish89
|
 |
« Vastaus #154 : Lokakuu 14, 2012, 22:07:05 » |
|
Aivan vitun loistavaa paskaa saatana! SM-omahassa 22/1xx ja out käsi kädeltä vaiheessa!!!!!!!! 20 parasta rahoille. Floppaan pöytää 679 suoran 85xx kädellä ja rahat keskelle. Vihu kääntää auki 678x ja turnii T naps ja kiitos näkemiin.............  Useamman kerran on tullu nyt tiputtua bubblessa turneesta muutaman päivän sisään ni alkaa pikku hiljaa palaa käämi. Peace!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Anquish89
|
 |
« Vastaus #155 : Lokakuu 15, 2012, 11:18:17 » |
|
Tässä nyt vähä käyny läpi tuota eilistä kättä jolla bustasin itteni sm-ompusta. Oon uus käyttäjä wptpokerilla ni en löytäny eilen turneen jälkeen mistään käsihistoriaa ku ehdin sen turnaus pöydän jo sammuttaa mut käsi meni suunnilleen näin: Blindit 300/600 (mun stäkki pöydän 2. pienin about 17K) Mun käsi A854 (A5 pataa) UTG min bettaa 1200 MP1 maksaa (pahainen vihu about 30K stäkillä) MP2 kippaa BTN kippaa SB (HERO) maksaa BB maksaa Potissa 4800 Floppi 679 rainbow HERO check BB check UTG checkkaa MP1 bet 2000 SB HERO korottaa 10800 BB fold UTG fold MP1 korottaa mut all-in ja mää maksan MP1 kääntää esiin 678x (en muista sen merkityksetöntä korttia) Turn T Riveriä en muista Eli nyt kun jälkeen päin mietin niin kyllähän tuossa tuli itsellä törttöiltyä aika lailla. Preflop maksu multa uskoisin et ok. Koska on kuitenki nutsi fd kädessä jonkilaisten suoran vetojen lisäksi. Flopilla en pysty foldaamaan kyseistä vihua vastaan, koska kaveri oli erittäin agressiivinen MUTTA HYVÄ pelaaja ja aikaisemman historian perusteella se lyö tollaseen spottiin melkee 100% kerroista. Mutta mun potitus flopilla on aika järjetön. Mulla on second nuts ja ainoat kädet joilta mun pitäis voida saada äksöniä on nutsi suora ja setit. Eli flat call ehdottomasti paras peli tuohon mun osalta!!! Sitte turn kortin mukaan voisin arvioida tilannetta uudellee ja jatkaa check call/ check fold linjalla. Näin jälkeen päin aateltuna ihan perseestä tuo mun all-in meneminen flopilla. Noh... Peli meni miten meni ja kortit auki ni määhän oonki ylläri pylläri ihan parhaassa mahdollisessa tilanteessa. Vihulla on kaksi paria ja päistä auki sd, eli sillä on 8 outtia voittoon (6 7 ja T) ja 3 outtia splittiin (4). Ja taas sitte ku katsotaan tilannetta vihun kannalta on vihun shove mun check resissuaki vastaan kyllä melko ohut. Uskoisin että mun lyönti näyttääis vihun silmiin nutsi suoralta flopilla, joten sellaista riidiä vastaan sen lyönti on tosi niin ja näin. Sillo se vetäis 3 outtista splittiin ja 4 outtista voittoon. Eli en tiedä oliko vihu sitte vaan gamblaus kannalla isolla stäkillään tuossa vai oliko sillä tiukat riidit että mulla on bottom suora/setti ja sen outit on minimissää se 8. Joka tapauksessa ohivedolle kustiin tuoki turnaus ja vielä bubblessa ni n. 15 minuuttia jatkunut kiroilu ja poskien kuumotus on varmaa ihan perusteltua  Mutta peiliin pitää itseäki kyllä katsoa. Second nuts suoraa ei koskaan saa oamahassa yli pelata! Laitan vielä myöhemmin tänään yhden toisen käden joka jäi turnauksen aikaisemmasta vaiheesta mietityttään. Siinä väistin ison potin mutta jäin miettimään että onko mun fold ihan perusteltua vai meneekö se scared money pelin piikkiin 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 15, 2012, 11:20:12 kirjoittanut Anquish89 »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Anquish89
|
 |
« Vastaus #156 : Lokakuu 15, 2012, 14:37:27 » |
|
Sitte se toinen käsi. Pelaajien stäkkejä en muista mutta btn ja sb vihut oli molemmat top 5ssä chipeissä tuolla hetkellä eli mun stäkki pienempi niihin verraten. Ja pelaajina ne oli pöydän agressiivisimpia. Blindit 75/150 Heron stäkki 12800 Positio BB ja mun käsi A754 (A4 pataa) huomattavan samanlainen käsi ku tuossa aikasemmassaki kädessä  Pitäs vissii jättää min betit vaa maksamatta tollasilla marginaali käsillä ni ei joutus hankaliin tilanteisiin. UTG folds MP1 folds CO raise to 300 BTN calls SB calls BB (hero) calls Potti 1200 Floppi 862 rainbow SB checks Hero checks CO checks BTN raise to 800 SB raise to 3600 HERO??? Päädyin kippaamaan käden. Sanomatta selvää että SBltä löytyy jompi kumpi kahdesta käsi vaihtoehdosta. Setti tai hyvä wräppi isompaan suoraan mahdollisella parilla tai kahdella. Mun käsi parantuu nutseiksi 7 outilla (3 ja 4) ja second nutseiksi 4 outilla (9). Mitä ootte mieltä onko kippi ihan järkevä vaihtoehto vai pitäiskö tuossa lähteä hakemaan suoraa? Ja haetaanko se maksulla vai shovetaanko? Fold equity on varmasti 0, joten maksu varmaan ois se paras vaihtoehto jos suoraa lähdetään hakemaan ottaen stäkkien koko huomioon eikö nii? Mulle jäis maksun jälkee n. 9000 eli 60bb, joten ilman suora korttia turniin on vielä helppo löytää fold. Jos pelattais käteistä olisin varmasti valmis jatkamaan kädessä mutta pelko persauksissa päädyin sit kippaamaan ku oli turnauksesta kyse. Mielipiteitä kiitos! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
JupeZ
|
 |
« Vastaus #157 : Lokakuu 15, 2012, 15:03:37 » |
|
Onhan tuo suhkot OK maksu pf kun kattoo et on noin paljo hiluja jo keskellä. Floppiin kuitenkin kippaisin, natseja kuitenkin pitäs koittaa vetää aina ja jos siellä on jotain settiä/parempaa suoranvetoo jo tos vaihees niin ei oo kiva. Sul on kuitenkin tossa stäkkiäki niin paljo takana ettei oo kiirre huitoa  Jos tuo sama floppi tulis ja sul ois vielä padanki veto niin sitten vois ehkä riehua jo :O
|
|
|
|
|
tallennettu
|
I do it because I can I can because I want to I want to because you said I couldn't
|
|
|
|
Anquish89
|
 |
« Vastaus #158 : Lokakuu 15, 2012, 20:43:02 » |
|
Tänää oli melko no can do tuo sm-shortti turnee. Stäkin kasvatus ei oikein ottanu missään välissä tuulta alleen ja kaks kertaa toistu samanlainen tilanne, jossa mulla AK, 3-bettaan buttonia preflop joka maksaa, konttaroin flopilla vailla osumaa ja btn maksaa, turni edelleen ilmaa ja vihu shovettaa mun checkkiin. Ei oikein riittäny pokka jatkaa vaa itellä turniin puskemista ku molemmilla kertoilla se olis vaatinu all-inia. Siinä oli kaks mainittavinta spottia koko turneelta ja pelit sitte päätty ku maksoin buttonilta co:n preflop betsin QJ ruuduilla ja pöytään tulee A8d9d. CO checkkaa meikä shovettaa ja se snäppää kasi setillä. Mun käsi ei kehity ja out  Ei se aina voi lähteä ja tällä kertaa se sattu tuolle turneelle. Päivää vähä pelasti starsilla pelattu 2,2d rebuy jossa olin 60/1931 ja siitä 28,20d. Yhtään rebuyta saatikka add-onia en koko turneessa tehny se on mainittava  Siinäki turneessa sitte kävi vaa ikävästi ku korttien tulo loppu siinä vaiheessa ku 90 jäljellä ni muutaman potin yritin varastaa pre mut aina joku tuli re-stealilla kylkee tai donkkasi missattuun floppiin ja olin taas vähä kädetön. Täytys alkaa kehittämään tuota loppu pään peliä turnausten osalta ihan kunnolla ku ei oikein tuu realistisesti lähellekkää nuo ft sijoitukset ku muut vihut osaa alkaa käyttää stäkkiä ja lyödä tunteella painetta päälle. Mini rahatkaan ei miljonääriä tee vaikka niitä kuin napsis  Huomiseen!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Anquish89
|
 |
« Vastaus #159 : Lokakuu 16, 2012, 20:55:44 » |
|
Ja sm-hillosta bubblessa out... Nyt ei enää ees jaksaa vituttaa ku naurattaa vaa lähinnä  Ohivedolle kustiin taas ku painoin toisen short stäkin kanssa 10bb syvänä rahat keskelle preflop kädellä AKQ3 yhdellä suitilla ja vihulla tais olla ATJ2 jossa kolme samaa maata. Pöytä sit runnas järjestyksessä AK722... Että semmosta. Saa nähä saako noissa sm kisoissa yhtää tulosta aikaseksi ku näyttää olevan joku bubble kirous päällä. Sunnuntaina ompussa 22. ku 20 rahoille ja tänää sit 18. ku 16 rahoille. Että osaa syödä miestä  Starsin peleissäkään ei ihan parhaalla mahdollisella tavalla runnattu tänään: http://www.pokerihanska.com/?h=636554481http://www.pokerihanska.com/?h=756876317http://www.pokerihanska.com/?h=969090084
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 16, 2012, 20:58:54 kirjoittanut Anquish89 »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Anquish89
|
 |
« Vastaus #160 : Lokakuu 18, 2012, 10:20:30 » |
|
Ei napsunu vielä eilenkää ja sijalla 31. out sm-ribarista. Tänää sit vuorossa kaikista paskin peli mitä maa päällään kantaa mut vedetää nyt kuitenki 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
IPlayAny4cards
|
 |
« Vastaus #161 : Lokakuu 18, 2012, 13:09:47 » |
|
Ei napsunu vielä eilenkää ja sijalla 31. out sm-ribarista. Tänää sit vuorossa kaikista paskin peli mitä maa päällään kantaa mut vedetää nyt kuitenki  Meillä on selvästi sama suosikkipeli 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
KYYLÄÄMINEN ON RAUKKAMAISTA!!!
|
|
|
|
IPlayAny4cards
|
 |
« Vastaus #162 : Lokakuu 18, 2012, 13:20:32 » |
|
Ei napsunu vielä eilenkää ja sijalla 31. out sm-ribarista. Tänää sit vuorossa kaikista paskin peli mitä maa päällään kantaa mut vedetää nyt kuitenki  Meillä on selvästi sama suosikkipeli  Kannattaa kuitenkin huomioida, että olen hallitseva FL-mestari ja olen jo voittanut yhden mitalin kuluvista kisoista. t. Ohivetäjät pärjäävät aina  Yhtään SM-kinkeriä en ole vielä pelannut. Fixua en pelaa vaikka pääsisin ilmaiseksi mukaan. On niin apinapeli että alta pois. Eihän siinä voi edes tiltata, kun aina vaan sitä saatanan yhtä betsiä lyödään mekaanisesti vihun niskaan. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
KYYLÄÄMINEN ON RAUKKAMAISTA!!!
|
|
|
|
Anquish89
|
 |
« Vastaus #163 : Lokakuu 18, 2012, 19:11:41 » |
|
AHHHHHHHH  Huonosti runnannu turnausviikko pelastettu   SM-fixed meni miten meni mutta ei yllä johtuvasta syystä jaksa kauheena painaa mieltä  Turnaus oikeestaa kiteyty yhteen isoon hanskaan kolmannella tasolla ku otin turpaan flopatulla setillä ku vihu paino ohi runner runner värillä riveriin. Sen jälkee ei jaksanu enää kiinnostaa ja keskityin toho sittariin. Sitte puskin itteni jotain 8 isoa betsiä syvänä KQlla pihalle 4. tasolla. Snebulalle kaikki rispectit fixed taidoista muistan itsekin viime vuodelta sen sun mestaruuden. Tipuin itse just vuosi sitte finaali pöydän bubblessa pihalle, mut ekat rahat sain kuitenki 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Anquish89
|
 |
« Vastaus #164 : Lokakuu 19, 2012, 19:57:38 » |
|
Säälikää mua! Sen lisäksi että kaveri maksaa mut ompussa VITTU YHELLÄ PARILLA ni mun 22 OUTTIA ei pääse perille! Erittäin paskaa ollut tämä kyseinen sm-turnaus sarja kyllä... Noh, kuha mainissa napsuu  Eikös oo mun shove ihan standard tuossa? http://www.pokerihanska.com/?h=805870596
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|