|
aatzi
|
 |
« Vastaus #240 : Lokakuu 29, 2012, 19:53:18 » |
|
hyvä et selvisit säikähdyksellä!
ei pari napakkaa naukkuu miestä kaada mut jos lähtee koko pulloo tuhoo ni voi käydä huonot niinku täs casessa. oma ohje olis et sun tilanteessa varmaan puhuisin vakavasti kavereiden,työkavereiden ja perheen kanssa tosta et ihmiset alkais kattoon vähän muiden perään ettei vastaavanlaista tapahtuis kellekkään. en tiiä mitä sun työkaverit on miettiny ku oot lähteny hoipertelemaan omia polkujas mut joku olis voinu edes soittaa taxin ja varmistaa et pääset turvallisesti matkalle.
sen verran voin luvata et meiän seurassa sun ei tarvii pelätä mitään,oli kunto mikä tahansa,kaveria ei jätetä. PEACE
edit. ymmärsin väärin et ollukkaa pulloo tuhonnu yksin. anyways
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 29, 2012, 20:51:15 kirjoittanut aatzi »
|
tallennettu
|
reeniä horot reeniä
|
|
|
|
IPlayAny4cards
|
 |
« Vastaus #241 : Lokakuu 29, 2012, 20:52:28 » |
|
... sen verran voin luvata et meiän seurassa sun ei tarvii pelätä mitään,oli kunto mikä tahansa,kaveria ei jätetä. PEACE
Orava tiivisti sen mitä tarkoittaa Pokeristalaisuus!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
KYYLÄÄMINEN ON RAUKKAMAISTA!!!
|
|
|
|
TheStefa
|
 |
« Vastaus #242 : Lokakuu 29, 2012, 21:16:16 » |
|
Lukuisissa duunin bileissä rymynneenä en ole kyllä ikinä kuullut, että ketään olisi koskaan päästetty ittekseen matkaan jos on mahdollisuus ettei ihminen pääse himaan asti. Aina possessa on joku joka on sen verran järjissään tajutakseen kattoa muiden perään. Sama pätee mihin tahansa muuhun ryhmään ja etenkin myös pokeristaan ja sen kinkereihin.
Osuit ns yhteen outtiin ja kävi hyvät mikä on erittäin hyvä asia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?
|
|
|
|
MrSoftspot
|
 |
« Vastaus #243 : Lokakuu 29, 2012, 21:47:37 » |
|
Kiitos kaikille kommenteista, täs on nyt pari päivää sulateltu tapahtunutta ja en voi kyl paljoa ketään muuta tästä syyttää kuin itseäni. Mä oon kuitenkin ihan aikuinen jannu ja ei mun perään pitäisi katsoa vaikka olisin kuinka vitun sekaisin... Toki ymmärrän mitä aatzi hakee tässä takaa... Pokeristalaisuus  Mullahan on tapana kadota, kun saavutan tietyn humalatilan(Esim. IPA ja Aatzi2 tietää ja on kokeneetkin), mut koskaan ei oo käyny tällasta. Viimenen juttu minkä muistan on paikka minne mentiin jatkoille saunaillasta. Nyt oon saanu selvitettyy kartalta, missä oltiin jatkoilla(eli mistä lähdin), mistä mut löydettiin ja mistä mun kännykkä löyty. Sen kolmion sivut on about saman mittasii eli n. 500m. Ja sen sain selvitettyy kyttiksellä, et olin sammunu AJOVÄYLÄLLE... Vittu mä en tajuu miten toi on edes mahdollista... Mut arvostan kaikkien kommentteja ja saa mulle vittuilla, ainakin vaimo on saarnannu niin saatanasti viimeiset kolme päivää... Kyl tästä oppii, ainakin sen että kuningasalkoholi ei taida sopia mulle... Tai no sen mä oon huomannu jo aiemminkin, mutta ilmeisesti piti käydä oikein vitun lähellä piti-tilanne että sen vihdoin tajus...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Alkoholiongelma ei ole minulla ollut sen pahempi kuin muillakaan." "Mitaleita ei hankita ryyppäämällä. Jos niin olisi, olisin ajat sitten perustanut panimon." Matti Nykänen
|
|
|
|
3silmänhempukka
|
 |
« Vastaus #244 : Lokakuu 29, 2012, 21:48:24 » |
|
Tuurit kohdillaan oikeessa kohtaa..nyt vaan perheen pariin ja nauttimaan oikeista asioista.Duunikavereille iso miinus.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En usko tonttuihin.
|
|
|
|
MrSoftspot
|
 |
« Vastaus #245 : Marraskuu 14, 2012, 00:13:51 » |
|
No jaa, kai sitä on jotain haluja tyydytettävä. Ainakin nyt kirjoitushaluja...
Eli tossa tuli jo avauduttua vituttaako-ketjuun duunijutuista, mut pakko jatkaa... Vituttaa edelleenkin ihan mielettömästi. Vai miltä susta tuntuisi jos kahden pisteen johtoporras on kutsuttu sinua lukuunottamatta yritysvierailulle ja sen jälkeiseen illanviettoon. Tilaisuudella ei ole mitään väliä, mutta se että mua ei edes kutsuttu. Ehkä tämä oli sitten suora vihjaus että lähde jo vittuun täältä. Ainakin itsestä tuntuu, että työnantaja ei näköjään arvosta paskan vertaa mun työpanosta. Vaikka sama kaveri kiitti pari viikkoa aiemmin kekessä hyvästä työstä uuden pisteen pystyyn laittamisesta. Mutta nyt ei sanat ja teot kohtaa...
Mutta sitten ajattelin tehdä paluun Starssille ja deposin 28€ ja sain micromillionsiin 3,3$ lipun. Noh, pelasin kolme turneeta: 1,35$ NLH Turbo 7K Gtd, 3273/9630 0$ 2,2$ NLH Turbo 10K Gtd, 80/6519 16,81$ 2,2€rebuy satelliitti EPT-Praha 215€:n lippu Gtd(lopullinen pricepool 3 x lippu, 4. 84€ ja 5. 56€), 1/59 ja 215€Trahaa
Otin tosin 9 rebuyta ja addonin, eli 22,4€ meni turneeseen, mut nyt on hetkeksi turnausrahaa pelailla.
Hirveitä ohivetoja Stars esitti pitkin iltaa, 3-outtia oli nuts. 1,35$:n turneessa tippumiskäsi AK vs A9 ja 2,2$:n turneessa 1010 vs A9(tosin SB vs BB).
Mut joo, nyt koisimaan ja katotaan mitä huominen tuo tullessaan. Kirjoittelen jatkossa noiden T€:n käytöstä...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Alkoholiongelma ei ole minulla ollut sen pahempi kuin muillakaan." "Mitaleita ei hankita ryyppäämällä. Jos niin olisi, olisin ajat sitten perustanut panimon." Matti Nykänen
|
|
|
|
MrSoftspot
|
 |
« Vastaus #246 : Marraskuu 14, 2012, 21:30:47 » |
|
Olen hämmentynyt... Pelasin Starssilla kymmenkunta 6 hengen hyperturbosatelliitteja. Kaikki all init piti ja kerran jopa juoksin ohi A7 vs AQ! Turnauseuroja nyt tilillä 420. Tästä on hyvä jatkaa.
Noh, nyt koisimaan ja huomenna aamuvuoroon.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 19, 2012, 23:17:45 kirjoittanut MrSoftspot »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
ZSKA
|
 |
« Vastaus #247 : Marraskuu 14, 2012, 21:34:08 » |
|
Mikä rotu? Vai mitä rodut?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Slasher-
|
 |
« Vastaus #248 : Marraskuu 14, 2012, 21:34:51 » |
|
Voi mikä ruttunaama.  Onko jo nimi vai keksittekö jonku?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
I've always been crazy but it's kept me from going insane. -Waylon Jennings
|
|
|
|
MrSoftspot
|
 |
« Vastaus #249 : Marraskuu 14, 2012, 21:45:58 » |
|
Jackrusselia, terrieriä ja mäyräkoiraa tuossa on. Eli monirotuinen... Ei oo vielä keksitty nimee, tulee muksuille yllätyksenä joten keksitään nimi sitten viikonloppuna...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
MrSoftspot
|
 |
« Vastaus #250 : Marraskuu 15, 2012, 21:56:15 » |
|
Niinpä niin, varianssia... Vittu mitään varianssia, perseraiskausta tämä päivä on ollut... Turneerahaa jäljellä 3,7€, mut onneksi oikeeta rahaa on vielä 106€. Mut lujaa on tultu alas. Olis varmaan pitäny ymmärtää siinä sittari numero 20. kohdalla että tää ei oo mun päivä... Lopussa kyllä pelasin myös paskasti ja varmaan donkkasin n. 75€. Mut viidet naulat vs KQ, QQ, AJ, 67, 88. 67 vastaan ne sentään piti, muut tuli kuokkaan. Ja kaikki all in prf... Muutenkin kun hypereitä painoin niin pelasin täysin prf-painoitteisesti. Mut 2- tai 3-outtia riitti vihulle aina... Vittu että voi ottaa kupoliin... Mut koitetaas nyt mennä koisii ja yritetään vaikka sunnuntaina seuraavaks... Huomen illalla stadiin kunhan muksut on lähtenyt hoitoon ja muija on heitetty satamaan. Ja lauantaina hakemaan pikkudoggy himaan... Pitäis huomenna tulla 17kg koiranruokaa himaan! Eiköhän sillä pärjää hetken, kun pikkuveijari syö vaan 120g päivässä...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
MrSoftspot
|
 |
« Vastaus #251 : Marraskuu 18, 2012, 09:33:20 » |
|
Tuli eilen lähdettyä baariin parille, koska kaveri sai muksun... Noh, kaveri olikin nukahtanut kotisohvalle ja hero päätyi menemään Börssiin käteistä pelaamaan. DC-pöydässä peli oli tuttuun tapaan reipasta ja IPA:n opeilla(EI TARTTEE VETÄÄ KANII HATUSTA!) tuli nabsuteltua hyvät potit kotiin ja n. puoli kiloa profittia. Illan viimeinen käsi jäi vaivaamaan... Mitä itse olisitte tehneet? PRE FLOP: Hero 9  7  6  3  Limppauksia lukematon määrä, BB nostaa 12€, neljä maksua. Minä UTG+2. FLOP: 10  7  6 Läpi sökönä. TURN: 5  Mun oikealta puolelta kaveri lykkää kaiket 48€. En usko kaverilla olevan kummoisia, joten maksan. Mun vasen puoli maksaa. SB fold ja BB shove 228€. Hero? Potissa siis 434€ ja maksuun vaadittaisiin 180€, mutta vasemman puolen kaverilla n. 300€ takana. Nyt omia mielipiteitä kehiin! Kerron omat ajatukset ja päätöksen ja riverin illalla!
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 18, 2012, 09:35:49 kirjoittanut MrSoftspot »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Temego
|
 |
« Vastaus #252 : Marraskuu 18, 2012, 10:05:28 » |
|
Jos nyt oikein katoin ni eihän sulla oo ku parhaassa tapauksessa 4 outtii. Voi olla että ei ainuttakaan; en yllättyis jos vihuista toisella 89 ja toisella jonkunnäkönen combo-draw, esim. 1010AcXc Edit: Oho, voithan sä ristikasiinki osuu 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 18, 2012, 10:07:15 kirjoittanut Temego »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LooseGoose
|
 |
« Vastaus #253 : Marraskuu 18, 2012, 10:45:14 » |
|
äkkiseltään voisin kuvitella että BB:llä olis naabelit holes; preflop raise, flopilla pot control check ja turnilla sille aukee nuts vv jolla se painaa kalkut sisään, mutta ilman enempiä riidejä kyl aika tiukka spotti, luultavasti kyl kippaisin kun oon niin nittipaisti. Päätökseen toki vaikuttaa aiemmin pelatut kädet joissa oot saanu infoo kaverin lineistä. Elli onks preflop potitus = naabelit vai joku hyvä DS jono jne.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
IPlayAny4cards
|
 |
« Vastaus #254 : Marraskuu 18, 2012, 14:10:51 » |
|
Paha spotti. Turnin alle donkkaaja nyt voi olla vielä shorttinipulla melko laajalla rangella liikenteessä, mutta aika moni vihuista saa olla sekaisin, jotta saadaan merkit sisään hyvissä.  BB:n shovettaja reppaa turnilla tolla linellä nuts+nuts draw (or damn close to it). Se onkin sitten ihan vihusta kiinni, että miten uskottavalta tarina vaikuttaa. 89 + 10J/JQ/etc ds jonoja. 7789/891010 saattaisi myös hyvinkin pelata näin. AIka ässäpaisti saa olla, jos 5way potissa painaa pelkillä naabeleilla + nutfd:lla kaakelit sisään tommoseen boardiin tähän actioniin imo. Sensijaan näkisin vasemmanpuoleisella vihulla helposti sen nut fd:n as played. Kyllä mä irrottaisin. Ristit on kai lähes aina pelkkiä blockereita, poislukein 8c. Herolla on toki 4 outtia fulliin, mutta nämäkin on helposti kuolleita outteja. BB saa olla todella sekaisin ja sun vasemman puoleinen vihu vähintään semisekaisin, jotta saadaan turnilla merkit hyvissä sisään ja silti joudutaan väistelemään iso nippu rivereitä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
KYYLÄÄMINEN ON RAUKKAMAISTA!!!
|
|
|
|