Keskustelua Pokerista
Toukokuu 21, 2013, 10:15:27 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 23   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: MrSoftspot etsii spottiaan  (Luettu 11902 kertaa)
MrSoftspot
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #225 : Elokuu 18, 2012, 11:13:36 »

Ainoa mihin ammattilaisia tarvitsen on laatoitus. Ja siihenkin tulee kaksi kaveria joilla ammattitaito ko. hommaan löytyy ihan talkoohengellä mukaan.
Se mikä tämän budjetin kusi oli heron naivius laattojen hintoja kohtaan. Ei 25€/neliö mitään nättiä laattaa löydä... Laattoihin meni 3,5 kertaa enemmän rahaa kuin suunnitelmissa oli. Ja muutama unohdettu asia siihen päälle, niin hienosti budjetti 1,5 kertaantui. Mutta lokakuun lopulla nähdään oliko sen arvoista. Kuvia tulee myös tänne.

Korppu, voi olla niin ja näin sen ottamisen kanssa BOTF:ssa...
tallennettu

"Alkoholiongelma ei ole minulla ollut sen pahempi kuin muillakaan."
"Mitaleita ei hankita ryyppäämällä. Jos niin olisi, olisin ajat sitten perustanut panimon."
Matti Nykänen
IPlayAny4cards
2011 Tulokas
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #226 : Elokuu 18, 2012, 12:20:38 »

Olin oikeassa, vähän hävettää. Mutta joskus täytyy avautua. Mutta jeesus että on armoton krapula... Ei tarvii loppuvuotena enää ottaa...

Ei muuten pidä paikkansa. Botfissa joudut ottaa!

Otetaan sivistyneesti katsos Wink
tallennettu

KYYLÄÄMINEN ON RAUKKAMAISTA!!!
Aatzi2
2011 Livepelaaja
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #227 : Elokuu 18, 2012, 12:57:11 »

Olin oikeassa, vähän hävettää. Mutta joskus täytyy avautua. Mutta jeesus että on armoton krapula... Ei tarvii loppuvuotena enää ottaa...

Ei muuten pidä paikkansa. Botfissa joudut ottaa!

+1

Eikä tarvii hävetä tekstiä ollenkaan. Liikunta ja painonpudotus tekee ihmeitä joka osa-alueelle, joten siitä kannattaa pitää kiinni! Oravanpyörästäkin voi äkkiä tulla leijonahäkki, jos saat mätisäkkiä pienennettyä. Mutta kaikki lähtee siitä OMASTA HALUSTA/TAHDOSTA. Muulla ei ole merkitystä.

Tallinnassa otetaan toki! Ja sivistyneesti, kuten aina! Smiley

P.S. Janne punainen? Viskiäkö?
tallennettu
korppuleipa
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #228 : Elokuu 18, 2012, 13:08:57 »

kokiksen kanssa, niin kyseessä ei voi olla muu kuin Jussin punainen Label ^^.
tallennettu
MrSoftspot
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #229 : Elokuu 18, 2012, 14:16:13 »

kokiksen kanssa, niin kyseessä ei voi olla muu kuin Jussin punainen Label ^^.

Dat is true... Grin

Kyllä mä pari kaljaa kumoan BOTF:ssa mutta siihen yritän lopettaa... Katsotaan onnistuuko. Grin
tallennettu

"Mitaleita ei hankita ryyppäämällä. Jos niin olisi, olisin ajat sitten perustanut panimon."
Matti Nykänen
IPlayAny4cards
2011 Tulokas
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #230 : Elokuu 20, 2012, 13:29:25 »

Hyvää "Softiksenpäivää"!  Grin
tallennettu

Aatzi2
2011 Livepelaaja
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #231 : Elokuu 20, 2012, 14:07:48 »

Hyvää "Softiksenpäivää"!  Grin

+1  Heart
tallennettu
MrSoftspot
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #232 : Elokuu 20, 2012, 15:30:54 »

Kiitos!  Heart
tallennettu

Matti Nykänen
MrSoftspot
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #233 : Elokuu 27, 2012, 17:44:39 »

Töttöröö...

Hetki viimeisestä. Mitä uutta, no ei oikeastaan mitään. En ole pelannut, koska rahaa ei siihen tarkoitukseen ole ollut. Betfair-frolli toki pelattiin sunnuntaina. Löin potin pohjanapilla, vihu miettii pitkään, call. Turn avaa mulle myös värin vedon, taas lyön potin, johon vihu instashove, joka on enää viisisataa 4000:n pottiin. Vihu osunut turnilla kärkeen(Q) ja väri ei tule perille, mulle jää n. 500. Sitten viimeiseen jakoon JTs, lyön 3xbb, johon kaksi maksua. Flop T-korkea, lyön loput. Yksi maksu ja kaveri näyttää 77. River 7. Kiitos. Onneksi tuli ensimmäiseen 30 minuuttiin ettei jäänyt vituttamaan.
Tänään olen viimeiset 1,5h lonninut netissä, kun on pitänyt aloittaa auton korjaus loppuneen työpäivän perään mut ei kiinnosta...
Illalla pelaamaan lätkää, se on sentään ollut mukavaa...
...
Kaikille mukavaa viikonjatkoa, nyt vedän haalarit niskaan ja lähden korjaamaan bilikkaa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 19, 2012, 23:12:36 kirjoittanut MrSoftspot » tallennettu

Matti Nykänen
MrSoftspot
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #234 : Syyskuu 18, 2012, 09:07:26 »

Taas melko pitkä hetki viimeisestä.
Täytyy aluksi sanoa, etten ole enää kirjoittelusta saanut sellaista helpotusta kuten ennen, joten aika vähälle se on kevään ja kesän aikana jäänyt.
Joku minulle huomauttikin, että liikaa inhorealismia on tekstissäni ja lueskelinkin alusta loppuun kirjoittamani asiat ja oikeassahan huomauttaja on ollut. Ehkä liian suoraan on asioita tullut sanottua miettimättä seurauksia.
Mutta ehkä tämän blogittelun on aika loppua, kun nettipelitkin on ollut todella minimissä kiinnostuksen vähyyden takia. Ja nekin yleensä aiheuttaa pahaa mieltä. No joo, tuli voitettua tiketti Raymondin turneeseen 11. - 14.10.2012 Sinikan satelliitista, mutta hassua oli, että voiton jälkeen pelihalut vain nousi, mutta eipä tullut pelattua, joka oli ehkä ihan hyväkin.
Livet kiinnostaa edelleenkin, ehkä niissä suurin haaste tulee olemaan, että pystyisi pitämään korkin kiinni pelatessa, koska silloin kulkee yleensä todella hyvin.
Ei tullut blogille vuotta edes täyteen, mutta Softis himmaa tämän. Jatkan kuitenkin teidän häiritsemistä muissa viestiketjuissa.
Case closed.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 19, 2012, 23:13:06 kirjoittanut MrSoftspot » tallennettu

Matti Nykänen
MrSoftspot
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #235 : Lokakuu 28, 2012, 00:48:08 »

...
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 19, 2012, 23:15:41 kirjoittanut MrSoftspot » tallennettu

Matti Nykänen
IPlayAny4cards
2011 Tulokas
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #236 : Lokakuu 28, 2012, 01:34:54 »

Phew onneksi selvisit säikähdyksellä. Pääasia että mies on nyt kunnossa!
tallennettu

200rainynights
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #237 : Lokakuu 28, 2012, 03:25:46 »

Hui hui..sitä voi tapahtua yhtäkkiä kaikenlaista:s

Tästä tuli mieleen eräs lainaus: "Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today"
tallennettu
Kommodori
Full Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #238 : Lokakuu 28, 2012, 09:05:17 »

Huhhuh,melko pienillä selvisit! Jaa varmasti hetkeksi takaraivoon pyörimään toi case.Ehkä siitä jopa oppii jotain.Enkä tota tarkoita missään nimessä vittuiluna.
tallennettu

-Hei kiitti jäbä.
LooseGoose
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #239 : Lokakuu 28, 2012, 09:43:43 »

Pokeritermejä lainaten:" You dodge the bullet" Hyvä että oot kunnossa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 23   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!