Jaahas, toinen käteis"sessio" takana. Lähdin kahden tunnin pelin jälkeen himaan, kun koin aika voimakkaan tiltin ja totesin, että nyt on parempi lähteä himaan kuin donatoida loput rahat muille.
Tulin RAY:n luolaan kymmentä vaille kuusi(pelit alkaa kuudelta), mutta tyhmänä menin suoraan pöytään enkä ilmoittautunut brassille. Sain rahaa vaihdettua ja ensimmäinen jako oli alkamassa kun brassi tulee kysymään onko nimeäni listalla. Sanon että ei. Siihen hän ilmoittaa, että pöytä on jo täysi ja kyllä hän huomasi minut, mutta koska nimeä ei ole listassa, niin joudun odottamaan. WTF? Noh, en jaksanut väitellä, koska brassi sanoo, että paikkoja aukeaa tosi nopeasti, koska DC-pöytä on tyhjä ja kuulemma osa teksupelaajista siirtyy sinne, kunhan pöytä saadaan täyteen.
Kun olen odottanut n. 30min alkaa mitta täyttymään, ilmoitan että voin ottaa paikan sitten DC-pöydästä. Saan siihen paikan nro 11. Pitää kuulemma odottaa ja kysyä teksupöydän parilta kavereilta vaihtavatko DC:hen... n. 5min siitä, DC-pöytä pyörii 4 hengellä ja menen kysymään, että voisinko nyt vihdoin päästä pöytään... Vihdoinkin 2.brassi tajuaa että mun pöytään menemiselle ei ole estettä.
Pöydässä pelataan 95%:sti omppua. Peli lähtee mulla hyvin käyntiin ja aika nopeasti nostan chipit 80€-->200€. Sitten saan nutsivärillä n. 120€ potin himaan ja nuts-suoralla n. 200€:n potin himaan ja olen parhaimmillani 450€:n chipeissä.
Sitten homma kusahtaa kahteen jakoon, pelataan teksua. AKo ja UTG nostaa 4€:n ja kolme maksua. Minä nostan 14€ ja yksi tiukkaa pelaava kaveri maksaa. Flop 8

6

4

, lyön 28€:n conttarin, maksu. Turn Q

. Check ja kaveri lyö 60€. Mietin pitkään ja kippaan(mulla ei ole edes yhtä

). Kaveri näyttää 1010(ilman

). Noh, ei siinä mitään, good fold. Seuraava/viimeinen käsi omppua. Mulla KK98ss ja sama tiukka kaveri avaa 4€, kaksi maksua ja minä potitan. Fold to tiukka-kaveri, joka repot to 77€. Vittu sillä on oltava naulat... Mietin pitkään ja päätän, että lets gamble, voihan sitä foldata flopin jälkeen.
Flop KQ4rainbow, HALLELUJA!!!! Kaveri kiskaisee loput 133€ ja snap. Kaveri kysyy mitä mulla on, sanon kongit. Turn J, jonka jälkeen kaveri sanoo, että hänelläkin on kongi ja naulat, mutta toisaalta myös AT... Vittu, niinpä niin... Eli turni toi sille nutssuoran. Ennen kuin edes ehdin laskea, että mulla on vielä kuitenkin 10-outtia, river tuo pöytään 8 ja potti vihulle. Ei vittu, ei siinä näin pitänyt käydä...
Lasken merkkini, 96€, eli 16€ vielä voitolla. Vihu sanoo, että olihan toi justice. Tottakai oli sanon, mutta sisimmässäni vituttaa tollanen ohiveto, mulla oli kuitenkin paras käsi kun rahat laitettiin sisään... Mutta eipä vihu muutakaan olisi voinut flopin jälkeen näin jälkeen päin ajateltuna tehdä...
Totean että pakko lähtee himaan, korvista nousee näkymätöntä savua ja suussa maistuu oksupoksu... Pelit tuolla on todella pehmeät, kunhan adjustaa hieman ketä vastaan pelaa, aika monta kertaa joku potittaa prf ja 5-6 maksaa ja flopilla sitten tiputetaan paskimmat kädet, mutta aika pitkälle muutama jahtas vetoja loppuun asti... Niitä vastaan oli kiva pelata... Oikeastaan tommoset AA/KK kädet pitäis pystyy tuolla foldata prf ja pelata pelkillä wrapeilla, jotka pelaa flopin jälkeen joko päätyyn tai foldataan afterflop.
Noh, jatkossa keskityn kuitenkin teksuun, mutta sen ollessa täynnä menen painamaan sitten DC:tä.
Kassa nyt siis 673€, eli 173€ vielä ylhäällä. Katsotaan mikä viikonloppu pääsis painamaan koko illan. Eiköhän sekin ilta vielä tule. Omppu on ainakin jännä peli...
Edit: niin huomenna pitäis painaa Starssilla micromillionsin pääturnee... Jos joku haluaa vaihtaa pinnoja, niin hihkaiskaa!