Keskustelua Pokerista
Toukokuu 23, 2013, 20:24:01 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 23   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: MrSoftspot etsii spottiaan  (Luettu 11919 kertaa)
MrSoftspot
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #180 : Toukokuu 06, 2012, 02:27:36 »

Kiitti Creepa. Kaikki neuvot käy, luin ton Anttosen jutun läpi, mut taidan lukea sen uudestaan sitten joskus kun tauko loppuu.Arvostan Creepa neuvojasi, en todellakaan pidä itseäni niin hyvänä pelaajana, etteikö mua voisi neuvoa. Omasta mielestä suurin leak viimeaikaisessa peleissä on ollut blindien puolustaminen. Ja toi mainitsemasi pikkustäckillä pelaaminen.
Mut oikeastaan mun pitää saada pää kondikseen ja uskon että toi loma auttaa siinä. Tarviin lomaa pokerista ja duunista...

Mukavaa kesää Creepa sulle!
tallennettu

"Alkoholiongelma ei ole minulla ollut sen pahempi kuin muillakaan."
"Mitaleita ei hankita ryyppäämällä. Jos niin olisi, olisin ajat sitten perustanut panimon."
Matti Nykänen
Doofus
2011 Foorumilainen
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #181 : Toukokuu 06, 2012, 10:44:11 »

Meitähän alkaa olla jo monia. Sinä, minä, Hale ja Gagonen. No joo, olenhan minäkin ohivetojen aiheuttamissa tilteissä painanut aika paskasti menemään, mutta enpä muista koska olisi tällainen runi ollut... No mutta, hyvää kesälomaa Doofus, onhan meillä syksyn BOTF!!! Grin

Kiitos samoin! Ja BOTFiin tullaan taas vaikka pää kainalossa.  Cheesy Eiköhän sitä tosiaan jotain pientä tule pokerin saralla puuhailtua jatkuvalla syötöllä ja foorumilla luonnollisesti pyörin normaaliin tapaan.  Cool
tallennettu
Hale
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #182 : Toukokuu 08, 2012, 15:30:47 »

Meitähän alkaa olla jo monia. Sinä, minä, Hale ja Gagonen. No joo, olenhan minäkin ohivetojen aiheuttamissa tilteissä painanut aika paskasti menemään, mutta enpä muista koska olisi tällainen runi ollut... No mutta, hyvää kesälomaa Doofus, onhan meillä syksyn BOTF!!! Grin

Kiitos samoin! Ja BOTFiin tullaan taas vaikka pää kainalossa.  Cheesy Eiköhän sitä tosiaan jotain pientä tule pokerin saralla puuhailtua jatkuvalla syötöllä ja foorumilla luonnollisesti pyörin normaaliin tapaan.  Cool

Joo itekin kyllä botfiin viimeistään lopetan taukoilun, ehkä saatan livenä pelata jotain kassulla ennen sitäkin mutta nettipeleihin en kyllä koske hetkeen (ellen nyt jotain satelliitteja mns pelaa). Hauskaa kesää vaan kaikille, syssyllä nähdään. Wink
tallennettu

If looks could kill...
MrSoftspot
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #183 : Heinäkuu 09, 2012, 21:30:13 »

Kaksi kuukautta tuli taukoa kirjoittelusta. Tai no, pari kirjoitusta kirjoittelinkin tässä välissä, mutta delete-nappi jäi niiden tarinoiden kohtaloksi.
Onko tullu pelailtua? No eipä juuri, satasen olen donatoinut tällä aikavälillä erinäisiin turnauksiin. Kahden kuukauden aikana olen pitänyt kaksi kahden viikon pelaamatonta jaksoa, addikti mikä addikti.
Pelit on ollut hyvin pientä, mutta saman fiiliksen ne kaikki turneet on antanut. Oksennuksen maku suussa ollaan painettu. Eli kiinnostus nettipokeria kohtaan on aika nolla tällä hetkellä(siis edelleen).
Lomat tuli lusittu jo toukokuun lopusta neljä viikkoa eteenpäin ja silloin aloitettiin saunaremonttikin. Neljä viikkoa painoin aamusta iltaan remppaa ja helvetti että teki hyvää päälle! Oon tajunnut ottaa rennommin duunissa lomien jälkeen, päätin että donatoin 8 tuntia päivässä duunille ja jos se ei riitä, niin voi voi...
Huomenna pitäis vihdoin tehdä lattiavalu duunien jälkeen, sitten alkaakin lattiavalun kuivumisen odottelu, kymmenen viikkoa pitäis kuivua. Toki siinä välissä pitäis tehdä sähköt, lattialämmitys, seinät, vesiputket vetää, jne. Eli tekemistä riittää viikonlopuiksi.
Koko rempan budjetti oli 11kiloa, mutta hero oli "pikkuisen" aliarvioinut laattojen hinnat, joten tuo raha riitti nyt 2/3 osaan rempasta. Mut toki uudesta saunasta ja pesutiloista nautitaan sitten seuraavat 20 vuotta, joten ei sitä nyt voi olettaakaan ihan ilmaiseksi saavan.
Mut sitten on tavallisen saunan lisäksi poreallasta ja infrapunasaunaa, kaikki mitä oon unelmoinu saavani joskus.
Mut takas pokeriin, oon tässä jo pidemmän aikaa ajatellut ripustaa hanskat naulaan nettipokerissa, ja sen takia sainkin idean uudelle projektille, livepokerille.
Tällä hetkellä se on kuitenkin ainoa asia, mistä olen tänä vuonna voitolla. Niin no, hepoistakin joo(Kiitos IPA:n!!!). Grin
Netti -900€
Live +2500€
Hepat +1200€
Eli prokkiksen ajatus on painaa kerran viikossa liveä paikallisessa RAY:n luolassa ja kassana toimii 500€. 50€:llä sisään ja max. kaksi rebiniä illassa, katsotaan pääsenkö neljättä viikkoa pidemmälle. Tähän mennessä olen käynyt neljä kertaa pelaamassa siellä ja jokaisella kerralla on ollut n. 2 promillea ja pelit ovat siellä... noh sanotaan, että paistikkaat! Neljän käynnin saldo on -200€(+600€, -500€, +200€ ja -500€).Itse asiassa ajattelin aloittaa prokkiksen puolentoista viikon päästä, kun ensi viikonloppu menee aina iloisessa Tallinnassa ja Suomiturnauksessa. Vitsit miten fiiliksissä voi olla, kun noinkin paljon Pokeristalaisia saapuu paikalle! Hienoa nähdä jätkiä pitkästä aikaa! Otin turnauksen lisäksi 140€:n edestä lonkeroita, joten tarkoitus olisi pelata ihan tosissaan ja sitten kääntää vasta viihteelle. Takaisin tulen sunnuntaina klo 7.30 Tallinkilla, joten sen mukaan pitää ottaa että löytää itsensä vielä laivaankin aamulla(ei hotellihuonetta!)
Nyt en paina deleteä(vaikka aika turha postaus tämäkin on!).
Kaikille Pokeristan palleroille hyvää kesää!
tallennettu

"Mitaleita ei hankita ryyppäämällä. Jos niin olisi, olisin ajat sitten perustanut panimon."
Matti Nykänen
IPlayAny4cards
2011 Tulokas
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #184 : Heinäkuu 10, 2012, 09:18:50 »

...Mut sitten on tavallisen saunan lisäksi poreallasta ja infrapunasaunaa,

Äijähän on kunnon remontti-Reino. Mikä on infrapunasauna? Ja vielä oikeen poreallas. Melkoisen Hollaballaa etten sanois  Cheesy

Laitahan kuvia, jahka saunaosasto on valmis. Smiley
tallennettu

KYYLÄÄMINEN ON RAUKKAMAISTA!!!
MrSoftspot
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #185 : Heinäkuu 10, 2012, 10:09:56 »

Kuvia tulee kyllä! Tosin saunaosaston valmistuminen menee lokakuun lopulle... Mutta silloin sitten kuviakin...

Infrapunasaunasta pähkinänkuoressa tuolta http://www.gym99.fi/infrapunasauna

Ei mua toi infrapunasauna niin kiinnosta, porealtaan olen aina halunnu, että vois joskus nauttia rauhassa kylpemisestä...

Edit: Ei vaan, haluan sulattaa mun selluliitit... Grin
Luin ekaa kertaa ton linkin terveyshömpötykset läpi, pärskähti kahvit näytölle... LOL
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 10, 2012, 10:15:01 kirjoittanut MrSoftspot » tallennettu

Matti Nykänen
Doofus
2011 Foorumilainen
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #186 : Heinäkuu 10, 2012, 10:36:56 »

Cheesy Grin Cheesy Kaikkensa ne yrittää noi myyntimiehet!
tallennettu
MrSoftspot
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #187 : Heinäkuu 13, 2012, 15:55:19 »

No perskuta.

Vaimo otti ja lähti muksujen kanssa mökille. Mitähän sitä tekis vapaan perjantai-illan? Eiku kohti RAY:n luolaa ja käteisprokkis tulille!
Jos 3 biniä kuopataan nopeasti, tulen korjaamaan biiliäni duuniin, jotta senkin saisi vihdoinkin myyntikuntoon!
Viikonloppuja kaikille!
tallennettu

Matti Nykänen
Aatzi2
2011 Livepelaaja
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #188 : Heinäkuu 13, 2012, 18:17:58 »

Joovai?

AJA NIITÄ!!
tallennettu
3silmänhempukka
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #189 : Heinäkuu 13, 2012, 19:15:56 »

Naula päähän ja onnea.Viikonloppuja.
tallennettu

En usko tonttuihin.
MrSoftspot
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #190 : Heinäkuu 13, 2012, 22:02:35 »

Neljä tuntia pokeria. Pelasin järkkypaskasti, mutta 157€ voittoa. Päätin lähteä ajoissa kotiin, kun en löytänyt pöydän fisua, tajusin että sehän olen minä...
Vähän yli 300€:n potin voitin AQ:lla kun flop 632 ja kilkit keskelle turnin jälkeen, kun Q tulee pöytään. River A ja vihu heittää 62 "hieman" vittuuntuneena muckkiin. Omissa pelissä ei siis kehumista, mutta katsotaan viikon päästä uudelleen. Nyt muutama bisse ja koisimaan. Huomenna Tallinnaan!!!
tallennettu

Matti Nykänen
MrSoftspot
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #191 : Heinäkuu 16, 2012, 10:49:53 »

Tervehdys...
Liskojen yö takana ja olo henkisesti aivan lyöty...
Lähdin siis lauantaina etelänaapuriin pelaamaan Suomiturnausta, mutta valitettavasti Herolle kävi vanhanaikaiset...
Eli halpa juoma vei voiton pokeripelaamisesta, mikä oli toisaalta harmi, koska pelasin viimeisten muistikuvien mukaan hyvää peliä.
Viimeinen tarkka muistikuva on kun maksoin pf 3-betin virolaiselta neidolta ja flopin ollessa J-korkea kaikki ruudulla ja omasta kädestä löytyi "vahva" J10ofs(ilman ruutua) ja puskin about 20K, mikä tarkoitti neidiltä kaikkia niin neitokainen teki kipin AK:lla(ilman ruutua).
Seuraava muistikuva on FT:stä ja edessä ihan simona chippejä. Seuraava muistikuva on kun nousen pöydästä pois sijalla 8.
Sitten istun BJ-pöydässä vetäen 200€:n kierroksia. Sitten olen kassalla edessäni yksi tonnin ja yksi satasen laatta. Seuraava muistikuva on että istun käkkypöydässä. Nopealla päättelykyvyllä kuoppasin sinne sitten varmaan "jonkun verran". Sitten herään satamasta Tallinkin lähtöportin edestä penkiltä ja huomaan että reppu on hävinnyt jonnekin, jossa kuitenkin passi+paluuliput... Taksi alle ja takas cassulle. Narikasta ei reppua löydy, eikä narikkalappuakaan ole taskussa. Paniikki kasvaa, takaisin satamaan. Siellä juoksentelua edestakaisin ja reppua ei löydy mistään. Laivan lähtöön 15 minuuttia. Olen jo ihan tilteissä. Uutta lippua ostamaan. "Saisinko passin", kysyy lipunmyyjä. Selitän että se on hävinnyt. "No mene tästä suoraan laivaan." Ok, pääsen laivaan ja nukahdan välittömästi ja herään kun laiva tulee Helsingin satamaan. Isobroidi tuli hakemaan, kun sille piti tuoda muutama siiderilaatikko, no eipä tullut niitäkään haettua... Broidin luokse nukkumaan ja Painija soittaa mulle ja ilmoittaa että olisin yhteydessä Ritakorven Minnaan, jos Minna vielä kävisi cassun läpi. Soittoa Minnalle ja se ihana neito käy kyttistä asti paikat läpi, jos reppu löytyisi, mutta ei... Viimeinen arpa on nyt vetämässä Tallinkin aspan kautta, lupasivat soittaa Tallinnan satamaan, jotta olisiko joku tuonut sinne löytöpisteeseen. Jos löytyy, niin toimittavat repun Helsinkiin.
Lästlonkerot tuli himaan IPA:lta, Painijalta ja Halelta. 8-9 hengen yhteislonkero tuli hävittyä koko turneen harjanneelle JokeriPokerille, onnittelut JP:lle voitosta! Olisi kiva tietää millä tavalla perseilin itseni ulos tosta FT:stä.

Eli reissun saldo euroina:
Rahaa reissussa 410€
Turnaus -110€
Lästlonkerot +100€
Turnausrahastus +300€
Pinnat Gagoselle -30€
Rahaa herätessä 220€

Että sillälailla... On varmaan sanomattakin selvää, että hävettää ihan vitusti...

Jatketaan perjantaina käkkyprokkista...

Päätin eilen, että otan taas hieman etäisyyttä alkoholista, katsotaan jos BOTF:ssa ottaisi seuraavat kaljat, mutta osaisko silloin juoda vaan pari? Katsotaan...

Edit: nyt tiedän miten putosin, kiitos JP ja Painija infosta...
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 16, 2012, 11:08:26 kirjoittanut MrSoftspot » tallennettu

Matti Nykänen
AlterEgo
Full Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #192 : Heinäkuu 16, 2012, 11:26:04 »

Neljä tuntia pokeria. Pelasin järkkypaskasti, mutta 157€ voittoa. Päätin lähteä ajoissa kotiin, kun en löytänyt pöydän fisua, tajusin että sehän olen minä...
Vähän yli 300€:n potin voitin AQ:lla kun flop 632 ja kilkit keskelle turnin jälkeen, kun Q tulee pöytään. River A ja vihu heittää 62 "hieman" vittuuntuneena muckkiin. Omissa pelissä ei siis kehumista, mutta katsotaan viikon päästä uudelleen. Nyt muutama bisse ja koisimaan. Huomenna Tallinnaan!!!
Tampereella?mby
tallennettu
MrSoftspot
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #193 : Heinäkuu 16, 2012, 11:57:15 »

Tampereella?mby

Turussa.
tallennettu

Matti Nykänen
MrSoftspot
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #194 : Heinäkuu 21, 2012, 20:22:50 »

Jaahas, toinen käteis"sessio" takana. Lähdin kahden tunnin pelin jälkeen himaan, kun koin aika voimakkaan tiltin ja totesin, että nyt on parempi lähteä himaan kuin donatoida loput rahat muille.
Tulin RAY:n luolaan kymmentä vaille kuusi(pelit alkaa kuudelta), mutta tyhmänä menin suoraan pöytään enkä ilmoittautunut brassille. Sain rahaa vaihdettua ja ensimmäinen jako oli alkamassa kun brassi tulee kysymään onko nimeäni listalla. Sanon että ei. Siihen hän ilmoittaa, että pöytä on jo täysi ja kyllä hän huomasi minut, mutta koska nimeä ei ole listassa, niin joudun odottamaan. WTF? Noh, en jaksanut väitellä, koska brassi sanoo, että paikkoja aukeaa tosi nopeasti, koska DC-pöytä on tyhjä ja kuulemma osa teksupelaajista siirtyy sinne, kunhan pöytä saadaan täyteen.
Kun olen odottanut n. 30min alkaa mitta täyttymään, ilmoitan että voin ottaa paikan sitten DC-pöydästä. Saan siihen paikan nro 11. Pitää kuulemma odottaa ja kysyä teksupöydän parilta kavereilta vaihtavatko DC:hen... n. 5min siitä, DC-pöytä pyörii 4 hengellä ja menen kysymään, että voisinko nyt vihdoin päästä pöytään... Vihdoinkin 2.brassi tajuaa että mun pöytään menemiselle ei ole estettä.
Pöydässä pelataan 95%:sti omppua. Peli lähtee mulla hyvin käyntiin ja aika nopeasti nostan chipit 80€-->200€. Sitten saan nutsivärillä n. 120€ potin himaan ja nuts-suoralla n. 200€:n potin himaan ja olen parhaimmillani 450€:n chipeissä.
Sitten homma kusahtaa kahteen jakoon, pelataan teksua. AKo ja UTG nostaa 4€:n ja kolme maksua. Minä nostan 14€ ja yksi tiukkaa pelaava kaveri maksaa. Flop 8 Diamond 6 Diamond 4 Heart, lyön 28€:n conttarin, maksu. Turn Q Diamond. Check ja kaveri lyö 60€. Mietin pitkään ja kippaan(mulla ei ole edes yhtä  Diamond ). Kaveri näyttää 1010(ilman  Diamond ). Noh, ei siinä mitään, good fold. Seuraava/viimeinen käsi omppua. Mulla KK98ss ja sama tiukka kaveri avaa 4€, kaksi maksua ja minä potitan. Fold to tiukka-kaveri, joka repot to 77€. Vittu sillä on oltava naulat... Mietin pitkään ja päätän, että lets gamble, voihan sitä foldata flopin jälkeen.
Flop KQ4rainbow, HALLELUJA!!!! Kaveri kiskaisee loput 133€ ja snap. Kaveri kysyy mitä mulla on, sanon kongit. Turn J, jonka jälkeen kaveri sanoo, että hänelläkin on kongi ja naulat, mutta toisaalta myös AT... Vittu, niinpä niin... Eli turni toi sille nutssuoran. Ennen kuin edes ehdin laskea, että mulla on vielä kuitenkin 10-outtia, river tuo pöytään 8 ja potti vihulle. Ei vittu, ei siinä näin pitänyt käydä...
Lasken merkkini, 96€, eli 16€ vielä voitolla. Vihu sanoo, että olihan toi justice. Tottakai oli sanon, mutta sisimmässäni vituttaa tollanen ohiveto, mulla oli kuitenkin paras käsi kun rahat laitettiin sisään... Mutta eipä vihu muutakaan olisi voinut flopin jälkeen näin jälkeen päin ajateltuna tehdä...
Totean että pakko lähtee himaan, korvista nousee näkymätöntä savua ja suussa maistuu oksupoksu... Pelit tuolla on todella pehmeät, kunhan adjustaa hieman ketä vastaan pelaa, aika monta kertaa joku potittaa prf ja 5-6 maksaa ja flopilla sitten tiputetaan paskimmat kädet, mutta aika pitkälle muutama jahtas vetoja loppuun asti... Niitä vastaan oli kiva pelata... Oikeastaan tommoset AA/KK kädet pitäis pystyy tuolla foldata prf ja pelata pelkillä wrapeilla, jotka pelaa flopin jälkeen joko päätyyn tai foldataan afterflop.

Noh, jatkossa keskityn kuitenkin teksuun, mutta sen ollessa täynnä menen painamaan sitten DC:tä.

Kassa nyt siis 673€, eli 173€ vielä ylhäällä. Katsotaan mikä viikonloppu pääsis painamaan koko illan. Eiköhän sekin ilta vielä tule. Omppu on ainakin jännä peli...

Edit: niin huomenna pitäis painaa Starssilla micromillionsin pääturnee... Jos joku haluaa vaihtaa pinnoja, niin hihkaiskaa!
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 21, 2012, 21:04:51 kirjoittanut MrSoftspot » tallennettu

Matti Nykänen
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 23   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!