|
mindrust
|
 |
« Vastaus #30 : Helmikuu 20, 2012, 17:17:17 » |
|
En jaksa kirjoittaa mitään, joten jotta blogi pysyisi edes jollain tavalla elossa, laitan tänne nyt perinteisen graafikuvan. Pelit on mennyt taitotasooni nähden ihan mukavasti ja tuossa alla komeilevassa kuvassa on siis kädet uudelta saitilta. Muutamaa sataa kättä lukuun ottamatta kaikki lapaset on nl20. Olen pelannut tuolla nyt kutakuinkin kolme viikkoa ja yhteensä kymmenen sessiota, joten hyvin vähälle on pelit jääneet, mikä ei loppupeleissä ole mikään yllätys ottaen huomioon motivaatiotaustani tätä peliä kohtaan ja tärkeämmätä asiat, jotka ajavat pokerin edelle. On kyllä ollut mukava välillä voittaakin jotain, koska aiemmat satunnaiset pelailut ovat jääneet miltei aina tappiollisiksi, koska ei vain ole huvittanut keskittyä, mutta sitäkin enemmän on huvittanut arpoa mahdollisimman paljon all in -tilanteissa. Nyt olen sentään pyrkinyt vähän miettimään, mitä teen, kun pelaan, enkä vain roiski silmittömästi. Toisaalta näissä minun tasoni peleissä pyörii sen verran mitättömiä summia rahaa, että ei voitoistakaan mitään kostu, mutta eipähän ole tämä touhu tällä hetkellä sekä ajan- että rahanhukkaa, vaan nyt pelkästään ajan.

|
|
|
|
|
tallennettu
|
My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.
|
|
|
|
mindrust
|
 |
« Vastaus #31 : Kesäkuu 21, 2012, 17:05:53 » |
|
On taas se aika vuodesta, kun luonto ottaa omansa teräaseen käyttäjien uhrien ja veneestä kuseksijoiden muodossa. Myös juhannuksen kunniaksi järjestetyn juopuneiden uintisprintin häviäjät pääsevät todennäköisesti parempaan paikkaan ennen krapula-aamua, mikäli heidät vain saadaan ongittua pohjasta ennen aamunkoittoa.
Toisaalla näitä arjen sankareita siitetään lisää vuokramökin halkovajassa villin, aistikkaan ja humalankatkuisen juhannusseksin merkeissä. Siinä syyskuun kieppeillä on sitten mukava miettiä, että kummastakohan näistä vajassa meisseliään vilauttaneesta lippispäisestä uroksesta on tulossa rakastava ja vastuullinen isä tälle ei niin toivotulle juhlapyhälapselle. Jotta värisuora olisi täydellinen, on juhannuksen jälkeen hyvä napostella pari antibioottikuuria viikon verran jatkuneen alapääkutinan takia.
Moni toki selviää pelkällä mustalla tai puhjenneella silmällä ja muutamalla ilmakiväärisodasta tulleella pintahaavalla, mikä on melkeinpä minimi, koska suomalainen väkivaltakulttuuri ei salli keskikesän juhlijan poistua mökiltä pienemmin vammoin. Jos vappuna hälytyskeskus sai pahoinpitelyilmoituksen keskimäärin joka seitsemäs minuutti niin pystytäänhän me juhannuksena parempaan, eikö vain?
Hyvää juhannsuta!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.
|
|
|
|
Slasher-
|
 |
« Vastaus #32 : Kesäkuu 21, 2012, 22:07:23 » |
|
Hahahha eeppist kamaa, nice 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
I've always been crazy but it's kept me from going insane. -Waylon Jennings
|
|
|
|
mindrust
|
 |
« Vastaus #33 : Heinäkuu 14, 2012, 17:50:01 » |
|
Espanjassa vol. 1
Reissu AlterLocon tykö Espanjaan on nyt takana joten ajattelin ilahduttaa ihmisiä ja elävöittää pölyttynyttä blogiani koostamalla matkan tärkeimpiä tapahtumia tänne kaikkien ihasteltavaksi. Matkan tarkoitus ei ollut olla ”juo ja unohda” -tyylinen, vaan pelkkä lomamatka ja sellainen se olikin, joten jos joku odottaa mehukkaita otoksia alkoholin leikkaamalta filmiltä ja pätkittyjä muistikuvia rappeutuneesta bordellista hämyisen suihinoton merkeissä niin luet väärää blogia. Joka tapauksessa se että olen rauhallisuuden ja asiallisen käyttäytymisen suurmestari ei tarkoita, että en silti yrittäisi tehdä tästä tylsästä päivyristä hyvää luettavaa. Viimeisenä ennakkohuomiona vielä sen verran, että tämä blogi on ehdoton totuus ja jos joku (AlterLoco) yrittää sanoa jotain muuta, hän valehtelee.
Lähdimme tyttöystäväni kanssa matkaan aamuyöstä 2.7 ja Norwegianin lentomme piti lähteä 6.15, mutta hyvän matkan ensilöylyinä kone oli tunnin myöhässä. Tunnin viivästyshän on onneksi melko pieni haitta, mutta viikonlopun kolme päivää Tuska-festivaalilla kyllä painoi vielä jonkin verran koko kropassa, enkä ollut vielä ihan kokonaan toipunut Lamb of God:n Tuska-keikan peruuntumisen aiheuttamasta vitutuksesta enkä Italian EM-finaalitappiosta. Joo tiedän, ristiriitaista lähteä Espanjaan, jos on ollut Italian puolella finaalissa, mutta kukaan Italiassa asuvista häiriintyneistä kavereistani ei ollut kutsunut minua kylään ja ei minulla sellaisia olekaan. No, takaisin asiaan. Eli vähän jo väsytti lentokentällä etenkin, kun emme olleet nähneet järkeväksi mennä nukkumaan muutamaksi tunniksi EM-finaalin jälkeen, vaan jatkoimme samoilla silmillä. Kaikeksi onneksi ja kaikkien ihmetykseksi pääsimme kuin pääsimmekin koneeseen asti ilman mitään ongelmia ja oli sovittu, että Espanjan päässä on AlterLoco kentällä vastassa eli reissu oli polkaistu sulavasti käyntiin.
Heitin AlterLocon luotettavuuden roskiin jo päästessämme koneeseen, kun tämä oli aikoinaan kehunut Norwegianin lentokoneet maasta taivaisiin. Kuulemma parhaat koneet mitä löytyy ja koneista löytyy kaikki mahdollinen perskarvan leikkureita myöten. Odotin vain, että pääsen mukavaan koneeseen vetämään muutaman tunnin tirsat, kun lento kuitenkin kesti viisi tuntia. Ne tunnit menivät kyllä siivillä, mutta aika mateli kuin AlterLoco Painijan jaloissa, kun tuolit olivat samaa luokkaa paikallisbussien penkkien kanssa, mutta vain ahtaammassa tilassa ja paljon hiostavammat nahkaisen pintansa ansiosta. Kaiken lisäksi havaitsin ne täysin mahdottomiksi nukkua tai no en ihan, mutta niistä tunnin nokosista sain niskani mukavasti jumiin. Olihan koneessa tietysti nettiliittymä, joka on AlterLocolle varmasti yhtä kuin kaikki mukavuudet, mutta itse päätin keskittyä loppumatkan Zlatanin kirjaan. On muuten todella mielenkiintoinen kirja, vaikka en kirjoja luekaan... ikinä, en edes koulussa. Tätä kuitenkin suosittelen kaikille paitsi Stefalle.
Viiden hikisen tunnin jälkeen laskeuduimme Malagan lentokentälle. Ilma oli lämmin ja fiilis nousi kohisten, kun pääsin pois lentokoneesta ja niistä perkeleen nahkapenkeistä. Ei mennyt montaa minuuttia laskeutumisen jälkeen, kun sain puhelun ja rakas ystäväni AlterLoco soittaa krapulaisena, että ei pääsekään vastaan, mutta Malagasta on kuulemma ”todella helppo” reitti määränpäähän eli Almeriaan, mihin hän lupasi sitten tulla vastaan. Ei siinä sen kummempaa, vaan tällaisen paatuneen pakettimatkaajapariskunnan pahin painajainen, koska nyt pitää osata jotain muutakin kuin löytää oman matkatoimiston bussi. Matkatavaroiden hakemisen jälkeen alkoi suunnistaminen puhelimen kautta saatujen ohjeiden avustuksella.
Juna-asema löytyi helposti ja pääsimme jopa oikeaan suuntaan, mutta ensimmäinen ongelma tuli, kun unohdin aseman nimen, millä piti jäädä pois ja jäimme ”väärässä” Malagassa, joka ei onneksi ollut kuin yksi asema ohi kohteesta. Malaga kuin Malaga, sama paikka! Pieni aivopieru elävoitti matkaa kummasti ja oli hyvä saada heti reissun alkuun varmistus oletukselle, että kyllä, Espanja haisee virtsalta. Pienen viivästyksen jälkeen löysimme taas oikeaan suuntaan ja bussiaseman vain saadaksemme yllätyksen: ”bussimatka Almeriaan kestää yli kolme tuntia”. No, ainakin matkan seuraava suunta on selvillä ja bussiliput kourassa.
Kiittelin vähän väliä onneani, että en ollut matkassa yksin, koska siitä huolimatta että englanninkielen taitoni on uskoakseni yli keskiverto suomalaisen, en uskalla käyttää sitä. Kielitaitoni on hyvää vain paperilla ja onneksi ylioppilaskirjoituksia ei suoritettu suullisena, koska osaan kirjoittaa englantia, mutta en puhua. Loppupeleissä sekin on vain itseluottamuskysymys, joten olen tuomittu. Jos uskalla edes Suomessa puhua kenellekään suomea, miten uskaltaisin puhua ulkomailla kenellekään englantia? Sekään ei helpota yhtään, että Espanjalaiset puhuvat huonoa englantia helvetin nopeasti, joten tuskin kukaan ymmärtää mitä vittua ne sanovat ja juuri niissä tilanteissa minulla tulee ongelmia, kun jäädyn ja panikoin ”Mitä se saatana yrittää sanoa?!”. Onneksi siis matkassani oli pelastavana enkelinä tyttöystäväni, joka useimmiten hoiti puhumisen ja toimi tulkkina, kun tilanne oli pahin.
Bussimatkaamme ilahdutti pienimuotoinen säpinäsäkki, joka jaettiin kaikille matkustajille. Pussukka sisälsi kaikkea tarpeellista, kuten vesipullon ja pähkinöitä, jos vaikka iskee nälkä tai jano. Onnekseni olen sairaalloisen allerginen pähkinöille, joten pääsin nauttimaan vain lämpimästä vedestä ja hengitysteiden tukkoisuudesta, kun edessämme olevissa penkeissä matkanneet ihmiset selkeästi nauttivat pähkinöistään. Bussi oli yllättäen melko hieno, mutta lentokoneessa jumiutunut niskani sai lisää kyytiä bussin penkillä, kun matalissa selkänojissa ei ollut minkäänlaista niskatukea. Matka meni onneksi loppupeleissä ihan hyvin maisemia katsellessa ja musiikkia kuunnellessa, eikä se kolmen tunnin istuminen niin koville ottanutkaan, vaan fiilis oli koko matkan lähinnä helpottunut, kun tiesi olevansa menossa oikeaan suuntaan.
Kun saavuimme Almerian bussiasemalle, otin linjat auki AlterLocon suuntaan ja hän lupasi olla siellä noin kymmenen minuutin kuluttua. Puolen tunnin kuluttua hamuilen jo puhelintani soittaakseni, mutta siinä samassa aseman horisonttiin piirtyvät AlterLocon ja MissCow/12putkeen (kumpi nyt onkaan parempi nimitys, ilmeisesti nykyinen eli jälkimmäinen) krapulaisenrujot siluetit. Se siitä Locon matkaoppaan urasta, mikään ei osunut ihan kohdilleen. Taksimatkalla kämpille AlterLoco avautui sydäntäriipaisevasti, kuinka koville oli ottanut jättää meidät avuttomat turistit tyhjän päälle Malagan lentokentälle ja kuinka oli soittanut itkunsekaisia puheluita Painijalle krapulapaniikeissaan. Muutenkin koko reissun ajan AlterLocosta huokui kova ja jämpti ulkokuori ja muka vahva luonne, mutta sisältä Loco on ihan pumpulia, kuten selviää myöhemmissä osissa, joissa Loco joutuu muun muassa ristiseiskaraiskatuksi ja kun hänen runsaat homosteluehdotukset tulevat torjutuksi kerta toisensa jälkeen.
Jatkuu...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
AlterEgo
|
 |
« Vastaus #34 : Heinäkuu 14, 2012, 21:28:09 » |
|
ei mulla oo tohon mitään sanottavaa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
AlterEgo
|
 |
« Vastaus #35 : Heinäkuu 15, 2012, 02:29:36 » |
|
ei mulla oo tohon mitään sanottavaa  paitsi se että mä en feidannut vaan ei ollut tilaa bussissa !
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mindrust
|
 |
« Vastaus #36 : Heinäkuu 15, 2012, 14:26:36 » |
|
ei mulla oo tohon mitään sanottavaa  paitsi se että mä en feidannut vaan ei ollut tilaa bussissa ! Olit suunnitellu kaiken etukäteen ja salee tiesit, että bussi on täynnä!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mindrust
|
 |
« Vastaus #37 : Heinäkuu 18, 2012, 14:43:04 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
MrSoftspot
|
 |
« Vastaus #38 : Heinäkuu 18, 2012, 15:36:04 » |
|
Ylläpitö huom! Rööri on saanut muiden foorumilaisten tunnuksia ongittua jostain käsiinsä! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Alkoholiongelma ei ole minulla ollut sen pahempi kuin muillakaan." "Mitaleita ei hankita ryyppäämällä. Jos niin olisi, olisin ajat sitten perustanut panimon." Matti Nykänen
|
|
|
|
AlterEgo
|
 |
« Vastaus #39 : Heinäkuu 18, 2012, 19:51:49 » |
|
ei mulla oo tohon mitään sanottavaa  paitsi se että mä en feidannut vaan ei ollut tilaa bussissa ! Olit suunnitellu kaiken etukäteen ja salee tiesit, että bussi on täynnä! Nooh ! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
IPlayAny4cards
|
 |
« Vastaus #40 : Heinäkuu 20, 2012, 07:52:03 » |
|
Ja kahvit rinnuksilla! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
KYYLÄÄMINEN ON RAUKKAMAISTA!!!
|
|
|
|
mindrust
|
 |
« Vastaus #41 : Heinäkuu 20, 2012, 13:32:48 » |
|
BOIKKI!!!EI VITTU VOI KESTÄÄ KU KOKOAJAN TULLAAN OHI JOKA TILANTEESSA!!!!!! VTTUUUU!! nyt menee pelit jäihin lopullisesti......ei vaan jaksa enää yhtään paskaa kun ei voi voittaa vaikka laittaa rahat keskelle missä tilanteessa tahansa  VITTU!! projekti ohi!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
KaRhu
|
 |
« Vastaus #42 : Heinäkuu 21, 2012, 18:40:14 » |
|
Tervetuloa kerhoon, mukava huomata että tässä klubissa on muitakin VIP jäseniä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mindrust
|
 |
« Vastaus #43 : Heinäkuu 22, 2012, 08:50:51 » |
|
Joo no totta puhuen en ole poikki, vaan "röörirooli" jäi päälle ja imitaatio jatkui. Eli kaksi edellistä postia on ollut täyttä paskapuhetta. Ja loppupeleissä ei näin epäaktiivinen pokerimies voi käytännössä edes mennä katki..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mindrust
|
 |
« Vastaus #44 : Elokuu 05, 2012, 01:01:06 » |
|
Avautuminen helpottaa aina, etenkin, jos on hyvä syy ja nyt on! Myötätuulirock meni hyvin aina loppumetreille asti, kun lauteilla oli vetänyt kerrassaan upeita settejä muun muassa perjantain Turmion Kätilöt ja lauantaiset Fear of Domination, huikea positiivinen yllätys Engel ja aina luotettava tykki Insomnium. Lavalla kävi jopa Steen1Orkestra paikkaamassa peruuntunutta Skindrediä ja luulin sen olevan päivän heikoin lenkki, mutta olin pahasti väärässä. Kello kymmenestä eteenpäin lauteita kolisutteli Amaranthe, jonka olen joskus haukkunut jo aiemmin yhden biisin perusteella. Ennen keikkaa kuultuja kappaleita oli kertynyt jo kokonaiset kaksi. Olin pitänyt mahdottomana, että mikään yhtye koskaan pääsisi edes lähelle pahamaineisen Linkin Parkin käsittämättömän häikäilemätöntä kosiskelua ja perseennuolentaa, mutta tässä se nyt on, kova haastaja Amaranthe! Jo soundcheckiä etäältä seuratessani huomasin, että valot välkkyivät tiuhaan kaikissa mahdollisissa väreissä, mikä ennakoi show:ta, joka keskittyy kaikkeen muuhun kuin musiikkiin. Bändin astellessa lavalle ihmettelin kokoonpanoa johon sisältyi enemmän laulajia kuin soittajia. On hieman hämmentävää, kun bändissä on puhtaita osuuksia laulava mies, joka kuulostaa Justin Timberlakelta ja näyttää siltä kuin olisi kiskaistu mukaan Seppälän kuvaston teinivaatesivuilta, mukana on myös naisääni tottakai, örinävokaaleita vetävä toinen miesääni ja taustalle on vielä ympätty taustalaulaja, koska kolmilla äänijänteillä ei varmaankaan saa toitotettua kliseistä kertosäettä tarpeeksi moniäänisesti. Soitannasta puolestaan vastasivat yksi kitaristi, basisti ja rumpali. Melko mielenkiintoinen kokoonpano, jos puhutaan metallibändistä, koska oma mielipiteeni on, että metallimusiikissa kappaleiden kuuluu nojata soitantaan eikä lauluun, yhtään metallilaulajia väheksymättä. Kaikki biisit olivat samasta muotista, samaa ideaköyhää paskaa, johon on ympätty kaikki mahdollinen suureen yleisöön uppoava aines. On tarttuvaa synamelodiaa (sampleilla), puhtaita kertosäkeitä, jotka kuulostavat kuin ne olisi napattu suoraan High School Musicalista tai viimevuosien Ruotsin euroviisubiiseistä, on mukaraskasta rummutusta ja bassoilua, harkitusti örinävokaaleita ja tietysti totaalisen keskinkertainen kitaristi soittamassa vuosikymmen sitten vanhentuneita metalcoreriffejä. Puhumattakaan sanoituksista, jotka ovat kliseisiä kuin allekirjoittaneen iskurepliikit. Tuskin koskaan on festarilla vituttanut yhtä paljon. On suorastaan naurettavaa, että samalla, kun tällainen bändi tekee täydellä pokerinaamalla suorastaan pilkkaa koko metalligenrestä, on sillä eniten yleisöä koko festivaalilla. Ilmeisesti myös sävelkorva jakautuu normaalijakauman mukaan ja on siten taloudellisesti järkevää tehdä musiikkiä keskinkertaisille ihmisille. Muutenkin koko yhtye kuulostaa levy-yhtiön luomukselta, enkä ihmettelisi, vaikka näin olisi. Loppupeleissä se on surullista, koska nähtävästi paska myy ja näin saadaan myytyä metallia poppareille, kun kääritään se vain kiiltävän pakettiin ja lyödään keulakuvaksi vielä kuvankaunis naislaulaja, joka oli ainoa syy sille, miksi itse seurasin koko keikkaa. Hyvä ääni naisella eittämättä on, mutta vain väärässä bändissä, tosin ymmärtäähän sen, että mimmi on ollut pakko ottaa mukaan, kun naikkosen on määrä olla jatkossa meidän 16-kesäisten arpiranteiden ”hanskakansioiden” ykköstähti. Sääliksi käy myös örinävokaaleista vastannutta jannua, koska kaverilla on oikeasti potentiaalinen ääni ja se menee täysin hukkaan tässä bändissä, kun kyseisen murinan ainoa virka on lyödä ”metallin” leima koko bändille. Jos rockin jumalia tai ylipäänsä mitään jumalia on olemassa, ne tai hän, voisi raiskata bändin jäsenien ja tuottajien peräaukot nyrkillä tai laittaa heidät istumaan miekkaan. Jos Randy olisi ollut paikalla, se olisi vetänyt kaikkia turpaan. Toivottavasti tämä roska jää yhden levyn mittaiseksi, mutta pahoin pelkään toista. Ja jos joku tulee aukomaan, että niillä on oikeus soittaa, mitä haluavat jos joku tykkää niin on minullakin oikeus kritisoida, mitä itse haluan, jos en tykkää! Tästä vielä muulle porukalle arviointiin kyseinen paska:
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|