Dodii nyt on päästyy uuteen päivään eilisen tappion jälkeen ja voisi vähän avata eilisiä pelejä.
En tiedä minkälaisia pöytiä muualla oli, mutta jos joutuu samaan pöytään Halen, cassu dc regun, SP:n ja muutaman aktiivisen nuoren kaverin kanssa, nii väitän et pöytä valinnoissa olis voinu käydä paremmatkin?

Pöydän ainut value taisi olla Malli/laulaja-kundi, mutta olis paikka valinta sen verran kaukana herrasta, ettei tästäkään ilosta päässyt nauttimaan.
Muutamia käsiä:
50/100 tasolla EP/MP (jostain siitä rajalta) korottaa 250. HERO löytää 77 (call), CO ja blindi maksavat. Flop 5

6

T

. Alkuperäinen Cbet 450, HERO to 1100. Tässä oli monia syitä; 1) joskus oon johdossa ja tulee kippi 2) 3betin jälkeen Tx:t irrottavat 3) jos alkuperäinen maksaa, niin HEROlla positio ja boordi voi juosta mehukkaasti, mitä pillittää 2nd 3rd barreleillä 4) oon pelannu aika kuivaa peliä joten voisin kuvitella mun alarangen muodostuvan vihun silmistä AT, setit, nut fd jne eli vaikea paikka kaverin pistää 4bettiä.
Turn (en ihan tarkkaan muista) 3 tai 4 ei pataa. Menee check-check. En muista minkä takia muutin suunnitelmia checkiksi, mutta näillä mentiin riverille.
River (en taaskaan muista kummassa järjestyksessä) 3 tai 4 ei pataa. Check - Bet 2900. Tässä kävi pieni kömmähdys kun olin poiminu 500 merkin sijaa 1000 merkin. Kaveri tankkiin ja mutisi jotain, et aika sick jos siellä on 77. Well read my boy. En tiedä olisinko saanu valueta vähän pienemmällä lyönnillä ... Hyvät kävi siis.
Sitten tullaan päivän käsipähkinään. Joku vois neuvoa miten tässä saa äänestyksen laitettua?
50/100 tasolla Herolla K

K

UTG. Bet 250, 2 maksaa LP ja BB.
Flop K

J

4

- Hero bet 700, BB maksaa
Turn A

- BB- check, hero ~1100 - 1200 (nyt pragaa muisti), Vihu 3bet 2000, hero call
River 9

- Vihu bet 3000 (taakse jäi ~ 2000)
HERO?
Pöytä breikataa ja oli ilo nähdä kun samaa pöytään istui mehukas paisti pienellä stäckillä .... Eli Sihvo about CL stäckillä ...

Illan toinen käsipähkinä:
Taso muistaakseni 150/300 herolla 9k.
Kaikki kippaa buttonille, mistä Malli/laulaja-mies button limp, Herolla Q

T

call (buttoni oli aikasemminkin tehny häröi liikkeitä maksamalla KQo, 44, 22 ja sitten bettiin över shovella yli. Päättelin kädessä olevan enemmän valueta post-flop), BB call.
Flop T

2

3

NAM! Lyön alle 600, minkä BB maksaa, BTN kippaa.
Turn 4

(muistaakseni pata) Hero check, vihu bet ~ 1,2k, hero call.
River 2

Hero check, vihu bet ~ 2,8k
HERO?
Sitten valuttiin tosi pieniin, mutta parilla pillillä saatiin merkit taasen 14k asti.
Aika perus tuli kun Herolla joku 15bb, aktiivinen CO avaa, btn täydentää (tiesin jo täs vaihees et korttien katsominen on pelkkä muodollisuus ja oon menossa aina sisää vaikka siel olis 72o), katoin nyt kuitenkin ja 65o "all in". ---> 2 kippiä ^_*
Tän jälkeen ei tapahtunut mitään raportoimisen arvosta. Yhden arvonnan voitin AKs vs QQ. Pöytä breikattiin ja Halen kanssa samaan pöytään vikan levelin ajaksi. 2 kertaa puskin ~ 8-10 bb stäckillä. Ensin A8o LP:sta. Sitten jollain 8bb ATo UTG:Sta minkä hale snäppäs BB:stä AKs ja out.
Oon huomannu, et mua harmittaa nykysi putoominen paljon enemmän jos oon steikattuna. Vaikkei kysees ole isot rahat, mut jotenkin se tunne ettei ole saanu vähään aikaan mitään palautuksia. Ja juu emmä ole itkemäs itseäni uneen, koska toki tiedostan, että ne henkilöt jotka sijoittaa tiedostaa riskin luonteen, mut silti olen hämmentynyt fiiliksestä joka mulla oli eilen ku kävelin cassulta autolle.
Pelit meni as usual, pari spottia olis voinu pelata erilailla, mut ei mitään marginaalia ihmeellisempää. Muille pokeristan baisteille GL ekaan ja huomenna tokaan päivään, varsinkin Halelle, koska mähän oon vähä niiku investoinu suhun nyt 50 % eiks je?