Keskustelua Pokerista
Toukokuu 22, 2013, 07:34:54 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Äänestys
Kysymys: What to do with KK
Call - 6 (85.7%)
Fold - 1 (14.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 7

Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 20   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Korpun korinat  (Luettu 7998 kertaa)
korppuleipa
Hero Member
Paikalla Paikalla

Profiili
« Vastaus #120 : Lokakuu 02, 2012, 19:45:26 »

Kyllä taas meinaa pannu paistua.

http://www.handconverter.com/hands/1931235

Poker Stars €45+€5 No Limit Hold'em Tournament - t100/t200 Blinds + t25 - 8 players - View hand 1931235
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BB: t40506    M = 81.01
UTG: t8602    M = 17.20
UTG+1: t21524    M = 43.05
MP1: t7303    M = 14.61
MP2: t13987    M = 27.97
Hero (CO): t12355    M = 24.71
BTN: t10553    M = 21.11
SB: t16906    M = 33.81

Pre Flop: (t500) Hero is CO with K A
3 folds, MP2 raises to t600, Hero raises to t1600, 1 fold, SB calls t1500, 1 fold, MP2 calls t1000

Flop: (t5200) 3 K 7 (3 players)
SB checks, MP2 checks, Hero bets t3900, SB raises to t15281 all in, MP2 calls t12362 all in, Hero calls t6830 all in

Turn: (t40654) 7 (3 players - 3 are all in)

River: (t40654) J (3 players - 3 are all in)

Final Pot: t40654
MP2 shows J 9 (a flush, King high)
Hero shows K A (two pair, Kings and Sevens)
SB shows Q Q (two pair, Queens and Sevens)
MP2 wins t3264
MP2 wins t37390

Minkälainen elämää vihaava munapää ottaa kylmän välimaksun 60bb J-korkealla värivedolla? Ei siin, toki toivon että vastaavanlaisia pelaajia tulisi enemmänkin vastaan, mutta miksi helvetissä nää kaverit ei mene katki niiku niiden kuuluis?

Otetaan tähän samoihin lämpöihin sunnuntain HU 50 € turnee. Tehdään pieni käsipähkinä eli piilotan oman käden ja annan käännän vihun käden auki. Mitä tekisitte riverillä?

Vihun statsit 25 handin perusteella (ei siis oikein dataa vielä): 36/33/11
Vihulla siis 5 Heart 2 Heart

Poker Stars €45+€5 No Limit Hold'em Tournament - t10/t20 Blinds - 2 players - View hand 1931244

BB: t2970       148.50 BBs
Hero (BTN/SB): t3030       151.50 BBs

Pre Flop: (t30) Hero is BTN/SB
Hero raises to t40, BB raises to t100, Hero calls t60

Flop: (t200) 7 :heart: 6 :spade: 4 :spade: (2 players)
BB bets t100, Hero raises to t265, BB calls t165

Turn: (t730) 2 :diamond: (2 players)
BB checks, Hero bets t547, BB calls t547

River: (t1824) 5 :diamond: (2 players)
BB bets t547, Hero raises to t2118 all in

What you do?

Näihin tunnelmiin kun vielä ottaa viime vkonlopun live "flipit" niin ds pohja voisi pikku hiljaa tulla vastaan Wink Most memorable flippi viime vkonlopulta tapahtuu vakioringissä kuta kuinkin seuraavanlaisesti:

TXNL 0.25/0.25 €

MP bet 3 € - Hero 3bet with KK to 30€(sick, i know) - Vihu call. Flop Jxx ei fd:tä eikä sd:ta. Vihu Check - hero bet 40 € - vihu all-in n. 150 € - hero call.

Vihu AJo ja naula riverille. wp hf gl.

Positiivista siinä, et nää vie viimeisetkin halut pelata pokeria ja antaa lisämotivaatiota tehdä dippatyötä.
tallennettu
korppuleipa
Hero Member
Paikalla Paikalla

Profiili
« Vastaus #121 : Lokakuu 03, 2012, 10:56:44 »

Spam!
tallennettu
IPlayAny4cards
2011 Tulokas
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #122 : Lokakuu 03, 2012, 11:39:39 »

Otetaan tähän samoihin lämpöihin sunnuntain HU 50 € turnee. Tehdään pieni käsipähkinä eli piilotan oman käden ja annan käännän vihun käden auki. Mitä tekisitte riverillä?

Poker Stars €45+€5 No Limit Hold'em Tournament - t10/t20 Blinds - 2 players - View hand 1931244

What you do?

Öö eli oliko tässä tarkoitus olla vihun housuissa ja arpoa mitä tehdään riverin kaksilla pareilla Korppubaistin pukkausta vastaan?

Flopin kylkimyyrystä päätellen sähän reppaat tossa megaosumaa. Selvästi 7s8s, ei muita veikkauksia Cheesy Vähän hankala ottaa tolkkua tosta vihun riverin blockerista (vaiko bluff inducer?), kun ei tiedä session historiasta ja dynamiikoista yhtään.

Mitään hupista en tajua, mutta Korppu on niin NIT, että kippaisin  Grin Tai sit me pöljät tässä veikkaillaan hölympölyä ja Korppu ylpeenä lopulta paljastaa ajaneensa röyhkeän pillin jollain ilmalla vihun heikkoa river betsiä vastaan  Tongue
tallennettu

KYYLÄÄMINEN ON RAUKKAMAISTA!!!
korppuleipa
Hero Member
Paikalla Paikalla

Profiili
« Vastaus #123 : Lokakuu 03, 2012, 14:08:32 »

What you do?

Öö eli oliko tässä tarkoitus olla vihun housuissa ja arpoa mitä tehdään riverin kaksilla pareilla Korppubaistin pukkausta vastaan?

Flopin kylkimyyrystä päätellen sähän reppaat tossa megaosumaa. Selvästi 7s8s, ei muita veikkauksia Cheesy Vähän hankala ottaa tolkkua tosta vihun riverin blockerista (vaiko bluff inducer?), kun ei tiedä session historiasta ja dynamiikoista yhtään.

Mitään hupista en tajua, mutta Korppu on niin NIT, että kippaisin  Grin Tai sit me pöljät tässä veikkaillaan hölympölyä ja Korppu ylpeenä lopulta paljastaa ajaneensa röyhkeän pillin jollain ilmalla vihun heikkoa river betsiä vastaan  Tongue

Juurikin niin eli mitä tekisit itse vihun pöksyissä riverillä? Sessiohan kestänyt tosiaan vasta 25 jakoa eli aika tyhjiö dynamiikoil mennään. Hero ei ole tehnyt mitään kovin hölmöä, kuten ei myöskään vihu.

Ajatellaan välillä vihun silmistä HERON rangea Tongue
tallennettu
IPlayAny4cards
2011 Tulokas
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #124 : Lokakuu 03, 2012, 17:50:52 »

No näillä infoilla kippaisin. 25 käden samplella ei voi olla mitään syytä alkaa indusoimaan bluffeja.

Heron linja käteen on kovin nutsikas flop, turn & river, eli kovin ohutta rangeahan sä tossa reppaat. 78, 89, A8 padat... hmm.... muuta... öö... pilliksi käännetyt missatut nutsikkaan värinvedot?

Vihun riverin betsin on kyllä hämärä. Joko se pitää sua ihan baistina lyömällä blockeria (ja ollen tässä väärässä kerjäten shovea niskaansa), tai sitten leikkii metapelin mestaria indusoimalla heikoilla rataksilla bluffeja aikomuksena koppata kaikki heron ylitulot?  Undecided En kyllä tykkää vihun linjoista kädessä ensinkään. En tosin edelleenkään tajua huppiteksusta mitään.

Tokihan siis vihu koppasi roskarataksillaan ollen maalissa hyvissä, koska tämä oli alustuksella: "Otetaan tähän samoihin lämpöihin sunnuntain HU 50 € turnee."

Kyllä mun olis vihuna vaikea nähdä heron painavan riveriin loppuja keramiikkoja rapiat 100xbb:n edestä kylkimyyrynä sisään millään suoraa huonommalla. Minä siis kippaisin, mutta olisin pelannut käden muutenkin aivan toisin from start to finnish.
tallennettu

korppuleipa
Hero Member
Paikalla Paikalla

Profiili
« Vastaus #125 : Lokakuu 03, 2012, 19:32:03 »

Mikään instakoppi se ei vihulta tosin ollu. Meni 90sec timeri loppuun ja jossain 20 sec. kohdalla chattiin tuli teksti "What the hell you have?" Smiley

Herolla tosiaan KTo tässä eli pillillä liikenteessä. Nää oli vaa niitä käsiä ku preflop actioneiden perusteella tää käsi pelas niin täydellisesti mun rangeen ja niin huonosti vihun preflop rangeen. Toki olin 100 % riverillä, että vihu miettii maksua yli parilla, mikä olisikin kait lentänyt pakkaan huomattavasti nopeammalla temmolla.

En kyl itekkään missään nimessä pidä vihun river toiminnasta. Se oikein kutsu shoveemaan ton riverin Cheesy Tietenkin jos teet inducerin, niin kannattaisi varmaan olla etukäteen mietittynä miten toimit kun toinen tuleekin yli Wink

Lämmöistä huolimatta, niin kyl tosta sunnuntain huppiturneesta on muodostunut jo vakiokäsite itselle.
tallennettu
korppuleipa
Hero Member
Paikalla Paikalla

Profiili
« Vastaus #126 : Lokakuu 06, 2012, 19:44:09 »

Hävityt all-init 10 € + r turnauksessa:

45,9 % KQs vs A8o (loppu stiimeis vedin, en kerenny ees ribari ajan loppuun ku palo kiinni)
27,4 % QJs vs 33 3T8s
69,4 % AQ vs A9 (all in about 110 bb)
54,8 % AKo vs AJo vs ATo (potti n. 150bb)
64,1 % AQo vs K9o (pre alarit 150bb potti)

Yhden voitin ku oli 95 %

Yleensä en lämpene jos vedetään ohi koska se kuuluu pelin luonteeseen, mut tällästä perspanoa jaksa krapulassa katella. Kaikista eniten vituttaa ku vihut vaan vetää niin päin vittua ja se palkitaa joka kerta kuukauden naapuripalkinnolla.

Omahaturneen alarit:

62,5 %
56,3 %
46,8 %
47,0 %
50,4 %

Tän jälkeen alko vähän kääntyä ja voitin ekan käden 66 %:lla.
Ja kaikki viel tyyliin itellä nuttivedot ja legimit käsi millä lähdetty eristää ja sit vihut osuu pohja setteihin ja rattaisiin käsillä tyyliin 33K7r, AQQQ, 482Jr.

Pakko hankkia kyl joku säkki tai vastaava. Tälläses runis alkaa olla kohta vaaras et rupeen tempoo noita väliseiniä paskaks ....
tallennettu
Urug
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #127 : Lokakuu 06, 2012, 23:52:54 »

Kröhöm.. run better paisti  Heart
tallennettu

You can't win always, but you can lose everytime
korppuleipa
Hero Member
Paikalla Paikalla

Profiili
« Vastaus #128 : Lokakuu 07, 2012, 12:07:50 »

Thänks Urug, made my day Wink
tallennettu
korppuleipa
Hero Member
Paikalla Paikalla

Profiili
« Vastaus #129 : Lokakuu 12, 2012, 13:27:23 »

Dodii nyt on päästyy uuteen päivään eilisen tappion jälkeen ja voisi vähän avata eilisiä pelejä.

En tiedä minkälaisia pöytiä muualla oli, mutta jos joutuu samaan pöytään Halen, cassu dc regun, SP:n ja muutaman aktiivisen nuoren kaverin kanssa, nii väitän et pöytä valinnoissa olis voinu käydä paremmatkin? Smiley Pöydän ainut value taisi olla Malli/laulaja-kundi, mutta olis paikka valinta sen verran kaukana herrasta, ettei tästäkään ilosta päässyt nauttimaan.

Muutamia käsiä:

50/100 tasolla EP/MP (jostain siitä rajalta) korottaa 250. HERO löytää 77 (call), CO ja blindi maksavat. Flop 5 Spade 6 Spade T Club. Alkuperäinen Cbet 450, HERO to 1100. Tässä oli monia syitä; 1) joskus oon johdossa ja tulee kippi 2) 3betin jälkeen Tx:t irrottavat 3) jos alkuperäinen maksaa, niin HEROlla positio ja boordi voi juosta mehukkaasti, mitä pillittää 2nd 3rd barreleillä 4) oon pelannu aika kuivaa peliä joten voisin kuvitella mun alarangen muodostuvan vihun silmistä AT, setit, nut fd jne eli vaikea paikka kaverin pistää 4bettiä.

Turn (en ihan tarkkaan muista) 3 tai 4 ei pataa. Menee check-check. En muista minkä takia muutin suunnitelmia checkiksi, mutta näillä mentiin riverille.

River (en taaskaan muista kummassa järjestyksessä) 3 tai 4 ei pataa. Check - Bet 2900. Tässä kävi pieni kömmähdys kun olin poiminu 500 merkin sijaa 1000 merkin. Kaveri tankkiin ja mutisi jotain, et aika sick jos siellä on 77. Well read my boy. En tiedä olisinko saanu valueta vähän pienemmällä lyönnillä ... Hyvät kävi siis.

Sitten tullaan päivän käsipähkinään. Joku vois neuvoa miten tässä saa äänestyksen laitettua?
50/100 tasolla Herolla K Spade K Club UTG. Bet 250, 2 maksaa LP ja BB.

Flop K Heart J Heart 4 Club - Hero bet 700, BB maksaa

Turn  A Diamond - BB- check, hero ~1100 - 1200 (nyt pragaa muisti), Vihu 3bet 2000, hero call

River 9 Heart - Vihu bet 3000 (taakse jäi ~ 2000)

HERO?

Pöytä breikataa ja oli ilo nähdä kun samaa pöytään istui mehukas paisti pienellä stäckillä .... Eli Sihvo about CL stäckillä ... Cheesy

Illan toinen käsipähkinä:

Taso muistaakseni 150/300 herolla 9k.

Kaikki kippaa buttonille, mistä Malli/laulaja-mies button limp, Herolla Q Club T Club call (buttoni oli aikasemminkin tehny häröi liikkeitä maksamalla KQo, 44, 22 ja sitten bettiin över shovella yli. Päättelin kädessä olevan enemmän valueta post-flop), BB call.

Flop T Spade 2 Club 3 Club NAM! Lyön alle 600, minkä BB maksaa, BTN kippaa.

Turn 4 Spade (muistaakseni pata) Hero check, vihu bet ~ 1,2k, hero call.

River 2 Diamond Hero check, vihu bet ~ 2,8k

HERO?

Sitten valuttiin tosi pieniin, mutta parilla pillillä saatiin merkit taasen 14k asti.

Aika perus tuli kun Herolla joku 15bb, aktiivinen CO avaa, btn täydentää (tiesin jo täs vaihees et korttien katsominen on pelkkä muodollisuus ja oon menossa aina sisää vaikka siel olis 72o), katoin nyt kuitenkin ja 65o "all in". ---> 2 kippiä ^_*

Tän jälkeen ei tapahtunut mitään raportoimisen arvosta. Yhden arvonnan voitin AKs vs QQ. Pöytä breikattiin ja Halen kanssa samaan pöytään vikan levelin ajaksi. 2 kertaa puskin ~ 8-10 bb stäckillä. Ensin A8o LP:sta. Sitten jollain 8bb ATo UTG:Sta minkä hale snäppäs BB:stä AKs ja out.

Oon huomannu, et mua harmittaa nykysi putoominen paljon enemmän jos oon steikattuna. Vaikkei kysees ole isot rahat, mut jotenkin se tunne ettei ole saanu vähään aikaan mitään palautuksia. Ja juu emmä ole itkemäs itseäni uneen, koska toki tiedostan, että ne henkilöt jotka sijoittaa tiedostaa riskin luonteen, mut silti olen hämmentynyt fiiliksestä joka mulla oli eilen ku kävelin cassulta autolle.

Pelit meni as usual, pari spottia olis voinu pelata erilailla, mut ei mitään marginaalia ihmeellisempää. Muille pokeristan baisteille GL ekaan ja huomenna tokaan päivään, varsinkin Halelle, koska mähän oon vähä niiku investoinu suhun nyt 50 % eiks je? Wink
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 14, 2012, 09:18:11 kirjoittanut korppuleipa » tallennettu
Sinappikaasu
Newbie
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #130 : Lokakuu 12, 2012, 14:04:09 »

50/100 tasolla EP/MP (jostain siitä rajalta) korottaa 250. HERO löytää 77 (call), CO ja blindi maksavat. Flop 5 Spade 6 Spade T Club. Alkuperäinen Cbet 450, HERO to 1100. Tässä oli monia syitä; 1) joskus oon johdossa ja tulee kippi 2) 3betin jälkeen Tx:t irrottavat 3) jos alkuperäinen maksaa, niin HEROlla positio ja boordi voi juosta mehukkaasti, mitä pillittää 2nd 3rd barreleillä 4) oon pelannu aika kuivaa peliä joten voisin kuvitella mun alarangen muodostuvan vihun silmistä AT, setit, nut fd jne eli vaikea paikka kaverin pistää 4bettiä.

Turn (en ihan tarkkaan muista) 3 tai 4 ei pataa. Menee check-check. En muista minkä takia muutin suunnitelmia checkiksi, mutta näillä mentiin riverille.

River (en taaskaan muista kummassa järjestyksessä) 3 tai 4 ei pataa. Check - Bet 2900. Tässä kävi pieni kömmähdys kun olin poiminu 500 merkin sijaa 1000 merkin. Kaveri tankkiin ja mutisi jotain, et aika sick jos siellä on 77. Well read my boy. En tiedä olisinko saanu valueta vähän pienemmällä lyönnillä ... Hyvät kävi siis.

Sitten tullaan päivän käsipähkinään. Joku vois neuvoa miten tässä saa äänestyksen laitettua?

Flop K :hertta:J :hertta:4 Club - Hero bet 700, BB maksaa

Turn  A Diamond - BB- check, hero ~1100 - 1200 (nyt pragaa muisti), Vihu 3bet 2000, hero call

HERO?

Oksennuskippi...
tallennettu
korppuleipa
Hero Member
Paikalla Paikalla

Profiili
« Vastaus #131 : Lokakuu 13, 2012, 00:22:44 »

snebu missä on vastaus? Wink
tallennettu
IPlayAny4cards
2011 Tulokas
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #132 : Lokakuu 13, 2012, 13:23:42 »

Flop K :hertta:J :hertta:4 Club - Hero bet 700, BB maksaa

HERO?

Tästä oli jo eilen puhettakin (muistaakseni  Cheesy), mutta as played call river. Vihu reppaa turnin check-raisella toki melkoisen ohutta rangea, mutta tästä rangesta AJ käy huomattavasti paremmin järkeen actionwise imo, mitä 10Q.

Mitkä tässä oli muuten stackit? Olisin itse valmis liikkumaan tohon turniin. Nyt kun otettiin turnin check-raise vaan kiinni, niin tuo riverin hertta ysi ei muuta mitään imho. En oikein löydä mitään FD comboja vihun rangesta, joilla oltaisiin päädytty riverille näin.

Mutta siis alkuperäiseen kysymykseen, niin mä en löytäis tässä kippiä ikinä -> CALL river. Vihun linjoilla AJ makes all the sense in the world. Voihan vihulla olla myös AK ratakset, tai vaikkapa turnille slowattu setti with pocket 44, tai jopa pocket JJ. Herohan avasi UTG:sta.
tallennettu

korppuleipa
Hero Member
Paikalla Paikalla

Profiili
« Vastaus #133 : Lokakuu 29, 2012, 09:59:03 »

Huomenta Suomi!

Vois pitkästä aikaa tänne kirjoitella kun on saanut jotain kerrottavaa pelien muodossakin. Viime kuukaudet on menny aika tiiviisti lopputyötä ja erikoistyötä tehdessä, eikä pahemmin pokruilut enää illalla ole kiinnostanut. Joitain satasia on tullut upotettua zoomiin iltabissen tai aamukahvin lomassa. Tavoitteena on painaa lopputyö kansiin helmikuun loppuun mennessä ja toivon mukaan puuttuvat kurssimerkinnät ovat siihen mennessä paketissa Wink

Edellisestä kahdesta raymond kädestä:

Eli KK kädessä sain udeltua kaverin käden tauon aikaan ja sanoi omistaneensa AJ käden rattaille, joten IPA WP Wink

KK-käsi oli mielenkiintoinen ja häiritsi itseä silloin pidemmän aikaa. Flopissa ei ole mitään erikoista. Turnillä onnistun ensin weakin näköisellä betillä jinxaa itelleni et siel on kerran sadasta QT nutsit ja jos laitan keramiikat keskelle, nii en saisi valueta muilta käsiltä. Stäckit olit stiipit ja päädyin maksulle, koska halusin yksinkertaisesti enemmän infoa miten kaveri pelaa + nutsti potentiaalikin oli korkea. Riverillä väri täyttyy ja kaveri laittaa keskelle 2/3 jäljellä olevasta stäckistä.

--> Ok eli pieni recappi; turn oli worst ever played. Se mikä viime kädes sai mut kallistumaan maksuun oli se, et kaverin olemus oli, kuin olisi osunut nutseihin (fyysiset tellit). Sama fiilis olis riverillä. Olin 100 varma, että kaveri löi river betsin valuena. Sain sitten kaverin otettua kiinni tauon aikaan ja kyselin sen fiiliksiä käden eri vaiheissa ja olin ainakin siinä oikeassa, että kaveri sanoi lyöneensä riverin betsin valuena ja kipannut kaikkiin shoveihin. Oli vähän sillai ookoo .... Miltä sä uskoit saavas valueta tolla riverin lyönnillä? AQ ehkä, hyvin iso ehkä. useimmin et kuitenkaan ... No sait mut luopuu parhaasta kädestä lyömällä sun showdown valuee pursuvan ratakset valuena. Live riidit oli spot on, mut ei osannu adjustaa niitä boordi tekstuuriin ja pöytädynamiikoihin. Huonosti pelattu.

QTs- kädessä vihulta löytyi riverillä paatti T2-kädellä. Poiketen strd pelistä päätin olla lyömättä turnilla, koska taasen oli jostain syystä huono fiilis. En osaa sanoa, mut jotenkin kaverin olemus, statsit ja se et totaali istu buttonilla anto mulle jonkun ihme intuition, et kaveri olis liikkeellä nutseilla. Tosin turnia ei voinu tohon bettiin ikinä viel irrottaa joten ainut optio oli maksaa. Riverin 2:lla olin jo päättäny kortin osuessa pöytää, et tää betti on pakko maksaa koska siel on joskus veto, minkä se joutuu pillittää riverillä ja joskus se valuttaa huonommalla T:llä, kun mun käsi näyttää keskiparilta eli uskoin mulla kaikesta huolimatta olevan tarpeeks usein riverillä viel paras käsi maksua ajatellen. Eihän se sitten ollut ja stäck kuihtu 30bb -> 10bb. Eniten ihmettelen miten me ei saatu keramiikkaa keskelle jo flopilla koska silloin oltaisiin liikuttu kyllä.

Jännä miten välillä kun on päässyt hyvään zoneen pelissä, niin pystyy ottamaan mitä ihmeellisempiä live riidejä pelureista. Ainut vain, että molemmissa yllä mainituissa tapauksissa riidit eivät ole auttaneet. Taino ehkä QT-kädessä ei menty turnilla katki vaikka siihen oli potentiaalinen mahdollisuus.

Sitten päästään eiliseen $22 big antes turneeseen. FT:stä on 1 kaveri jo tippunut, kun seuraava käsi tulee:

UTG: 201hands / 23 / 22 / 10
UTGvihu alkanut käyttämään stäckiä hyväksi selvästi FT:ssä laajentanut avausrangea eli avauksen lähempänä 30 ku 20 tässä vaiheessa.

Poker Stars $20+$2 No Limit Hold'em Tournament - t2000/t4000 Blinds + t800 - 8 players - View hand 1966993

CO: t123982       M = 10.00
BTN: t70968       M = 5.72
SB: t42274       M = 3.41
Hero (BB): t62271       M = 5.02
UTG: t121296       M = 9.78
UTG+1: t44392       M = 3.58
MP1: t71861       M = 5.80
MP2: t80956       M = 6.53

Pre Flop: (t12400) Hero is BB with 5 Club 5 Spade
UTG raises to t8000, 5 folds, SB calls t6000, Hero calls t4000

Flop: (t30400) 6 Heart 2 Heart 2 Spade (3 players)

Miten edetään?

tallennettu
Slasher-
2011 Mikrogrindaaja
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #134 : Lokakuu 29, 2012, 13:50:40 »

chk/foldaisin ton 55. UTG avausrange on aika vahva ja siel on varmaa paljo isompii pocketteja. Lisäks pitää viel huolehtii SB:n rangesta, joka on kans varmaa aika vahva ku flättää UTG:avauksen.
tallennettu

I've always been crazy but it's kept me from going insane. -Waylon Jennings
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 20   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!