Hola bola!
Reissusta palattu ja arki taasen aloitettu. Sen isommin en tänne lähde reissua avaamaan, kun sen jo sinne matkarapsaan tein. Tosin reissun jälkeen pokerstars jäädytettiin. En aikaisemmin viitsinyt avautua, kun oli "tilanne" vielä päällä. Tarinahan lähti siitä kun Urugin kanssa istuttiin vikaa iltaa hotlahuonees ja mietittiin, että voisi pelata pari turneeta kimppaan 50/50 jaolla. Espanjan lisenssisysteemin takia Urug keksi kiertää ip blockin vpn:llä. Pelit oli ja meni. Välilaskulla nautin vielä vehnäolutta ja brezeliä Munchenin kentällä samalla starsin käkkyä pelaillessa. Pääsin suomeen ja oli tarkoitus coverata matkakuluja withdrawlla, mutta jostain syystä kotiutus pomppas jatkuvasti takas ja sitten tili olikin jäädytetty.
Tästä mailia starsille ja kohta tulikin viesti takaisin, että epäilivät mun pelanneen starsin rahapelei yhdysvalloissa. Ummm... ok? Sitten alkoikin dokumenttien lähettämisrumba. Sähkölaskuista sairaalakuitteihin tuli laitettua menemään sinne. Välillä keskusteltiin security tiimin kanssa ja milloin supportin kanssa. Jossain vaiheessa oli epäilys, että mun tili olis hakkeroitu, koska olin logannu mun duunikoneelta (mikä oli matkassa) starsille, millä en ollu koskaan aikasemmin logannu starsille. Sopivasti tää "hakkeri" oli logannu samoina päivinä sisään jolloin olin pelannu Espanjassa ja Saksassa

No vyyhti lähti aikeamaan ja tänään sitten sain vihdoin ja viimein tilin auki!! Wuhuu! Menihä siinä kuitenkin 12 päivää selvitellessä.
Aloitin golfin peluun ja nyt jo 2 kierrosta alla. Selkee golfkärpänen purru. Tuntuu et koko ajan vois olla rangella lätkimässä palloja

Ompahan kaksi täydellistä vastakohtaa lajivalintoina kesäaikaan; Lacrosse vs. golf. Ensimmäisessä painettiin eilen Lahtea vastaan hyvät pelit