Jos jollakin on mietteitä tohon ylempään viestiin liittyen, mitä tahansa spekulaatiota, niin kuulen mielelläni. Mut nyt pitkästä aikaa tulosraporttia kuluvalle kuukaudelle, vaikka vielä muutama pelipäivä onkin jäljellä.
Alkukuusta vedettiin mtt sittareita.....

Tuntuu että suurimmaksi osaksi pakka oli kylmä ja mikään ei osunu, flipit turpaan. Mutta pari kertaa mentiin jollain 5 perättäisellä flippivoitolla päätyyn, niin saatiin jopa tulosta aikaiseksi. Suurin osa peleistä 3,5d 45man turboja ja 2,5d 180man turboja. Pelasin myös vime kuun lopun näitä ja lopulta kyllästyin, siirryin 9man sittareihin....

Vittumitäpaskaa. Ei ole ICM ihan hallussa. Ja näkyy aika selkeästi missä kohtaa tuuri loppu kesken. Pusken noita vakkarikiviä vastaan 3 kätisessä toistuvasti nauloja ja kongeja vastaan ja jos itsellä oli jompikumpi, maksua ei löytyny niin millään. Pelasin bubblet niin aggressiivisesti että yleensä stäkkiäkin oli hyvä tuossa vaiheessa, muttei ne siivet vaan kantanu. evroi:kin -10%. Hermothan siinä sitten meni... ja 300d kassalla nl25 huitelemaan.

Lähtö oli vahva, lukuunottamatta tuota non sd notkahdusta. Ajatuksella 3 pöytää vedelly. Tästä siis lähti käyntiin noin viidestoista käteisprojekti. vpip 21 ja pfr 18, mitkä on vähän suunniteltua tiukemmat. Tosin näillä taidoilla ei vielä paljoa kannata kolistella kaikkien vakkareiden kanssa, rauhassa etsitään paisteja ja keskitytään valuttamaan ja siinä välissä vähän 3 barreloidaan heikkoja ulos poteista roskalla. Pelissä on vielä paljon vuotoja, mutta kyllä mulle toistaiseksi 20bb/100 riittää

ja niin, ollaan vain n10d ev:n yli.
Saavutin myös Silverstarin ensimmäistä kertaa. Yleensä volyymia on kerätty muilla saitella tai muuten vaan pelattu liian laiskasti. Rahaksi noita pisteitä ei kyllä näköjään kannata vaihtaa, kun turnausliput on tosi paljon edullisempia. Pidetään säästössä.
Muusta elämästä ei paljon sanottavaa. Tai mistä haluisin sanoa... Mutta päätin opetella soittamaan kitaraa, monta vuotta oon meinannu alottaa

Sovitaan et kuukauden pääst pystyn vetää tän:
...ja tätä mä yritin torstaina toivoo DJ:ltä kun oltiin baarin ainoot asiakkaat, muttei sillä muka ollu