Keskustelua Pokerista
Toukokuu 26, 2013, 05:02:28 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Highway 50+?  (Luettu 6538 kertaa)
Highway25
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #75 : Lokakuu 03, 2012, 12:09:42 »

Lainaus
hyvinhän ne livesittaritkin muistaakseni kulki...

Joo hirveessä kännissä kahesta pelistä yli 300e voitolle  Grin Sittarit ainakin toistaseks saa jäädä pienemmälle huomiolle, eli luultavasti sillon rekataan sittareihin kun MTT ikkunoita liian vähän näytöllä muttei viitsi enää uusiin lähteä.

Lainaus
Tykkään eniten lukea näitä elämän makuisia blogeja..Mukavat nousut turtsista(onnea)..toi depoomattomuus on todella arvossaan minulla..minäkun depoon suht usein..Kirjoitus toivomuksia: jatka ajatuksen juoksulla.

Oon mäki pari kertaa tässä deponnu jotain pikkusummia, kuten muutama viikko sitten 100e Starsille pankkitililtä, kun rolli oli vielä kiinni jossain Redkingsillä ja teki mieli kiskasta MTT-setti.
Jatketaan sitte vanhalla tyylillä blogailua, eli pokeriasiat käsitellään parilla rivillä ja sitte 30 riviä random paskaa. Yrittäis nyt jaksaa kuitenkin välillä postailla käsiä.

Alkaakoha sitä ihminen tulla vanhaks kun join eilen 5 keskiolutta ja nyt on hirveet tärinät päällä ja pää ihan jumissa. Yök.
tallennettu
Slasher-
2011 Mikrogrindaaja
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #76 : Lokakuu 03, 2012, 13:04:49 »

Hemmetin hyvää kamaa tol Kitty in a casketil. Kuuma mimmi myös!

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=XiNMoiUM_ok" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=XiNMoiUM_ok</a>
tallennettu

I've always been crazy but it's kept me from going insane. -Waylon Jennings
Highway25
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #77 : Lokakuu 04, 2012, 15:51:04 »

Hemmetin hyvää kamaa tol Kitty in a casketil. Kuuma mimmi myös!

Totta puhut. Nainen tottelee nimeä Kitty Casket, tiedä sitten minkä niminen oikeasti. Ja noilta on vissiin lähiaikoina nyt tulossa uus albumiki Heart
tallennettu
Highway25
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #78 : Lokakuu 04, 2012, 16:10:44 »

Pitäis saada tää pää kuntoon. Tällasen ikävän efektin huomasin, että kun jäljellä olevista turnauksista ei voi rahastaa isosti niin se peli-into vaan hiipuu. Ei vaan jaksa enää keskittyä. Nytkin pari peliä vielä pyörii ja tässä mä kirjottelen blogia, katson telkkaria, selaan frisbeegolf foorumia ja päivittelen facebookia. Onko Pokeristan turnausharjoilla esiintyny samaa ja millä tämän voisi välttää? Jos sulkisin selaimen ja telkkarin niin ei se mitään auttais, tuijottelisin vaan tyhjyyteen ja kyllästyisin elämääni.

Parin päivän pelit jotain 15 mtt:tä tms joista kutakuinkin break even, kun tänään napsunu muutamat minirahastukset mukaanlukien tuplaturbo 3d rebuysta 25d. Kaiken kaikkiaan oon yllättäny itseni pelaamalla oikeestaan aika hyvin. Puskupeli vähän hukassa taas, vaikka aikoinaan tulikin noita turbosittareita nakuteltua. Muutamat stäkin kokoset väärät riidit ottanu muttei muita suurempia ongelmia kun ymmärtäny pitää homman simppelinä. Käsihistorioita tullu merkkailtua pelien lomassa mutta niiden postailu tänne tuntuu vaan liia työläältä (laiska paska)  Angry Tosin suurimman osan olen itse saanu purettua.

Ehken mä olekaan ihan toivoton? siis pokerinpelaajana, monella muulla elämän osa-alueella kyllä.

vähän erilaista mättöä tällä kertaa:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=bolWhLnawWw" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=bolWhLnawWw</a>
tallennettu
Highway25
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #79 : Lokakuu 04, 2012, 18:11:27 »

Tällasen ikävän efektin huomasin, että kun jäljellä olevista turnauksista ei voi rahastaa isosti niin se peli-into vaan hiipuu. Ei vaan jaksa enää keskittyä. Nytkin pari peliä vielä pyörii ja tässä mä kirjottelen blogia, katson telkkaria, selaan frisbeegolf foorumia ja päivittelen facebookia. Onko Pokeristan turnausharjoilla esiintyny samaa ja millä tämän voisi välttää? Jos sulkisin selaimen ja telkkarin niin ei se mitään auttais, tuijottelisin vaan tyhjyyteen ja kyllästyisin elämääni.

On esiintyny, muttei enää nykyisin. Mulla toi johtuu selkeesti kahdesta asiasta: 1) pelaan steikillä ja 2) raha kiinnostaa. Toisaalta, vois ajatella niin, et ku vaan pari pöytää jäljellä, niin siitä irtoaa resursseja jonnin verran muidenkin asioiden tekemiseen riidaamiseen juurikaan kärsimättä (vidu mikä lausehirviö...). Eli ei muuta ku snadisti oheistoimintaa kylkeen, niin ei tule ainakaa hempuloilla baineltua väärissä spoteissa. Itellä tulee surffaamisen/töiden tekemisen ohella venyteltyä ja nosteltua käsipainoja ku enää muutama pöytä jäljellä. Ajattele rahana, niin jää monet huonot peliliikkeet tekemättä... ehkä...  Grin

EDIT: Kokeile myös riidien tehokkaampaa ottoa ku pöytämäärä vähenee.

Aika obvious. Musta tuntuu että jää just painamatta hyviä spotteja kun puuhaa kaikkee ylimäärästä, eli kattoo kortit ja painaa foldia. Yleensä vähäisellä pöytämäärällä tulee keskityttyä riidailuun, mutta nytkin on jäljellä vaan 2d ante up pelleily (josta en btw ymmärrä mitään, maalaisjärki onneks vie näiden kehareiden keskuudessa aika pitkälle. huomattavan pehmeetä peliä melkeen kaikilta vihuilta), jossa just alkoi finaali. 618 osallistujaa ja ykkösellekin "vaan" 230 dollaria. Nyt alkaa pikkuhiljaa kiinnostaa mut viimenen tunti on vedetty ihan puolivaloilla. tai enemmänki ilman valoja.

EDIT: palkintojako on ihan kamala, kun rahaa jaetaan 20% pelaajista. nyt sitä mennäänki sitte shorttina

EDIT2: ulos hempuloilla 3bet shovella ja ~40d rahastus. jepjep. ei ihan tuntipalkoille päästy  Cheesy
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 04, 2012, 18:18:01 kirjoittanut Highway25 » tallennettu
Highway25
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #80 : Lokakuu 04, 2012, 18:23:53 »

Tarkemmin katsottuna, kyllähän tässä melkeen tuntipalkoille päästiin. Ei ihan oikeessa suhteessa ITM ja winnings, mutta en valita.
tallennettu
Highway25
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #81 : Lokakuu 07, 2012, 14:46:15 »

Viikko paketissa. 6 pelipäivää, tänään olis tarkotus huilia. Alkaa pikkuhiljaa löytymään se joku tuolta aivojen perukoilta, millä niitä pyttyjä poimitaan. Vielä pytyt kiersi mut, samaten isoimpien turnausten top-sijat. Ens viikolla vedetään samoilla linjoilla ja panoksilla, mikäli pää kestää. Kivasti alkanu jo vakioturnaukset löytymään listalta, kun pelaa suunnilleen samaan aikaan joka päivä.

Jos ei pokeria lasketa niin tää viikko on ollu sysipaska. Maanantain hovissa todistamassa, perjantaina liian kännissä ja joku riita vähän eskaloitui ja taas sai jännittää et kuka lähtee ambulanssilla. Joka tapauksessa nyt pitänee ottaa alkoholin kans vähän rauhallisemmin ainakin vähän aikaa. Ei sillä etten mä aggressiivisesti tai vaarallisesti käyttäydy, mutta viimeaikoina liian usein joutunu keskelle toisten ongelmia...

Sillonkun Full Tilt vielä pyöri, tuli availtua aina sekä FTP:ltä että PS:ltä turnaukset näytölle, kun tauot oli aina samaan aikaan. Elikkäs millä muilla saitella on turnaustauot viittä vaille aina?

Liitteenä vielä viikon tulokset. Näyttää hyvältä, muttei tunnu niin hyvältä kun olis ollu kilot niin lähellä pariinkin kertaan. Tyytyväinen oon kuitenkin, ei ollu kovin suuret odotukset.

Edit: noi palkit on iha turhat tos kuvas, ei näytä kai yhtää mitää.
tallennettu
Highway25
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #82 : Lokakuu 08, 2012, 20:32:40 »

Turhaa postaus, ei mulla sittenkää ollu mitää asiaa.

Ihmettelinkin kun ei numerot täsmää. HEM1 ei näköjään kirjaa rebuyta / addonia ollenkaan. Harmillista, olis kiva saada kunnollista statistiikkaa esim tuntipalkasta. Eilen SM freerollia lukuunottamatta en pokeria pelannu, tänään ollaan taas sorvin ääressä (hassu sanonta kun edellisessä työssäni olin kirjaimellisesti "sorvin ääressä"). Päivä alkoi frisbeegolfkierroksella Nummelassa viikon tai parin tauon jälkeen ja pokerit starttas vasta alkuillasta. Ihan kiva kun saa vähän enemmän pelejä auki heti, tänään otettiin 8 kun yleensä on 7. Meinaa vaan näytöstä tilavuus loppua läppärissä :s. Nyt vaan yks peli jäljellä, 2d rebuy ja kupla on puhjennu. Tänään vaan pari rahastusta alla ja ikävän paljon vielä miinuksella.

Siitä biisi kaupanpäälisiks
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=ddCsOTWz7gI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=ddCsOTWz7gI</a>
tallennettu
Highway25
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #83 : Lokakuu 23, 2012, 22:11:48 »

Pelit jatkunu tutulla ja turvallisella kuoppaamisella. Tänään 10 tai 11 peliä ja kahdesta pienet rahastukset. 450 taalaa vielä kuitenkin kassassa, ja ehkä hiluja jossai toisaalla piilossa, niin ei tässä vielä suostuta kuolemaan. Yksi peli vielä tälle päivälle kesken ihan hyvällä stäkillä nii otetaan siitä pytty pois kuljeksimasta (ei edes kupla vielä lähellä). Pelit jääneet tällä ja viime viikolla vähän vähemmälle.

Kurkku ihan tohjona tokaa päivää, kuumia/kylmiä aaltoja ja mehut ihan lopussa - elämänhalu lähentelee nollaa. Pakotin itseni tänään kuitenkin frisbeegolf radalle ja jaksoin jopa täydet 18 väylää. Kyllä kannatti, kesän tavoite vihdoin rikki tuloksessa Smiley Pelaako kukaan muu?

Viikonloppu oli niiiin monella tapaa väärin ja saanu taas kaikki muut hävetä ja hajoilla. Tosin mä hajoilin muihin vielä enemmän, perjantai paikallisessa juoksentelua tytön (/tyttöjen?) perässä ja samalla toista karkuun. Ilmeisesti tuli myös liian omistautuneesti puolustettua toverin juomaa ja tästä syystä kädenjälki vielä lauantaiaamuna kaulassa. ihme mulkkuja liikenteessä. Pelkään että joku kerta vielä naksahtaa päässä ja alkaa nenät taittumaan. Lauantaina kavereiden tuparit ja synttärit Espoossa. Olin aiiivan kuutamolla koko illan. Pikkuauton takakontissa vapaaehtoisena Helsinkiin baariin ja sieltä vielä yhdelle Espooseen junalla. Helsinki on kyllä dokailuun harvinaisen paska paikka, kaikki on niin kauheen etäisiä. Ei tosin Nummela yhtään paremmalta viimeaikoina oo tuntunu, joka kerta meinaa sattua  Cheesy.

Koetin heittää pienet vuodatukset henkisestä hajoilusta muttei siitä mitään tullun kun toi pöytä pomppii kokoaika eteen. Jos sitä ton jälkeen.

Vaihtelun vuoksi rennot fribafiilistelyt loppuun:

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=q9q64ESRXYA" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=q9q64ESRXYA</a>
tallennettu
3silmänhempukka
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #84 : Lokakuu 24, 2012, 02:22:57 »

Ei voi ymmärtää tuota lajia.Mutta muuten jees meininki.
tallennettu

En usko tonttuihin.
Highway25
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #85 : Lokakuu 24, 2012, 04:50:22 »

Ei voi ymmärtää tuota lajia.Mutta muuten jees meininki.

miksei? Smiley
tallennettu
Highway25
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #86 : Lokakuu 24, 2012, 07:54:21 »

When you have insomnia, you're never really asleep... and you're never really awake.

Mä olen ollu uneton niin pitkään ja hartaasti että se on pysyvä osa mua, osa mun sielua. Mitä ikinä se sielu nyt tarkoittaakaan agnostisistille. Annetaan tajunnan virrata nyt sitte. Ihmisten uskontokäsitykset on tässäkin tieteisiin luottavassa yhteiskunnassa ihmeen jyrkkiä. En puhu mistään suvaitsevaisuudesta. Vaan ihmisen ajatusmaailma on hirvittävän ahdas. Jokainen ateistihan tietää uskovaisen vain huijaavan itseään, koska ei pysty hyväksymään sitä että kaikki täällä loppujen lopuksi ollaan ihan yksin, kärsitään ja sitten maadutaan. Onko ateisti yhtään parempi? Milläs helvetin perusteella ei ole kuolemanjälkeistä elämää tai suurempaa voimaa. Yhtä kuutamolla kaikki. Yleensäkin jos ei pysty jotain edes itselleen perustelemaan niin pitäisköhän miettiä pari kertaa uudestaan. Mitäs me jotka ei pystytä kallistumaan kumpaankaan suuntaan? Mietin liikaa ja vajoan syvemmälle paskaan.

You have to consider the possibility that God does not like you, never wanted you, in all probability he hates you. It's not the worst thing that could happen.

Mun mielestä mitään ei pitäisi pohjata raamattuun tai uskontoon, varsinkaan politiikkaa tai eettisiä päätöksiä. Tai ainakaan mihinkään 2000 vuotta vanhaan kirjaan joka todistaa korkeintaan sen että ihmiset ovat harrastaneet fantasiakirjallisuutta jo "ikuisuuden". Kyllä mäkin pystyn suurimmaksi osaksi tekemään eettisesti suhteellisen oikeita päätöksiä ilman apuja. Toki virheitä sattuu. Muttei anteeksiannon rukoileminen musta yhtään parempaa ihmistä tekis.

En usko luomistarinaan, en reinkarnaatioon, en paratiisiin. Eikä tänään vois vähempää kiinnostaakaan mihin mun sielu päätyy. Nää aamut on pahoja. Maailma näyttää mädältä, en halua kohdata sitä.

God damn it, an entire generation pumping gas, waiting tables; slaves with white collars. Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need. We're the middle children of history, man. No purpose or place. We have no Great War. No Great Depression. Our Great War's a spiritual war... our Great Depression is our lives. We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.

Mä olen vitun vihainen. Ei menny teini-iän myötä ohi, todellakaan. Mitä enemmän tulee ikää sitä tietoisempi ja kyynisempi olen ja sitä pahemmaksi menee.
Mene katsomaan viikonloppuyönä baariin tai kadulle. Sä näet sen saatanan saman epätoivon tuhansien ja taas tuhansien silmissä.

Pahinta on se kun lopulta tajuaa ettei sua kukaan auta ylös sieltä. Sieltä harmaalta alueelta jossa täytät elämäs vastentahtoisesti paskalla turhalla täyteaktiviteetilla ja odotat kuolemaa. Kun et edes tiedä mitä haluat.

It's only after we've lost everything that we're free to do anything.

Mä lupaan tehdä parannuksen. Oikeesti lupaan.

"Älä ikinä lupaa" -Ylil Hypén

Kirja on parempi kuin elokuva..
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=wo-wkv8gW6k" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=wo-wkv8gW6k</a>

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=40PDHMj524A" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=40PDHMj524A</a>

Taidettiin olla ihan samojen asioiden ja tunteiden äärellä mitä aina ennenkin, vain eri tavalla käsiteltynä. Ja en vitus uskalla lukee tota enne enterii.
tallennettu
IPlayAny4cards
2011 Tulokas
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #87 : Lokakuu 24, 2012, 08:23:39 »

Pakotin itseni tänään kuitenkin frisbeegolf radalle ja jaksoin jopa täydet 18 väylää. Kyllä kannatti, kesän tavoite vihdoin rikki tuloksessa Smiley Pelaako kukaan muu?

Joskus tuli frendien kanssa käytyä. Siis meiningillä: "bisset reppuun ja halvimmat mahdolliset Tiimarifrisbeet kaikille kouraan ja radalle nakkelemaan". Ensimmäisellä kerralla pesin koko kaveriporukan, vaikka olin ekaa kertaa radalla. Tottakai ihastuin lajiin samantien. MÄ VOITIN... WIDDU TÄÄ ON SIISTII! Sittemmin ollaan käyty muutaman kerran kesässä. Nyt kun muutama frendeistä on hurahtanut tohon pahemman kerran ja arsenaalista löytyy putkikassillinen eri mallin kiekkoja. Ei sillä mun ilmaisella Carrolls kiekolla ole enää mitään saumaa. Pelaaminen loppui siihen. Kunnon välineurheilua tuokin laji nykyään. Laji on siis perseestä, koska mä en enää voittanut. Smiley
tallennettu

KYYLÄÄMINEN ON RAUKKAMAISTA!!!
Highway25
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #88 : Lokakuu 24, 2012, 08:31:08 »

Pakotin itseni tänään kuitenkin frisbeegolf radalle ja jaksoin jopa täydet 18 väylää. Kyllä kannatti, kesän tavoite vihdoin rikki tuloksessa Smiley Pelaako kukaan muu?

Joskus tuli frendien kanssa käytyä. Siis meiningillä: "bisset reppuun ja halvimmat mahdolliset Tiimarifrisbeet kaikille kouraan ja radalle nakkelemaan". Ensimmäisellä kerralla pesin koko kaveriporukan, vaikka olin ekaa kertaa radalla. Tottakai ihastuin lajiin samantien. MÄ VOITIN... WIDDU TÄÄ ON SIISTII! Sittemmin ollaan käyty muutaman kerran kesässä. Nyt kun muutama frendeistä on hurahtanut tohon pahemman kerran ja arsenaalista löytyy putkikassillinen eri mallin kiekkoja. Ei sillä mun ilmaisella Carrolls kiekolla ole enää mitään saumaa. Pelaaminen loppui siihen. Kunnon välineurheilua tuokin laji nykyään. Laji on siis perseestä, koska mä en enää voittanut. Smiley

Viime elo- tai syyskuussa pelasin ekaa kertaa, tänä kesänä tullu käytyä viikottain ja kiekkoja kertyny vasta alle 30. Suurin osa noista on ihan turhia, niitä vaan on kertyny kun muka pakko ollu kokeilla erilaisia. Ei se välineistä ole vaan tekniikasta  Wink Käytännössä tarviit alkuun putterin ja midarin, ehkä jonkun fairway draiverin. Kunha nyt ei millään rantafrisbeel pelleile Cheesy

Alussa meilläkin kilpailu ja hauskanpito oli se pääasia, nykyään saa kiksit onnistuneista suorituksista ja tekniikan kehittymisestä. Ja siinä on hirvee läjä erilaisia kiekkoja vaan kehityksen tiellä.
tallennettu
Mie
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Elämä on +EV peliä

Profiili
« Vastaus #89 : Lokakuu 24, 2012, 08:59:03 »

Pari samanlaista keskimatkan kiekkoa omistan, ni on kiva just juominkien ja syöminkin kanssa käy eri kavereiden kanssa vähä heittelemässä huvikseen. Kiva peli juuri siitä, että tasolla ei silleen ole väliä, kun se on heti kivaa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!