Keskustelua Pokerista
Kesäkuu 19, 2013, 02:26:47 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 29   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Grindaus kohti huippua?  (Luettu 26924 kertaa)
200rainynights
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #330 : Heinäkuu 04, 2012, 20:56:49 »

Noniin ilmoitus on hoidettu alta pois!
tallennettu
200rainynights
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #331 : Heinäkuu 05, 2012, 13:34:04 »

Tänään olisi taas tarkoitus pelata pokeria piiitkästä aikaa. Aikalailla kaksi viikkoa olen ollut pelaamatta täysin. Vois vetää 8-10 turnauksen setin. Pokerikassakin on enää 397€.  Huh?  Kotiutettu on vajaa 3k€. Ei turnauspeleihin mielestäni tarvitse niin suurta kassaa.

On kyllä surkee tarjonta nykyisin entralla. Klo 22 alkavat Double chancet on tiputettu 5k-->3k. 21.20 alkava 10€ rebuy on tiputettu niinikään 5k-->3k. Wild westeissä palkintopotit ei kohoa kovin korkealle enää. Ja mitäs vielä?  Shocked

Tosin tähän vaikuttaa varmasti kesä ajankohta, mutta on kyllä pahasti laskusuuntaan turnauspelit silti. Käteisistä en osaa sanoa.
tallennettu
200rainynights
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #332 : Heinäkuu 07, 2012, 14:08:18 »

3 turnausta vain jaksoin vetää.. Kaikista ulos ennen rahasijoja. KK vs A8 pf. AJs vs TT flopilla all init. Flopilla 15 outtia: värinveto ja ylikortit. Ihan turhaan riskeerasin merkit keskelle, kun tiesin et varmasti lähtee mukaan. Vikaa turnausta en muista, luultavasti olin perässä. Alas tultiin n. 45€.

Jalka rupee vähitellen sittenki parantuu. Vielä näkyy pieni murtumajälki, mitä itse röntgenkuvasta kattelin. Lääkärin piti soittaa  muutama päivä eteenpäin röntgenistä 9.30-10.30 väliin kalenterini mukaan (oon voinu muistaa ajan väärinkin). No puhelin soi aamulla heti 8.30 jälkeen. Oli vielä tuntemattomasta numerosta niin enpä vastannut. Eipä tullut enää toista puhelua.

Hyvin kyllä huolehtiivat potilaistaan. Ok, ymmärrän sen jos on soittanut tunnin liian aikaseen. Mut eikö hemmetti voi soittaa numero päällä?! Tai eikö voi toista kertaa yrittää soittaa?? 

No antaapa sitten olla. Pari viikkoa lepoa vielä, niin eiköhän tässä pelikunnossa sitten olla.

tallennettu
200rainynights
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #333 : Heinäkuu 09, 2012, 14:54:04 »

Projekti laihdutus (9.7-31.7)

Tässä on tullut lisäkiloja ihan mukavasti viime kuukausina liikkumattomuuden (jalan murtuma) ja suorastaan surkean ruokavalion takia. Viime sählykauden lopulla puntari näytti 79-80 kilon väliin. Eilen vaaka näytti vaatteet päällä 87,3. Siitä voidaan surutta ottaa kilo pois eli lähtöpaino on 86,3. Tavoitepaino on 80,8 (ruoka syötynä alla).

5,5 kiloa siis pitäisi saada pudotettua. Aikarajaksi asetan tämän kuun lopun. Voi onnistua jo kahdessa viikossa kovalla kurilla, mutta katsotaan miten tämä etenee.

Tosiaan on tullut todella huonosti syötyä. 4-5 kertaa viikossa paikallisessa kebabpaikassa yleensä pitsaa. Plus siihen kylkeen kaikki sipsit, suklaat ja limpparit päivä- ja iltamättöinä. Unohtaa ei pidä myöskään pakaste- ja mikropitsoja, hamppareita ja hodareita. Uskon, että parikin kiloa voin saada nopeasti pois parantamalla syömistapojani. Laskeskelin, että ainakin kerron viikkoon olisi hyvää pitää herkuttelupäivä, niin ei mene homma liian vakavaksi.

Tähän pientä kynnystä eteen tuo se, että jalkani ei ole vielä täysin lenkkikunnossa. Mielestäni lenkillä kilot karisee parhaiten. Mut kuntopyörää, kuntosalia ja muuta riehumista mahdollisimman paljon.

Tilanne: 86.3/80,8
tallennettu
200rainynights
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #334 : Heinäkuu 10, 2012, 21:40:38 »

Eilinen ja tämä päivä on treenattu kovaa. Eilen olin 1,5h kuntosalilla, keskityin lähinnä keskikroppaan. Tänään taas lyhyt puntti ja sählypelit päälle. Eilen tuli vähän karkkia syötyä, mut muuten ruokavalio ollut kohdillaan. Painokin on ruvennut kivasti tippumaan. 1,5 kiloa saatu pois! Ruoka alla syötynä nyt.

Tilanne: 84,8/80,8

Pokeriin en ole vieläkään löytäny oikeaa fiilistä:s Kassa siellä enää 260€. Muutamia turnauksia vetänyt, mutta aika hälläväliä -asenteella menty:s Jospa se tästä..
tallennettu
200rainynights
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #335 : Heinäkuu 11, 2012, 22:44:45 »

Tänään vedettiin kova treeni polkupyörällä. Jopo-mallinen 1-vaihteinen Kombi.  Grin Reilu 40km tuli poljettuu ja aikaa meni reilu 2h. Hyvin kyllä hiki irtos!

Tilanne: 83,2/80,8

Enää 2,4 kiloo pois.. !! Jee
tallennettu
200rainynights
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #336 : Heinäkuu 13, 2012, 00:51:09 »

Tänään oli huilipäivä kuntoilun osalta. Herkkuja mässäiltiin. Vaa'alle en raaskinut mennä.

Pelasin vajaa 10 pokeriturnausta tänään. Sain katkaistua myös semmoisen pahan putken: olin nimittäin 30-40 turnausta ilman rahasijoja! ROI:kin kerkesi laskea reilusti alle sadan. Kassakin kävi huonoimillaan 170€:ssä. Tänään parhaat sijoitukset olivat toinen, kolmas ja seiska. Tosin kaikki tulivat varsin pienistä turnauksista... Nyt kassa 310€. Pitää ottaa alkuperäinen kassa (397€) kiinni ja siitä sitten kohti +merkkisiä tilastoja  Smiley
tallennettu
200rainynights
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #337 : Heinäkuu 13, 2012, 23:40:32 »

Homma toimii taas! Kassa nyt 550€. Seuraava päivitys tulee pokerista, kun kilo on kasassa. Tsau
tallennettu
200rainynights
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #338 : Heinäkuu 17, 2012, 02:33:27 »

Välitavoite saavutettu

Se on päivityksen vuoro eli tavoite-tonni saatiin vihdoin kasaan. Sitä sain odottaa jonkun aikaan, mutta kyllä se lopulta tuli sieltä. Itseasiassa muutaman satku saatiin ylimääräistäkin. Homma tuntus toimivan ja varsinkin maittuvan ihan mukavasti!

Kotiuttelin taas aika kovalla kädellä rahoja pois. Pelitilille jää se 700€. Riittänee vallan mainiosti tuleviin peleihin. Pitäisi keksiä taas joku uusi tavoite loppukuun ajaksi. Kivempi mielestäni pelata, kun on joku tavoite mihin tähdätä. Eikä vain vedetä silleen että: "pelataan tää kuukausi ja katotaan mikä on sitte tilanne"

Painonpudotuksen suhteen otettu hieman ehkä takapakkia. Liikutaan lähempänä kasineljää kuin kasikolmea. Ei ole tullut oikein liikuttua nyt ja olen syönyt herkkuja jonkun verran. Mut eipä tossa mitään ihmeellistä..
tallennettu
200rainynights
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #339 : Heinäkuu 21, 2012, 04:20:05 »

Eipä uni meinaa oikein tulla. Kolme varttia tuli sängyssä pyörittyä, mutta tuloksetta. Joten sama päivitellä tänne jotain ajankuluksi.

Tuossa tuli mietittyä yhtä turnauskättä tarkemmin. Turnausta oli vietetty hieman yli puolen välin. Blindit oli jotain 0.8k/1,6k. Olin myöhäsessä positiossa AA kädessä 12k stäkillä. Kaveri utgstä iskee all in 15k stäkillään. Heti seuraava hänen vierestään iskee myös all in 20k stäkillään. Minä hyppään mukaan. Muut jäljellä jääneet kippaavat. Minä olen ihan fiiliksissä, että nyt mennään pojat chipleadiin kun tän kairaan kotiin.

Ensimmäinen kaveri kääntää 77. Ja toinen kaveri kääntää TT. Olin vielä enemmän fiiliksissä, kun näin että molemmilla oli taskuparit. Vältä kaksi seiskaa ja kaksi kymppiä, niin se on siinä. Mut johtoni ei ole niin selvä loppupeleissä, mitä myöhemmin paljon hämmästelin. Pokerilaskimesta tarkistin käden, niin voitan "vain" 65% todennäköisyydellä. Ja vaikka kaikilla olisi samat värikortit eli blokkaisin toisten värit, niin todennäköisyys nousee vain prosentilla. Eli tällöin voitan 2/3 kerroista. Yllättävän vähän!

Noh, kymppi napsu harmittavasti floppiin, enkä saanut enää apuja itselleni. Turnaus jäi siihen minun osaltani. Gg byebye.

http://www.youtube.com/watch?v=4O_YMLDvvnw

Tuosta vielä huikea biisi, Gary Moore!
tallennettu
200rainynights
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #340 : Elokuu 02, 2012, 00:18:44 »

Painonpudotusprojektissa en täysin päässyt tavoitteeseen. Tänään kävin lenkin jälkeen vaa'alla, 80,6kg. Mut ruoka syötynä alle niin paino on lähemmäs 82kg. Reilu 4 kiloo saatiin kuitenkin painoo pudotettuu reilussa kolmessa viikossa. En oo kyl silti yhtään tyytyväinen. Yllättävän vaikee se on painoo pudottaa, vaikka itsekin varsin paljon harrastan liikuntaa. Mut tulee vaan syötyä kaikkia herkkuja aivan liikaa. Tässä pitää vielä muutama kilo saada karistettua. Taitaa olla tasan 49 päivää sarjakauden alkuun ja sillon viimestään pitää olla vajaa 80 kiloa mittarissa. Eiköhän se onnistu.

Pokerin osalta heinäkuu meni hyvin, vaikka viimeisinä päivinä kuoppasin monta sataa euroa.

Sain tuossa muutamia päiviä sitten Ärrältä 3 leffaa yhden hinnalla  Grin Alunperin olin vuokraamassa yhtä leffaa. Työntekijä antoi väärän leffan vahingossa. No katsoin sen kotona ja menin palauttamaan sen illalla takaisin. Antoi oikean leffan tilalle ja pahoitteluksi yhden ilmaisen leffan kaupan päälle eli kolme leffaa yhden hinnalla.
tallennettu
200rainynights
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #341 : Elokuu 06, 2012, 00:17:24 »

Eihän se putkeen mennyt. Yhtään siivun ostajaa en saanut  Sad Kysyin sitten loppuhetkillä parilta kaveriltani jos haluaisivat ostaa pienen palasen turnauspelistäni, koska turnaus oli pelattava!  Grin Kyseessä oli siis 200€ buy inin 50k guaranteed, jossa palkintopotti nousi noin 54 000 euroon. Voittajalle n. 12 500€. Sain siis kavereiltani 40€ hommattua, joten omat kustannukset olivat 160€.

Turnaus lähti vähän nihkeästi liikkeelle. Kortti ei tuntunut käyvän. Mutta sain pidettyä silti pitkään merkkipinoani hiukan avaragen yläpuolella. Tieni tuli päähän siinä vaiheessa kun survoin utgstä kaikki merkkini JJ:llä, vajaa 20bb. Olin parissa edellisessä kädessä ollut kyseenalaisesti mukana. Niin ajattelin kokeilla pelata noin.

Kaikki muut kippaavat lyöntini, mutta buttonin vierestä kaveri laittaa myös kaikki merkkinsä peliin näyttäen samalla 99 kätensä. Floppi oli harmittava QT9. Tosin hieman toivoa toi vielä suoranvedot! Mutta turn ja river ei tuonut apua, joten ulkona oltiin. Noin sijalle 100/299. 36 henkee ois päässyt rahoille.

En kyllä enää toista kertaa yksittäiseen turnaukseen laita noin paljon kerralla rahaa. Tosiaan voi käydä vaan niin huono tuuri ja tippua vaikka vain 1-outtiselle. No pokerikassaan jäi vielä reilu 700€ ja se riittää vallan hyvin peleihini.

Tälle kuulle en asettanut muuta tavoitetta kuin sen, että jäisin vain reilusti plussalle tältä kuulta. Kovemman tavoitteen asetin loppuvuodeksi: joulukuun loppuun mennessä tavoite kerätä kasaan 15k€ turnauksista. Ja jos tavoitteet menee hieman yläkanttiin vielä, niin minulla on pieni mahdollisuus saada hopeinen tähtikin, kun tähän ynnää aiemmat tämän vuoden voitot!

tallennettu
AbCdEfG
Newbie
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #342 : Elokuu 28, 2012, 17:29:03 »

"Reilu 4 kiloo saatiin kuitenkin painoo pudotettuu reilussa kolmessa viikossa. En oo kyl silti yhtään tyytyväinen. Yllättävän vaikee se on painoo pudottaa, vaikka itsekin varsin paljon harrastan liikuntaa. Mut tulee vaan syötyä kaikkia herkkuja aivan liikaa. "

Ilonpilaaja en tahdo olla, mutta itse kuntosalia jonkin verran kehonrakennusmielessä harjoitelleena voisin väittää että tuosta suurin osa on nesteitä. Kolmessa viikossa 4kiloa pois tarkoittaisi 1 000 kcal vajetta joka päivä. Toki tuo on ihan mahdollista, mutta ei ole enää kovin terveellinen dieetti Wink Mut herkut pois ja siitä se lähtee, älä pidä liian kiirettä kuitenkaan Smiley Pelit näyttäis kulkevan, hyvä!

edit. Tai siis lähinnä tuota meinasin kun tuossa yksi päivä olit päivässä pudottanut 1,5 kiloa joka tarkoittaisi yli 10 000 kilokaloria jota et ikimaailmassa voi päivässä pudottaa joten siksi tuo nestehömpötys, mutta tämä nyt on ihan offtopicia joten se siitä... Cheesy
« Viimeksi muokattu: Elokuu 28, 2012, 17:36:38 kirjoittanut AbCdEfG » tallennettu
200rainynights
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #343 : Elokuu 29, 2012, 14:16:39 »

Ilonpilaaja en tahdo olla, mutta itse kuntosalia jonkin verran kehonrakennusmielessä harjoitelleena voisin väittää että tuosta suurin osa on nesteitä. Kolmessa viikossa 4kiloa pois tarkoittaisi 1 000 kcal vajetta joka päivä. Toki tuo on ihan mahdollista, mutta ei ole enää kovin terveellinen dieetti Wink Mut herkut pois ja siitä se lähtee, älä pidä liian kiirettä kuitenkaan Smiley Pelit näyttäis kulkevan, hyvä!

edit. Tai siis lähinnä tuota meinasin kun tuossa yksi päivä olit päivässä pudottanut 1,5 kiloa joka tarkoittaisi yli 10 000 kilokaloria jota et ikimaailmassa voi päivässä pudottaa joten siksi tuo nestehömpötys, mutta tämä nyt on ihan offtopicia joten se siitä... Cheesy

Joo on varmaan nesteitä suurin osa. Tai siis hikoilen tosi paljon, jos vedän esim jonkun kovan reenin. 1,5kg-2kg saattaa jopa parhaillaan tulla alas reenin aikana! Mut se oli tässä pointtina, että yhden reenin aikana hikoilen paljon ja paino tippuu varsin paljon, vaikka yritän aina vettä juoda parhaani mukaan samalla. Mut kyllähän se taas nousee takasipäin kun tankkailee reenien jälkeen. Toi kun tiputin 4 kiloa kolmen viikon aikana, niin mielestäni söin varsin hyvin sillon. Ja myös kaikkee suklaata ja sipsiä tuli syötyä aika paljon. Että en todellakaan kokenut, että ruokavalio olisi ollut liian niukka.

Paino kumminkin tällä hetkellä keikkuu 81-82 kilon välillä. Oon kummin 180cm pitkä, että ei tässä enää paljon tarviis ottaa pois. Siihen 79-80 kilon väliin olisi varmaan hyvä.

tallennettu
AbCdEfG
Newbie
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #344 : Elokuu 29, 2012, 15:45:58 »

Joo on varmaan nesteitä suurin osa. Tai siis hikoilen tosi paljon, jos vedän esim jonkun kovan reenin. 1,5kg-2kg saattaa jopa parhaillaan tulla alas reenin aikana! Mut se oli tässä pointtina, että yhden reenin aikana hikoilen paljon ja paino tippuu varsin paljon, vaikka yritän aina vettä juoda parhaani mukaan samalla. Mut kyllähän se taas nousee takasipäin kun tankkailee reenien jälkeen. Toi kun tiputin 4 kiloa kolmen viikon aikana, niin mielestäni söin varsin hyvin sillon. Ja myös kaikkee suklaata ja sipsiä tuli syötyä aika paljon. Että en todellakaan kokenut, että ruokavalio olisi ollut liian niukka.

Paino kumminkin tällä hetkellä keikkuu 81-82 kilon välillä. Oon kummin 180cm pitkä, että ei tässä enää paljon tarviis ottaa pois. Siihen 79-80 kilon väliin olisi varmaan hyvä.

Jees, näinhän se menee. Mutta eihän tossa nyt niin ole edes pudottamista, paremmin kulkee sählytki ku on vähä massaakin Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 29   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!