Keskustelua Pokerista
Toukokuu 25, 2013, 07:23:22 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 211 212 [213] 214 215 ... 221   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vituttaako?  (Luettu 139025 kertaa)
korppuleipa
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3180 : Lokakuu 31, 2012, 15:24:13 »

Toihan on liiketoiminta mieles helvetin nerokasta; Käytännössä varmaan viikko ja kuukaustasolla vaaditaan saman verran pelaamista kuin esmes. starsilla, mutta toi systeemi ajaa ihmiset tuijottamaan päivä keskimääriä ja sitä myöten palaamaan pöytiin useammin. Kaikkihan tiedetään, et vaikka ajatuksena oli pelata vain pari kättä niin ei siitä pöydästä lähdetä pois baistin vielä sielä istuessa. Erona entiseen on, että tää bonussysteeni lisää todennäköisyyttä em. tapahtumalle kun pöydissä istutaan näennäisesti useammin.
tallennettu
Temego
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3181 : Lokakuu 31, 2012, 15:58:28 »

Toihan on liiketoiminta mieles helvetin nerokasta; Käytännössä varmaan viikko ja kuukaustasolla vaaditaan saman verran pelaamista kuin esmes. starsilla, mutta toi systeemi ajaa ihmiset tuijottamaan päivä keskimääriä ja sitä myöten palaamaan pöytiin useammin. Kaikkihan tiedetään, et vaikka ajatuksena oli pelata vain pari kättä niin ei siitä pöydästä lähdetä pois baistin vielä sielä istuessa. Erona entiseen on, että tää bonussysteeni lisää todennäköisyyttä em. tapahtumalle kun pöydissä istutaan näennäisesti useammin.
Tietääkseni tiltillä oli ennenki ns. rullaava kalenteri noissa pointsi-systeemeissä?

Ilmeisesti max. rakeback tulee olemaan n. 29%, tosin aika helposti saavutettavissa. Luin kanssa et tiltillä turbosittareitten rake 20% korkeempi ku starssilla, joten tuskin tulee hirveesti pelattuu..
tallennettu
jkanzyrne
Newbie
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3182 : Marraskuu 01, 2012, 21:25:43 »

SM 6-max turbosta ulos Set over Set, kaveri osuu quadseihin turnilla, kalkut sisään riverillä. Noh, eipä siinä, eipä ollut muutenkaan sydäntä mukana matkassa, että kai se oli parempi tippua nyt kuin bubblessa kolmen tunnin päästä.
tallennettu
jkanzyrne
Newbie
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3183 : Marraskuu 03, 2012, 00:21:39 »

SM-omahasta ulkona 74., 60 rahoille. Sinne meni kolme tuntia taas.. Kärjen tuntumassa heti ekan vartin jälkeen ja siellä pysyttiin, kunnes eräs kaveri päätti puskea turnilla mun ässäsettiä päin alimmilla kaksilla pareilla ja gutarilla... Tottakai sinne tulee se neljä outtinen ja sitten shorttailtiin, kunnes päästiin AKQJds vs K752ds samoilla suiteilla sisälle, kaveri osuu seiskaan flopilla ja meikäläinen menee sängyn puolelle.

Vittu kun vituttaa taas. Musta tuli näköjään vakiokirjottelija tähän ketjuun.. Opiskeluista ei tuu vittuakaan, oon yksin ja itken pokerifoorumeille joistain "badbeateistä". Hieno elämä.

tallennettu
Slasher-
2011 Mikrogrindaaja
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3184 : Marraskuu 06, 2012, 21:41:18 »

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=iUeT1el6Qe0" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=iUeT1el6Qe0</a>

BTN: $20.20 (101 bb)
SB: $24.84 (124.2 bb)
BB: $20 (100 bb)
Hero (MP): $38.89 (194.5 bb)
CO: $20 (100 bb)

Preflop: Hero is MP with K 8
Hero raises to $0.70, CO folds, BTN calls $0.70, 2 folds

Flop: ($1.70) 5 7 A (2 players)
Hero bets $1.20, BTN calls $1.20

Turn: ($4.10) 4 (2 players)
Hero bets $3.20, BTN calls $3.20

River: ($10.50) 3 (2 players)
Hero bets $9, BTN calls $9

Results: $28.50 pot ($1.42 rake)
Final Board: 5 7 A 4 3
BTN showed A T and won $27.08 ($12.98 net)
Hero mucked K 8 and lost (-$14.10 net)

VOI PYHÄ VITTU, SEN KERRAN KU USKALLAN 3 BARRELOIDA NII SAAN PASKAA NISKAANI NII KOVAA KU VAA VOIN SAADA. EIKU TAKASIN NITTIMOODIIN SAATANA KU EI VAA MIKÄÄ BLUFFI EIKÄ SEMIBLUFFI ONNISTU VITTU MÄ HAKKAAN RAUTATANGOLLA KOHTA ASIAKKAITANI PALASIKS (unissa)

VOI PYHÄ LEHMÄ VITTU MULLA MENEE HERMO KU LUEN MUIDEN BLOGEJA JA MITEN NE BAARELOI JA MUN BRRELOINTI ON AINA TÄTÄ SAATANAN BASKAA VAIK MUL ON NITTI STATSIT SAATANA!!!!!!!!!!

tallennettu

I've always been crazy but it's kept me from going insane. -Waylon Jennings
IPlayAny4cards
2011 Tulokas
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3185 : Marraskuu 06, 2012, 22:00:01 »

BTN: $20.20 (101 bb)
SB: $24.84 (124.2 bb)
BB: $20 (100 bb)
Hero (MP): $38.89 (194.5 bb)
CO: $20 (100 bb)

Preflop: Hero is MP with K 8
Hero raises to $0.70, CO folds, BTN calls $0.70, 2 folds

Flop: ($1.70) 5 7 A (2 players)
Hero bets $1.20, BTN calls $1.20

Turn: ($4.10) 4 (2 players)
Hero bets $3.20, BTN calls $3.20

River: ($10.50) 3 (2 players)
Hero bets $9, BTN calls $9

Results: $28.50 pot ($1.42 rake)
Final Board: 5 7 A 4 3
BTN showed A T and won $27.08 ($12.98 net)
Hero mucked K 8 and lost (-$14.10 net)

VOI PYHÄ VITTU, SEN KERRAN KU USKALLAN 3 BARRELOIDA NII SAAN PASKAA NISKAANI NII KOVAA KU VAA VOIN SAADA. EIKU TAKASIN NITTIMOODIIN SAATANA KU EI VAA MIKÄÄ BLUFFI EIKÄ SEMIBLUFFI ONNISTU VITTU MÄ HAKKAAN RAUTATANGOLLA KOHTA ASIAKKAITANI PALASIKS (unissa)

VOI PYHÄ LEHMÄ VITTU MULLA MENEE HERMO KU LUEN MUIDEN BLOGEJA JA MITEN NE BAARELOI JA MUN BRRELOINTI ON AINA TÄTÄ SAATANAN BASKAA VAIK MUL ON NITTI STATSIT SAATANA!!!!!!!!!!

Betsizing/pattern on kyllä vähän hämärä tässä kädessä imo. 0,7 -> 1,2 -> 3,2 ja... 9,0 Huh? Boardikin juoksi pari suoraa kotiin, niin reppaatko sä niistä jompaa kumpaa riverillä?  Undecided
tallennettu

KYYLÄÄMINEN ON RAUKKAMAISTA!!!
Slasher-
2011 Mikrogrindaaja
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3186 : Marraskuu 06, 2012, 22:15:44 »

En tajuu yhtää mitä ajat takaa? Cheesy Mikä ois sit parempi valutustekniikka "nutseilla". Vai siis mikä oli sun postin opetus? Enkä oikeesti ees vittuile vaa haluun oppia!

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=0IPmZQLJBag" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=0IPmZQLJBag</a>

edit: MÄ REPPAAN OMAA HOROPERSETTÄNI RIVERILLÄ VOI VITTU SAATANA KYRPÄLEKA (anteeks purkutilt)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 06, 2012, 22:37:06 kirjoittanut Slasher- » tallennettu

IPlayAny4cards
2011 Tulokas
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3187 : Marraskuu 06, 2012, 22:41:17 »

En tajuu yhtää mitä ajat takaa? Cheesy Mikä ois sit parempi valutustekniikka "nutseilla". Vai siis mikä oli sun postin opetus? Enkä oikeesti ees vittuile vaa haluun oppia!

edit: MÄ REPPAAN OMAA HOROPERSETTÄNI RIVERILLÄ VOI VITTU SAATANA KYRPÄLEKA (anteeks purkutilt)

Sry hoss oli ehkä vähän huono sauma kommentoida kättä heti purkutiltpostauksen jälkeen. Se miten boardi juoksi, action meni + heron river betsize ,ei imo oikein käy järkeen mihinkään 6x, 2x lapaseen sen kummemmin heron, kuin villaininkaan osalta.

Eli lyhyesti, mä en oikein löydä kummankaan rangesta suoria actionwise, eli vähän on paska boardi barreloida. Micropaistivihu tuskin oli tässä muulla levelillä liikenteessä, kuin että "mulla on nyt tää ässä tässä semikickerillä kiinni ja maksan kyllä maaliin saakka".
tallennettu

Slasher-
2011 Mikrogrindaaja
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3188 : Marraskuu 06, 2012, 22:53:23 »

"Our Husband tilted and left and took an "aggroräpä line" and vanished to a nearest Bar, so I guess His line made sense?!" <---- Wink

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=GeSUvoY2oUk" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=GeSUvoY2oUk</a>

Trolling for living:

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0</a>
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 06, 2012, 23:27:16 kirjoittanut Slasher- » tallennettu

TheStefa
2011 Käteispelaaja
Poissa Poissa

Kill' Em All

Profiili
« Vastaus #3189 : Marraskuu 07, 2012, 11:07:28 »

Kun sä reppaat 6x kättä niin mikä sellanen sulla on kädessä minkä avaat oletettavilla nittistatseila tosta mpsta ja barreloit menemään maaliin asti? Vihul nyt voi hyvin olla joku A6 A2 56 86 96 ihan mitä vaan millä se on juoksuttanut suoran joten jättäsin varmaan bettaamatta riverin. En kyl noin isosti bettais vaikka mulla olis nuts ilman mitään spessuriidejä. Kun ipa sanoo, että vihun action ei sovi suoraan niin mun mielestä se sopii. Call kun ei mulla ole mitään mutta kaikkihan flouttaa call turnattu gutari jne,
tallennettu

Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?
IPlayAny4cards
2011 Tulokas
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3190 : Marraskuu 07, 2012, 11:13:25 »

Kun ipa sanoo, että vihun action ei sovi suoraan niin mun mielestä se sopii. Call kun ei mulla ole mitään mutta kaikkihan flouttaa call turnattu gutari jne,

Vihusta ei ollut mitään tatteja, mutta pelkästään tuon passiivisen linjan myötä oletin vihun microkäkkynittien alakategoriaan, jotka ei kai kovin usein noilla konnektoreilla kuitenkaan pelaa.

Siitä olen toki täysin samaa mieltä, että jos jommalla kummalla on tässä kädessä hoolissa suorantynkää, niin useammin se löytyy buttonin vihulta, mitä Slasherin avausrangesta. A6s/A2s maybe vihulle. Tietääkö NL10 micronittipaistit, edes mitä floattaaminen tarkoittaa?  Undecided
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 07, 2012, 11:17:31 kirjoittanut IPlayAny4cards » tallennettu

Slasher-
2011 Mikrogrindaaja
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3191 : Marraskuu 07, 2012, 13:10:10 »

En vaa voi ymmärtää et aina ku löydän 24 packin jälkee rohkeutta tehä sen illan ainoon 3barrelin hyvällä flop&turn equityllä nii vituiks menee. Nytki vihu ois foldannu jos riveri ois ollu eri. Mullahan on 8 kädessä eli blockaan sen suoranvetoi jonku verran.

JA MITKÄ NAURETTAVAT KORTIT SIL ON, TÄYSIN DOMINOITU MUN KÄSI VOI PYHÄ VITTU! FOLIOHATTU PÄÄHÄN NYT MENNÄÄ YDINSUOJAA UFOT TULEE VOI HELVETTI.

Pelasin eilen 29/24 tyylil 500 kättä. Vaan -3e. 3bet BTN:sta 19% ja overall BTN 3bet succes 83% <--- Aika Gangnam Style  Cool

Mitä ihmettä, viel eilen toi Ässä napsahti mun mielest vast riveril. Oon tainnu olla aika tuiteris lol (oli pakko ku viisaudenhammas vedettii irti)

Mut nyt unohdan ton ja lähen koiran kaa ulos ja alotan tän päivän hyvillä mielin  Smiley
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 07, 2012, 13:27:18 kirjoittanut Slasher- » tallennettu

KKettu
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Kah, neljä dangleria. Näillä voi osua mihin vaan!

Profiili
« Vastaus #3192 : Marraskuu 07, 2012, 13:31:08 »

No miksikä tässä vituttais. Kävin eilen ruokkiksella himassa ja kaaduin etupihan ojan ylittävällä sillalla. Pohjeluu murtu ja nilkka meni poikki. Oli kivassa ysikympin kulmassa. Nyt on jalkaan tungettu naulaa ja nastaa niin että raudan puutetta tuskin ilmenee.

Se nilkan paikoilleenlaitto oli kans aika vinkeetä. Hoitohenkilökunta vetää jalkaa porukass paikoilleen. Meni paikoilleen jo neljännellä yrittämällä. Eikä tässä vielä kaikki. Jostain syystä kusikaan ei kulje. No ei muutaku katetria letkuun. Miellyttävä kokemus kera kolmen parikymppisen mimmin. Onneks ees TV:stä tuli samaan aikaan rintsikkamainoksia, että tilanne varmasti oli riittävän absurdi.
tallennettu

"Tuttu osti muun muassa uuden BMW:n pokerirahoilla. Ihan todistetusti näytti pokeritilinsä saldot ja tilitykset. Kuulemma asiassa ei ole mitään moraalitonta." -anonyymi
Aatzi2
2011 Livepelaaja
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3193 : Marraskuu 07, 2012, 14:22:29 »

No miksikä tässä vituttais. Kävin eilen ruokkiksella himassa ja kaaduin etupihan ojan ylittävällä sillalla. Pohjeluu murtu ja nilkka meni poikki. Oli kivassa ysikympin kulmassa. Nyt on jalkaan tungettu naulaa ja nastaa niin että raudan puutetta tuskin ilmenee.

Se nilkan paikoilleenlaitto oli kans aika vinkeetä. Hoitohenkilökunta vetää jalkaa porukass paikoilleen. Meni paikoilleen jo neljännellä yrittämällä. Eikä tässä vielä kaikki. Jostain syystä kusikaan ei kulje. No ei muutaku katetria letkuun. Miellyttävä kokemus kera kolmen parikymppisen mimmin. Onneks ees TV:stä tuli samaan aikaan rintsikkamainoksia, että tilanne varmasti oli riittävän absurdi.

Ai saatana, hyi helvetti!! Ollu varmaan kivuliaat "lipat".
Onneksi tälläkin tarinalla oli ihanan romanttinen ja onnellinen loppu.  Heart
3 hoitsuasuista kiimakissaa hamuilee viattoman uhrin lisääntymisuloketta tarmokkaasti...hmmmmm.

Saiko ne "sen" toimimaan?  Cheesy

Vahvoja nappeja ja pikaista paranemista!
tallennettu
KKettu
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Kah, neljä dangleria. Näillä voi osua mihin vaan!

Profiili
« Vastaus #3194 : Marraskuu 07, 2012, 14:40:28 »

Heh, sanotaanko näin että ajatus kahden tai kolmen mimmin samanaikaisesta mielenkiinnosta suvunjatkamisvälineisiini, on saattanut joskus käydä ohimenevästi mielessä, mutta ei ihan tässä merkityksessä.  Grin
tallennettu

"Tuttu osti muun muassa uuden BMW:n pokerirahoilla. Ihan todistetusti näytti pokeritilinsä saldot ja tilitykset. Kuulemma asiassa ei ole mitään moraalitonta." -anonyymi
Sivuja: 1 ... 211 212 [213] 214 215 ... 221   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!