Keskustelua Pokerista
Toukokuu 21, 2013, 19:09:37 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 207 208 [209] 210 211 ... 221   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vituttaako?  (Luettu 138953 kertaa)
KKettu
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Kah, neljä dangleria. Näillä voi osua mihin vaan!

Profiili
« Vastaus #3120 : Elokuu 06, 2012, 16:48:05 »

Mites tällainen rehellinen ei niin pokeriin liittyvää sälää vitutus:

Se tunne, kun on duunipäivän vikassa vakionouto paikassa "onko transpointille mitään?" "noi 16 lavaa tossa ois, saatko kaikki mahtumaan?" -> lastaan 16 lavaa "missä näistä on rahtikirjat?" "ei ne oo transpointille, pura ne pois autosta" 45min well spent.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=nD5BaCencIE" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=nD5BaCencIE</a>
tallennettu

"Tuttu osti muun muassa uuden BMW:n pokerirahoilla. Ihan todistetusti näytti pokeritilinsä saldot ja tilitykset. Kuulemma asiassa ei ole mitään moraalitonta." -anonyymi
TheStefa
2011 Käteispelaaja
Poissa Poissa

Kill' Em All

Profiili
« Vastaus #3121 : Elokuu 06, 2012, 18:02:58 »

Se tunne, kun on duunipäivän vikassa vakionouto paikassa "onko transpointille mitään?" "noi 16 lavaa tossa ois, saatko kaikki mahtumaan?" -> lastaan 16 lavaa "missä näistä on rahtikirjat?" "ei ne oo transpointille, pura ne pois autosta" 45min well spent.

HAH, Muistan  joskus varastolta keikan missä lemppasin lavalta A kyytiin joku 25kpl 12kg painavii pakettei. Nostaessani vikaa tajusin, että oikee tuote on lavalla B. Lavan A kamat takasin lavalle ja lavalta B kamat kyytiin. Ajan vähän eteenpäin ja katon uudestaan keräyslistaa : Jaahans ne oli sittenkin lavalta A. Lavan B kamat takasin lavalle ja kamat lavalta A takasin kyytiin. Luojan kiitos olin yövuorossa niin ei ollut duunikavereita lähistöllä sen verran hävetti vituttamisen ohessa.
tallennettu

Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?
IPlayAny4cards
2011 Tulokas
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3122 : Elokuu 06, 2012, 20:37:23 »

HAH, Muistan  joskus varastolta keikan missä lemppasin lavalta A kyytiin joku 25kpl 12kg painavii pakettei. Nostaessani vikaa tajusin, että oikee tuote on lavalla B. Lavan A kamat takasin lavalle ja lavalta B kamat kyytiin. Ajan vähän eteenpäin ja katon uudestaan keräyslistaa : Jaahans ne oli sittenkin lavalta A. Lavan B kamat takasin lavalle ja kamat lavalta A takasin kyytiin. Luojan kiitos olin yövuorossa niin ei ollut duunikavereita lähistöllä sen verran hävetti vituttamisen ohessa.

WTF.... botti on tehnyt joskus ihan oikeitakin töitä?!?!?  Cheesy

tallennettu

KYYLÄÄMINEN ON RAUKKAMAISTA!!!
Temego
Hero Member
Paikalla Paikalla

Profiili
« Vastaus #3123 : Elokuu 07, 2012, 18:52:14 »

Alko pt ottaa hermoille ni ostin hemin. Noh, ensiks tuli joku message et mun payment on "flagged suspicious"; rahat lähti mutta koodii ei tullu Cheesy Lähetin mailii ja sainki koodin hankittaa tuntien päästä, mut nyt ku avaan hm:n, se ei osaa yhdistää postgreSQL:ään. Lähes kaikki keinot tullu koitettuu jo, kait se tästä..

Edit: Creepa syöksyy tänne prolly kohta muna ojossa ku huomaa et temego postannu vituttaako-ketjuun. lol.
tallennettu
Doofus
2011 Foorumilainen
Paikalla Paikalla

Profiili
« Vastaus #3124 : Elokuu 08, 2012, 13:05:46 »

Edit: Creepa syöksyy tänne prolly kohta muna ojossa ku huomaa et temego postannu vituttaako-ketjuun. lol.

Onks tää nyt sitä hyvän hengen luomista vai?
tallennettu
Temego
Hero Member
Paikalla Paikalla

Profiili
« Vastaus #3125 : Elokuu 08, 2012, 13:57:39 »

Onks tää nyt sitä hyvän hengen luomista vai?
Mikäs vittu minä olen luomaan hyvää henkeä henkilön kanssa joka spammaa inboxiani uhkailulla ja äpärä-haukuilla huolimatta edellis-sivun anteeksipyydöstäni.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 08, 2012, 14:08:40 kirjoittanut Temego » tallennettu
Doofus
2011 Foorumilainen
Paikalla Paikalla

Profiili
« Vastaus #3126 : Elokuu 08, 2012, 15:09:19 »

No joo mutta näemmä ite lyöt lisää vettä myllyyn postaamalla tollasia kommentteja. Alkaa vähän mopo keulimaan nyt...

Jos sä saat jotain lapsellista paskaa privana niin varmasti "aikuisinta" tässä tapauksessa on vaan ignoorata koko kaveri.
tallennettu
Temego
Hero Member
Paikalla Paikalla

Profiili
« Vastaus #3127 : Elokuu 08, 2012, 15:29:24 »

No joo mutta näemmä ite lyöt lisää vettä myllyyn postaamalla tollasia kommentteja. Alkaa vähän mopo keulimaan nyt...

Jos sä saat jotain lapsellista paskaa privana niin varmasti "aikuisinta" tässä tapauksessa on vaan ignoorata koko kaveri.

Aikuisinta? Varmasti. Loppujen lopuksi kuitenkin raivokohtauksista saamani naurut on tärkeämpiä mulle kuin se, että esitän netissä "aikuismaisempaa". Eli jos joku aukoo päätään, mun mielestä on ev+ vittuilla takasin jos se piristää mun päivää.
tallennettu
3silmänhempukka
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3128 : Elokuu 08, 2012, 15:34:27 »

Mun mielestä vittuilua ei pidä kuunnella.
tallennettu

En usko tonttuihin.
Doofus
2011 Foorumilainen
Paikalla Paikalla

Profiili
« Vastaus #3129 : Elokuu 08, 2012, 15:44:26 »

*huoh*
tallennettu
IPlayAny4cards
2011 Tulokas
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3130 : Elokuu 08, 2012, 16:58:04 »

Kovin jätkä on se, kumpi lopettaa ensin. Ei muuta lisättävää tähän keskusteluun.
tallennettu

KYYLÄÄMINEN ON RAUKKAMAISTA!!!
Creepa
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3131 : Elokuu 08, 2012, 17:23:52 »

Tunnetsä Temego nyt olos jotenki uhatuks ku oon "uhkaillu" sua? Cheesy

Sinä se alotit nää "Tuu oikeessa elämässä sanomaan" juttus.Sä alotit henk.kohtasuuksiin menemisen.

Ekan viestin pointti oli kysyä et miks sä edelleen postaat tähän ketjuun vaikka siitä on moni sanonu ja tuol on toi toinen ketju mikä tehtiin just sua ja sun HHta varten.Niitä ei jaksa lukea a.koska ne on tossa muodossa ja b. koska niissä ei oo ikinä mitään ihmeellistä.

Olin unohtanu koko asian mut sä näköjään et.Pyysin jo et jos sulla edelleen on asiaa liittyen toho ni lähesty YVllä.Ei sotketa näitä ketjua näin helvetin typerillä jutuilla, ok?Jatka handhistoryiden postailujas ja badbeat itkemistä,mä teen jotain muuta ja sivuutan ne viestit.Jos sä haluut jatkaa tätä toisillemme pään aukomista, tee se YVllä.

tallennettu

"oon tässä viiokn sisällä tullu siihen päätökseen että koko homman idea on rakennetut potit ja vasta range..semilimpattujen pottien analysoijat pitävät itseään parhaina mutta totuus on se että rakennetuissa poteissa ne stäkit lähtee tai tulee"
Mascali
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3132 : Elokuu 09, 2012, 10:05:47 »

Kun lukee tai edes yrittää lukea nykyään näitä keskusteluja, tulee entistä varmempi olo, ettei minulta tulee enää ainuttakaan yli kahden lauseen tekstiä tälle sivustolle. Koittakaa nyt vittu oikeesti olla kunnolla saatanan nulikat!
tallennettu
TheStefa
2011 Käteispelaaja
Poissa Poissa

Kill' Em All

Profiili
« Vastaus #3133 : Elokuu 09, 2012, 10:40:06 »

Kun lukee tai edes yrittää lukea nykyään näitä keskusteluja, tulee entistä varmempi olo, ettei minulta tulee enää ainuttakaan yli kahden lauseen tekstiä tälle sivustolle. Koittakaa nyt vittu oikeesti olla kunnolla saatanan nulikat!

kyynel
hei katso mitä olet saanut aikaan
hän saattaa lähteä, milloin vain uudestaan

Mua vähän harmittaa, että pitkällisen trollaamiseni tuloksena en ole koskaan saanut ketään uhkaamaan ettei postailisi foorumeille. Prkl. Nyt joku välittömästi uhkaamaan foorumien jättämisellä, jos en ala käyttäytymään tai mä en kirjota tänne ikinäkoskaanmitäänenään.
tallennettu

Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?
patse
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3134 : Elokuu 09, 2012, 12:33:03 »

Vituttaako? no... EI.
tallennettu

Dharma - Toukokuu 22, 2012, 11:55:24
Lainaus
Lopetan tänne(kin) kirjoittamisen ihan vain vittuillakseni kaltaisillesi ihmisille.
Mascali - Elokuu 9, 2012, 10:05:47
Lainaus
..., tulee entistä varmempi olo, ettei minulta tulee enää ainuttakaan yli kahden lauseen tekstiä tälle sivustolle.
Sivuja: 1 ... 207 208 [209] 210 211 ... 221   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!