Keskustelua Pokerista
Toukokuu 24, 2013, 18:24:28 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rahanvaihtoa starssilta --> tilille  (Luettu 416 kertaa)
kikkaaja85
Full Member
Poissa Poissa

Profiili
« : Toukokuu 17, 2012, 15:00:11 »

Pystyiskö joku jolla op/nordea/s-pankki shippaa up to 200e mun tilille ja siirrän 10% korol starsille. Siirrän ekana tottakai jos tunnettu käyttäjä.
tallennettu
MrSoftspot
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : Toukokuu 17, 2012, 15:17:51 »

Laitoin sulle YV:tä.
tallennettu

"Alkoholiongelma ei ole minulla ollut sen pahempi kuin muillakaan."
"Mitaleita ei hankita ryyppäämällä. Jos niin olisi, olisin ajat sitten perustanut panimon."
Matti Nykänen
kikkaaja85
Full Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : Toukokuu 17, 2012, 15:29:15 »

case closed.
tallennettu
Creepa
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : Heinäkuu 05, 2012, 20:49:43 »

Moro!

Joutuu taas turvautumaan foorumilaisten jeesiin.Laitoin eile kotiutuksen tulee starssilta mut laitoin sen VISAlle ja hogasin et se ei välttämättä ehikkää huomiseks tilille.Pankkisiirrolla se tulee 2 päivässä mut sekin on myöhästä nytten.Visalle se tulee 2-3 päivässä ja se vähän vaihtelee.

Elikkä siirrän 180usd starssilla ja siirrät 135e sampopankkiin mun tilille.Edellyttää siis Sampopankin tiliä.Tunnettu käyttäjä ja siirrän ekana.

Tossa on 10e porkkana ainaki starssin softan mukaan 180usd on 145e Smiley
tallennettu

"oon tässä viiokn sisällä tullu siihen päätökseen että koko homman idea on rakennetut potit ja vasta range..semilimpattujen pottien analysoijat pitävät itseään parhaina mutta totuus on se että rakennetuissa poteissa ne stäkit lähtee tai tulee"
SethMorris
Full Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : Heinäkuu 05, 2012, 21:26:25 »

Moro!

Joutuu taas turvautumaan foorumilaisten jeesiin.Laitoin eile kotiutuksen tulee starssilta mut laitoin sen VISAlle ja hogasin et se ei välttämättä ehikkää huomiseks tilille.Pankkisiirrolla se tulee 2 päivässä mut sekin on myöhästä nytten.Visalle se tulee 2-3 päivässä ja se vähän vaihtelee.

Elikkä siirrän 180usd starssilla ja siirrät 135e sampopankkiin mun tilille.Edellyttää siis Sampopankin tiliä.Tunnettu käyttäjä ja siirrän ekana.

Tossa on 10e porkkana ainaki starssin softan mukaan 180usd on 145e Smiley

Jos on vielä tarvetta niin voin kopata ton.
tallennettu
Creepa
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : Heinäkuu 05, 2012, 21:27:01 »

laitan sulle yvtä

tallennettu

"oon tässä viiokn sisällä tullu siihen päätökseen että koko homman idea on rakennetut potit ja vasta range..semilimpattujen pottien analysoijat pitävät itseään parhaina mutta totuus on se että rakennetuissa poteissa ne stäkit lähtee tai tulee"
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!