|
Hoovie
|
 |
« Vastaus #810 : Heinäkuu 10, 2012, 00:22:42 » |
|
Kansalaisuus vaihtoon ja pokeritkin alkaa sujua?
Älä nyt liian radikaaleihin toimenpiteisiin ryhdy.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Take it, leave it, fuck it, own it, win it, lose it, but whatever you do...understand that there is no great success without great sacrifice. Sage Francis
|
|
|
|
IPlayAny4cards
|
 |
« Vastaus #811 : Elokuu 17, 2012, 15:46:52 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
KYYLÄÄMINEN ON RAUKKAMAISTA!!!
|
|
|
|
MrSoftspot
|
 |
« Vastaus #812 : Elokuu 17, 2012, 19:39:59 » |
|
Tälle iso + meitsin eka lp-levy oli Maidenin Some where in time... Ja se kulutettiin puhki!!!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Alkoholiongelma ei ole minulla ollut sen pahempi kuin muillakaan." "Mitaleita ei hankita ryyppäämällä. Jos niin olisi, olisin ajat sitten perustanut panimon." Matti Nykänen
|
|
|
|
MrSoftspot
|
 |
« Vastaus #813 : Elokuu 17, 2012, 19:49:41 » |
|
Ei mulla muuta!!! On muuten HELVETIN paljon parempaa kuin IPAN pimputinpimputinmusa!!! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Alkoholiongelma ei ole minulla ollut sen pahempi kuin muillakaan." "Mitaleita ei hankita ryyppäämällä. Jos niin olisi, olisin ajat sitten perustanut panimon." Matti Nykänen
|
|
|
|
IPlayAny4cards
|
 |
« Vastaus #814 : Elokuu 18, 2012, 12:30:56 » |
|
Ei mulla muuta!!! On muuten HELVETIN paljon parempaa kuin IPAN pimputinpimputinmusa!!!  Joo siis Maideniahan on kuunneltu ala-asteelta saakka. Monipuolisuus rulez veliseni.  Softiksen mieliksi vähän lisää vauhtia ja vaarallisia tilanteita.  PS. R.I.P. Michael Brecker.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
MrSoftspot
|
 |
« Vastaus #815 : Elokuu 18, 2012, 14:36:35 » |
|
Kyllä mäkin olen aika avoin kaikelle musalle, mutta jazz ja blues ei oikein uppoa. Naskaleina vanhemmilla oli varmaan mukavaa, kun minä luukutin omassa huoneessa Scooteria ja isoveli tykitti Sepulturaa/Maidenia/Metallicaa. Laitetaan klassikkoa https://www.youtube.com/watch?v=PKdEHdyzp5E Snap Rhytm is a dancer Muistan kun oltiin lukiossa, niin mun ruotsalaisvalmisteisessa rynnäkkösämpylässä soi tämä aina kybällä https://www.youtube.com/watch?v=PKdEHdyzp5E Scooter Friends Mutta täytyy myöntää, että nykyään kuuntelen enemmän metallia kuin pumppua. Etenkin tämän bändin koko tuotanto uppoo https://www.youtube.com/watch?v=CSvFpBOe8eY System Of A Down Chop Suey Mutta makuasioista ei vo kiistellä, tai sitten niistä voi kiistellä loputtomiin...  Edit: minkäs vitun takia noi linkit ei toimi? Edit2: linkkejä muokattu
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Elokuu 18, 2012, 14:41:21 kirjoittanut MrSoftspot »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
IPlayAny4cards
|
 |
« Vastaus #816 : Elokuu 18, 2012, 15:01:12 » |
|
Mutta makuasioista ei vo kiistellä, tai sitten niistä voi kiistellä loputtomiin...  Linkeistäsi viimeinen on täyttä timanttia. Kahta ensimmäistä en sitten soittaisi rangaistuksena edes pahimmille vihamiehilleni  Mutta eihän niistä voi kiistellä ei. Makunsa kullakin 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Slasher-
|
 |
« Vastaus #817 : Elokuu 19, 2012, 02:15:09 » |
|
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Elokuu 19, 2012, 02:30:22 kirjoittanut Slasher- »
|
tallennettu
|
I've always been crazy but it's kept me from going insane. -Waylon Jennings
|
|
|
|
JayJei
|
 |
« Vastaus #818 : Elokuu 28, 2012, 22:15:39 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Excelsior!
|
|
|
|
Kommodori
|
 |
« Vastaus #819 : Syyskuu 01, 2012, 00:40:51 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
-Hei kiitti jäbä.
|
|
|
|
Kommodori
|
 |
« Vastaus #820 : Syyskuu 01, 2012, 00:44:18 » |
|
Kelatkaa viimeiset 30 biisiä nii onhan tossa nyt finaalimeininkiä!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
-Hei kiitti jäbä.
|
|
|
|
Doofus
|
 |
« Vastaus #821 : Syyskuu 14, 2012, 16:26:10 » |
|
LOOOOL ihan paras. Melkeen joutais Välikevennys-osion puolelle mutta laitetaan nyt tänne kun biisikin on tarttuva. Tästä sit viikonlopun rientoihin bilebiisi:
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TheStefa
|
 |
« Vastaus #822 : Syyskuu 30, 2012, 15:41:52 » |
|
Sunnuntain kunniaksi aiheeseen sopiva ralli #Virheellinen YouTube-linkki# https://www.youtube.com/watch?v=NBJAvy4HCdQ
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 30, 2012, 15:43:27 kirjoittanut TheStefa »
|
tallennettu
|
Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?
|
|
|
|
Kommodori
|
 |
« Vastaus #823 : Lokakuu 13, 2012, 10:32:12 » |
|
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 13, 2012, 10:33:56 kirjoittanut Kommodori »
|
tallennettu
|
-Hei kiitti jäbä.
|
|
|
|
IPlayAny4cards
|
 |
« Vastaus #824 : Lokakuu 15, 2012, 20:48:22 » |
|
YLE Teemalta tulee maanantaisin erinomainen dokumenttisarja Metal Evolution - Raskaan Rockin Tarina. Tänään päästiin Van Haleniin. Eddie  Jotta veivaaminen on taatusti riittävän coolia, niin spaddun on syytä savuta skeban kaulalla 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|