Keskustelua Pokerista
Toukokuu 25, 2013, 04:05:22 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kusetuksen makua? :D  (Luettu 802 kertaa)
korppuleipa
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #15 : Lokakuu 21, 2012, 16:18:50 »

Itse oon käynyt vahtimassa entistä mimmiä joka sai kutsun moiseen tilaisuuteen. Silloin yrityksen liiketoimintana oli etukorttien myyminen eli vähän kuin s-kortti tai plussa-kortti, mutta se myönnetään eri yhteistyöfirmoille. Ihan fiksu liike-idea, mut tilaisuudesta en saanu eikä ollu mahdollista saada moista korttia, mut kuulemma haluisi mut myymään tätä ideaa muille. Hyvin fiksua ...

Muutama mielenkiintoinen kohta oli

1) kun lasket (varmaan kaikissa verkostomarkkinointi hommissa) tuon bonus distrubutaation tarpeeksi pitkälle, niin oliko jonkun 4. jälkeen tuottaisi miinusta firmalle.

2) Jos lopulta sut on puhuttu tarpeeks ympäri, niin ennen kuin laitat mihinkään muihin papereihin nimeä, niin joudut perustamaan yrityksen jonka nimiin tuotteita myyt eli saat Y-tunnuksen. Tietenkin tätä perustellaan kaikella kivalla, mut main point on se, että kun perustat allekirjoituksella oman yrityksen, niin kaikki sen jälkeen allekirjoitetut paperit on tehty sun yrityksen nimissä eli et voi vedota kusetuksen maku suussa kuluttajansuojalakiin. On ne pojat aika epeleitä siellä Wink
tallennettu
Kommodori
Full Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #16 : Lokakuu 21, 2012, 16:19:12 »

Onkohan noissa olemassa myös joku oma Mooren laki? Tuntuu tasaisin väliajoin putkahtavan uutta shittiä markkinoille.Ja silti jengi menee vipuun  Cheesy Mulla on kaks tuttua jotka ovat olleet messissä ainakin kolmessa jutussa eikä bemareita näy vieläkään.Silti uskoa riittää..
tallennettu

-Hei kiitti jäbä.
Mie
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Elämä on +EV peliä

Profiili
« Vastaus #17 : Lokakuu 21, 2012, 18:07:29 »

Äsken tapahtu kummia. Mun esimies soitti mulle ja pyys mut kuuntelemaan jotain luentoa, jonka joku tyyppi tulee pitämään. Tää tyyppi kuulemma tienaa 7000e kuukaudessa ja tulee nyt kertomaan miten se on mahollista. Olis kuulemma tarjolla riskitöntä, hyvää tuottoa ja taloudellinen turvallisuus koko loppuelämäks.

Lukiosta päästyäni joskus vuonna miekka ja kivi minulle soitettiin tuollaista vähän samantyyppistä tarjousta. Tai siis riskitöntä rikastumista lupailtiin, jollain megahyvällä liikeidealla joka oli niin hyvä, että sitä ei sovi puhelimessa paljastaa. Rahaa ei olisi tarvinnut sijoittaa eikä juuri töitäkään tehdä. Otin riidit, että en tuhlaa aikaani siihen sekunttiakaan, kun en etukäteen saanut mitään tietoa homman jujusta.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 21, 2012, 18:27:55 kirjoittanut Mie » tallennettu
IPlayAny4cards
2011 Tulokas
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #18 : Lokakuu 21, 2012, 18:29:44 »

Näihin olen törmännyt eräänkin kerran. Puhelinliittymiä, kosmetiikkaa, vitamiineja ja viimeisimpänä espressokoneita. Kukaan tuntemani ihminen ei ole näillä rikastumaan päässyt. Pari tuttua menetti noihin puhelinliittymiin sijoittamansa 500€ alkupääoman. Yhdellä jää ylihintaiset espressokoneet käsiin, kun kukaan ei niitä osta. Eihän se mitään maksa mennä kuuntelemaan, että mikä on tälläkertaa oikotie rikkauksiin. GL! Smiley
tallennettu

KYYLÄÄMINEN ON RAUKKAMAISTA!!!
Kommodori
Full Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #19 : Lokakuu 21, 2012, 18:39:09 »

Onko muuten täällä joku henkilö joka tuntee/tietää jonkun henkilön joka olisi saanut näistä keisseistä ees jotain?Ees pientä toimeentuloa tjsp.
tallennettu

-Hei kiitti jäbä.
Mie
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Elämä on +EV peliä

Profiili
« Vastaus #20 : Lokakuu 21, 2012, 18:55:53 »

Onko muuten täällä joku henkilö joka tuntee/tietää jonkun henkilön joka olisi saanut näistä keisseistä ees jotain?Ees pientä toimeentuloa tjsp.

Tiedän yhden joka on tienannut verkostomarkkinoinnilla ihan hyvin. Tiukkaa duunia tehnyt paljon ja runsaasti kusetettavia täytyy löytää.

Henkilökohtaisesti en mitenkään ymmärrä miksi tehdä duunia jossa pitää a) menetysäkseen kokoajan valehdella helvetisti JA b) paiskoa todella lujasti töitä, jotta voisi tienata kohtuullisen toimeentulon.

Toki sitten ylemmän tason kusetuksen keksijänä voisi ehkä tienata vielä enemmän, kuin tuolliasessa suht kuuluisassa "standardissa verkostomarkkinointifirmassa". Sekin tuntuu jä vähän jälkeenjääneltä idealta kun edeleen sen työn osuus suhteessa tuotto-odotukseen on aika heikko kun huomioi että pitää pissata niin reilusti ihmisiä linssiin.
tallennettu
MrSoftspot
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #21 : Lokakuu 21, 2012, 19:14:50 »

Itse myös parikymppisenä kävin kuuntelemassa vitamiiniluennon... Olin silloin jopa niin sinisilmäinen, että meinasin lähteä hommaan mukaan. Ainoa ongelma ja samalla pelastus oli, että olin aivan rahaton, joten homma jäi toteutumatta...
Ihme että edelleen tätä porukkaa löytyy joka lähtee näihin mukaan. Ihmisen ahneus ja toivo helposta rahasta saa kyllä ihmiset uskomaan hulluihin juttuihin...
tallennettu

"Alkoholiongelma ei ole minulla ollut sen pahempi kuin muillakaan."
"Mitaleita ei hankita ryyppäämällä. Jos niin olisi, olisin ajat sitten perustanut panimon."
Matti Nykänen
Mie
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Elämä on +EV peliä

Profiili
« Vastaus #22 : Lokakuu 21, 2012, 19:17:58 »

Ihme että edelleen tätä porukkaa löytyy joka lähtee näihin mukaan. Ihmisen ahneus ja toivo helposta rahasta saa kyllä ihmiset uskomaan hulluihin juttuihin...

Eivätkö nuo kaksi vikaa virkettä olleet ristiriidassa?
tallennettu
MrSoftspot
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #23 : Lokakuu 21, 2012, 19:22:50 »

Ööö, ei mun mielestä?
tallennettu

"Mitaleita ei hankita ryyppäämällä. Jos niin olisi, olisin ajat sitten perustanut panimon."
Matti Nykänen
Mie
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Elämä on +EV peliä

Profiili
« Vastaus #24 : Lokakuu 21, 2012, 21:42:38 »

Ööö, ei mun mielestä?

Mutta eihän se ole ihme, kun ihmiset ovat tuollaisia?
tallennettu
MrSoftspot
Super-Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #25 : Lokakuu 21, 2012, 22:16:53 »

No joo, ehkä sitten artikuloin huonosti... Mielestäni on ihme, että löytyy ahneita ihmisiä joiden toivo helposta rahasta saa heidän uskomaan hulluihin juttuihin etenkin kun näitä verkostomarkkinointiscämmejä on yritetty toteuttaa jo parikymmentä vuotta... Nyt ei oo ristiriidassa virkkeet... Grin
tallennettu

Matti Nykänen
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!